Business News Magazine #39

businessfocus Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος κατέκτησε την πρώτη θέση της ελληνικής αγοράς το 2024, ενώ η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων συνεχίζει να κινείται με στρατηγική και πλάνο ανάπτυξης σε όλες τις δραστηριότητές της. Brand Βίκος Κατακτώντας συνεχώς νέες κορυφές Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος συνεχίζει να πρωτοπορεί, κατακτώντας την κορυφή και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών ως το Νο1 φυσικό μεταλλικό νερό στην Ελλάδα για το 2024. Με μερίδιο αγοράς 20,4%*, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος αναδεικνύεται η κορυφαία επιλογή για όσους αναζητούν αυθεντική ποιότητα και φυσική απόλαυση. Αυτή η διάκριση δεν είναι απλώς μία ακόμα επιτυχία· είναι η απόδειξη της διαρκούς δέσμευσης της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων στην ανώτερη ποιότητα, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα. Με μια μακρά ιστορία επιτυχίας, το brand Βίκος έχει γίνει συνώνυμο της αξιοπιστίας και της κορυφαίας ποιότητας, φτάνοντας απευθείας από την πηγή στα χέρια εκατομμυρίων ανθρώπων. Το νερό αυτό δεν είναι απλά ένα προϊόν· είναι μια εμπειρία που ρέει στη ζωή σας, προσφέροντας την απόλυτη φυσική αναζωογόνηση. Με στρατηγική επιτυχίας στην κορυφή Με καινοτομία, στρατηγική ανάπτυξη και κοινωνική προσφορά, το brand Βίκος συνεχίζει να πρωταγωνιστεί και να εξελίσσεται, παραμένοντας δίπλα σε καταναλωτές και επαγγελματίες. Η ανάδειξή του ως το Νο1 φυσικό μεταλλικό νερό για το 2024* δεν είναι τυχαία. Είναι το αποτέλεσμα στρατηγικών επιλογών, καινοτομίας και αφοσίωσης στην ποιότητα και τη βιωσιμότητα. Μέσα από τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες της, η εταιρεία αποδεικνύει καθημερινά την υπεροχή της σε πολλαπλά επίπεδα. Η δύναμη των φυσικών μεταλλικών αναψυκτικών Η μάρκα Βίκος συνεχίζει να πρωτοπορεί και να ενισχύει την παρουσία της στην αγορά των μη αλκοολούχων ποτών με τη σειρά φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά Βίκος. Βασισμένα στο φυσικό μεταλλικό νερό, τα αναψυκτικά της εταιρείας παράγονται χωρίς προσθήκη συντηρητικών, με αγνές πρώτες ύλες, προσφέροντας στους καταναλωτές αυθεντική γεύση και ανώτερη ποιότητα. Δυναμική είσοδος στην αγορά HORECA Το 2022, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων πραγματοποίησε ένα δυναμικό άνοιγμα στην αγορά HORECA, παρουσιάζοντας premium συσκευασίες γυαλιού και αλουμινίου που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τις απαιτήσεις του κλάδου της εστίασης και της φιλοξενίας. Η ανάπτυξη στην αγορά HORECA εντάσσεται σε μια στρατηγική που εστιάζει στην ενίσχυση του δικτύου διανομής και στην παροχή premium προϊόντων για επαγγελματίες του κλάδου. HORECA 2025: Η καινοτομία στο προσκήνιο Σε μια από τις σημαντικότερες εκθέσεις για τον κλάδο της εστίασης και της φιλοξενίας, η μάρκα Βίκος έδωσε ξανά δυναμικά το «παρών» στη HORECA 2025. Η παρουσία στην έκθεση ανέδειξε τις καινοτομίες της εταιρείας, ενώ παράλληλα ενίσχυσε τις συνεργασίες της με επιχειρήσεις που αναζητούν προϊόντα υψηλής ποιότητας για τους πελάτες τους. Επαναλανσάρει το Βίκος Cool Tea - Premium Η premium σειρά παγωμένου τσαγιού, το Βίκος Cool Tea, επιστρέφει δυναμικά στην αγορά με ανανεωμένες συσκευασίες που αναδεικνύουν τη φρεσκάδα και τη φυσικότητα του προϊόντος. Με την ίδια ποιοτική σύνθεση που το έχει καταστήσει μια αγαπημένη επιλογή των καταναλωτών, το Βίκος Cool Tea επαναλανσάρεται με στόχο να ενισχύσει την παρουσία του στην κατηγορία των ready-to-drink premium ροφημάτων. Το νέο packaging με συσκευασία αλουμινίου αντικατοπτρίζει τον φυσικό και δροσιστικό χαρακτήρα του προϊόντος, ενισχύοντας παράλληλα την premium ταυτότητα της σειράς και τοποθετώντας το ακόμα πιο δυναμικά στην αγορά. Περιβάλλον Στον τομέα του περιβάλλοντος, η μάρκα Βίκος προχωρά σε σημαντικές πρωτοβουλίες για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, όπως χρήση ανακυκλώσιμων υλικών και καινοτόμοι πρακτικές παραγωγής με σεβασμό στους φυσικούς πόρους. Παράλληλα, συμμετέχει ενεργά σε εκτεταμένες δράσεις δενδροφυτεύσεων, συμβάλλοντας στην αποκατάσταση δασικών εκτάσεων. Εθελοντισμός Στον πυλώνα του εθελοντισμού, η εταιρεία στηρίζει δράσεις που προάγουν την ευεξία. Παράλληλα, οργανώνει ή συμμετέχει σε εκστρατείες ενημέρωσης και πρόληψης για τη δημόσια υγεία, συμβάλλοντας έμπρακτα στην αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας, και στέκεται στο πλάι της τοπικής κοινωνίας της Ηπείρου, προσεγγίζοντας με σεβασμό και ευαισθησία τις ανάγκες των ανθρώπων της. Παράλληλα, η στήριξη που προσφέρει η μάρκα Βίκος στην εθελοντική αιμοδοσία είναι μία μόνο πτυχή του αξιακού συστήματος που διέπει τη μάρκα για υποστήριξη του ανθρωπιστικού ιδεώδους. Κοινωνική προσφορά Στο πεδίο της κοινωνικής προσφοράς, η μάρκα Βίκος στηρίζει έμπρακτα ευπαθείς κοινωνικές ομάδες με δωρεές, υποδομές και προγράμματα στήριξης. Από συνεργασίες με οργανισμούς κοινωνικής αλληλεγγύης έως ενέργειες τοπικής ανάπτυξης, η εταιρεία συμβάλλει στη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος για τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται. Παράλληλα, δηλώνει δυναμικά την παρουσία της και στο κομμάτι του αθλητισμού, όπου υποστηρίζει πληθώρα αθλητικών διοργανώσεων, χορηγεί αθλητικούς συλλόγους και ενισχύει την πρόσβαση των νέων σε αθλητικές δραστηριότητες. Μέσω αυτών των ενεργειών προάγει τη σωματική δραστηριότητα και τη διαμόρφωση ενός υγιούς τρόπου ζωής. * ΝielsenIQ Year 2024 Total Market Still Water 31 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2025 #39

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=