χνολογικός εξοπλισμός. Επενδύσαμε συστηματικά σε σύγχρονα συστήματα και υποδομές ώστε να διασφαλίζουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας και να υπερτερούμε σε σύγκριση με άλλες εταιρείες του κλάδου. Η τεχνολογία αποτέλεσε από νωρίς στρατηγική προτεραιότητα. Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις – και ταυτόχρονα στρατηγικές επιλογές – ήταν η συνεχής επένδυση στην εκπαίδευση των ανθρώπων μας. Στα πρώτα χρόνια, η έννοια της εκπαίδευσης αντιμετωπιζόταν συχνά ως περιττή. Εμείς όμως επιμέναμε στη φιλοσοφία ότι τα soft skills και οι τεχνικές δεξιότητες είναι εκείνα που διαφοροποιούν μια εταιρεία στην αγορά. Με υπομονή και συνέπεια, καταφέραμε να καλλιεργήσουμε αυτή τη νοοτροπία στην ομάδα μας. Η περίοδος των capital controls αποτέλεσε μια ακόμη δοκιμασία. Ως εταιρεία εντάσεως κεφαλαίου, έπρεπε να διαθέτουμε άμεσα ρευστότητα για την υλοποίηση των έργων μας. Ευτυχώς, είχαμε προβλέψει εγκαίρως τις εξελίξεις και είχαμε προετοιμαστεί κατάλληλα ώστε να ανταποκριθούμε χωρίς να διακινδυνεύσουμε την επιχειρησιακή μας συνέχεια. Ο χώρος του marketing και της επικοινωνίας έχει μεταμορφωθεί τις τελευταίες δεκαετίες. Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι πιο καθοριστικές αλλαγές που έχετε βιώσει και πώς προσαρμοστήκατε; Η επικοινωνία δεν αλλάζει - εξελίσσεται. Η επικοινωνία ως έννοια παραμένει σταθερή. Αυτό που αλλάζει είναι ο καταναλωτής - σήμερα είναι πιο ενημερωμένος, απαιτητικός και πολυκαναλικός. Γι’ αυτό, η επικοινωνία δεν μπορεί παρά να είναι επίσης πολυκαναλική, αξιοποιώντας σε μεγάλο βαθμό την τεχνητή νοημοσύνη και την ανάλυση δεδομένων. Προσωπικά πιστεύω βαθιά στη phygital προσέγγιση - έναν συνδυασμό φυσικής και ψηφιακής επαφής. Μόνο με αυτό τον τρόπο μπορείς να προσεγγίσεις ουσιαστικά τον σύγχρονο καταναλωτή, να του τραβήξεις την προσοχή και τελικά να τον κάνεις να αγαπήσει το προϊόν ή την υπηρεσία σου. Γι’ αυτό και η επένδυση, τόσο στον φυσικό όσο και στον ψηφιακό κόσμο, είναι απαραίτητη - μαζί με τη συνεχή ανάλυση και αξιολόγηση. Η καινοτομία είναι στο DNA της WEST. Γι’ αυτό και εδώ και αρκετά χρόνια έχουμε αναπτύξει ένα σύγχρονο τεχνολογικό οικοσύστημα που συλλέγει, αναλύει και ανατροφοδοτεί το σύνολο της οργανωτικής μας λειτουργίας - σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα. Αυτό το οικοσύστημα δεν σχεδιάστηκε μόνο για να εξυπηρετεί τις συνεργαζόμενες εταιρείες και τους πελάτες μας. Σχεδιάστηκε και για να παρέχει σε εμάς τη δυνατότητα πλήρους εσωτερικού ελέγχου των έργων μας, με real-time πληροφορίες και δυνατότητα άμεσης παρέμβασης, διασφαλίζοντας ποιότητα, ταχύτητα και ακρίβεια στην υλοποίηση κάθε project. Μετά από τρεις δεκαετίες επιτυχημένης παρουσίας, ποιο είναι το επόμενο λύσει χρόνια προβλήματα των καταναλωτών στον τομέα των courier. Η πλατφόρμα αυτή θα προσφέρει δυνατότητες που δεν υπήρχαν μέχρι σήμερα - ωστόσο, προς το παρόν, δεν μπορώ να αποκαλύψω περισσότερα. Στη WEST πιστεύουμε στη δύναμη των εκδηλώσεων -φυσικών ή υβριδικών- και θέλουμε να δώσουμε νέα ώθηση στο τμήμα Events, ένα πεδίο στο οποίο έχουμε μακρά και επιτυχημένη παρουσία. Στο παρελθόν έχουμε υλοποιήσει παγκόσμια συνέδρια, μεγάλα αθλητικά γεγονότα, συναυλίες και εκθέσεις. Η πανδημία έφερε προσωρινή ύφεση στον κλάδο, αλλά για εμάς αποτελεί πλέον στρατηγική προτεραιότητα η πλήρης επαναφορά και εξέλιξή του. Όλες οι παραπάνω πρωτοβουλίες γίνονται με γνώμονα τη συνεχή ανάπτυξή μας στο χώρο της επικοινωνίας, του trade marketing και των πωλήσεων. Αυτό το πετυχαίνουμε μέσα από συστήματα, τεχνολογική υπεροχή και, φυσικά, συνεχή εκπαίδευση της ομάδας μας. Πώς επιλέγετε να περνάτε τον ελεύθερο χρόνο σας; Τι σας αποφορτίζει από την πίεση και τις αυξημένες ευθύνες του ρόλου σας; Η σωστή διαχείριση του χρόνου (time management) αποτελεί για εμένα το πιο σημαντικό στοιχείο για έναν μάνατζερ ή επιχειρηματία, γι’ αυτό και έχω ελεύθερο χρόνο. Στον ελεύθερο χρόνο μου απολαμβάνω να βρίσκομαι με παλιούς φίλους και συμφοιτητές. Είμαι χαρούμενος που ακόμη διατηρώ στενές σχέσεις με ανθρώπους που γνωρίζω από τα κεφάλαιο για τη WEST; Ποια είναι τα σχέδια, οι νέες αγορές ή υπηρεσίες που εξετάζετε; Η τεχνητή νοημοσύνη ανοίγει νέους ορίζοντες και μας εμπνέει να εξετάζουμε δυνατότητες σε πολλούς κλάδους. Όμως, παραμένουμε πιστοί στη στρατηγική μας: να επενδύουμε σε όσα γνωρίζουμε καλά και μας έχουν καταξιώσει. Με ρεαλισμό και στρατηγική σκέψη, συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε. Πρόσφατα, ενώσαμε τις δυνάμεις μας με δύο σημαντικά assets: την ψηφιακή μας πλατφόρμα brands.gr, που αριθμεί πάνω από 17.000 ενεργούς χρήστες, και την ιστορική εταιρεία ερευνών Exceed Consulting, γνωστή κυρίως για την trade opinion survey «Mirror SM», με την καθοδήγηση του χαρισματικού Μιχάλη Φανδρίδη. Έτσι δημιουργήσαμε την brandsmirror, μια νέα, σύγχρονη εταιρεία ερευνών, ικανή να παράγει έγκυρα και γρήγορα αποτελέσματα, μέσα από μεγάλο δείγμα κοινού και καινοτόμες ερευνητικές μεθόδους. Η ομάδα απαρτίζεται από εξειδικευμένους ερευνητές, τόσο της αγοράς όσο και του ακαδημαϊκού χώρου, σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στις εταιρείες σαφή, αξιόπιστα και άμεσα δεδομένα, που θα τις βοηθήσουν να λάβουν informed αποφάσεις. Στην WPS, επενδύουμε σταθερά σε τεχνολογικές λύσεις που κάνουν τη διαφορά στο last mile. Μέσα στη χρονιά θα λανσάρουμε την υπηρεσία «aporte», μια πρωτοποριακή λύση που φιλοδοξεί να παιδικά μου χρόνια και απολαμβάνουμε όμορφες στιγμές μαζί. Έχω επίσης λατρεία για το θέατρο, ενώ το μπάσκετ περιλαμβάνεται και αυτό στις αγαπημένες μου ασχολίες, και κάθε εβδομάδα βρίσκω χρόνο για ένα παιχνίδι, για ένα «Μονάκι» όπως το λέμε, με τον μεγάλο γιο μου, τον Διονύση. Έχω δύο υπέροχους γιους, τον Διονύση και τον Στέφανο, με τους οποίους κάνω ό,τι μπορώ για να περνάω ποιοτικό χρόνο. Τέλος, η ιππασία με συναρπάζει από παιδί. Κάθε Σαββατοκύριακο, βρίσκω χρόνο να ασχοληθώ με τα άλογά μου στο κτήμα, είτε για μια βόλτα στο δάσος είτε για να τα περιποιηθώ. Ελπίζω να μπορώ να συνεχίσω αυτή την όμορφη δραστηριότητα για πολλά χρόνια ακόμη. Και τέλος, ποιο είναι το όραμά σας για τη WEST; Πού θέλετε να δείτε την εταιρεία στα επόμενα 10 ή 20 χρόνια; Η τελευταία ερώτηση που μου θέσατε είναι κάτι που θέτω καθημερινά στον εαυτό μου αλλά και στα στελέχη του ομίλου μας. Σε κάθε ευκαιρία, τους ζητώ να αναλογιστούν και να αποτυπώσουν πού θέλουν να δουν την εταιρεία τους και τον εαυτό τους τα επόμενα δέκα χρόνια. Η απάντηση δεν είναι εύκολη, καθώς τα δεδομένα στην αγορά αλλάζουν συνεχώς, η τεχνολογία εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς και ο κόσμος βρίσκεται σε μια περίοδο αναταραχής, τόσο λόγω φυσικών φαινομένων όσο και λόγω γεωπολιτικών εξελίξεων. Ωστόσο, εμείς στη WEST γνωρίζουμε καλά τι θέλουμε για το μέλλον και πώς, με τη βοήθεια του Θεού, θέλουμε να πορευτούμε τα επόμενα 10-20 χρόνια: uΑνθρώπινο δυναμικό: Να έχουμε υγεία και να παραμείνουμε μια ενωμένη ομάδα. uΑυτοματοποίηση πωλήσεων: Να αναπτύξουμε συστήματα προώθησης και προβολής που θα λειτουργούν αυτόματα στα σημεία πώλησης και ψηφιακά και φυσικά. uRetail Innovation: Να λειτουργούμε στο λιανικό εμπόριο με αυτοματοποιημένο εφοδιασμό προϊόντων στα ράφια μέσω μιας πλατφόρμας πώλησης και καταγραφής σε online περιβάλλον 24/7. uΙσορροπία επικοινωνίας: Να διατηρούμε τη σωστή ισορροπία μεταξύ ψηφιακής και φυσικής επικοινωνίας. uPostal εναέριος στόλος: Στον τομέα των ταχυδρομικών υπηρεσιών να έχουμε τον μεγαλύτερο εναέριο στόλο για picking, service και pay. uΛειτουργικά τρόφιμα: Στον τομέα των τροφίμων, να παρέχουμε γευστικά λειτουργικά τρόφιμα με χαμηλούς γλυκαιμικούς δείκτες, στο πλαίσιο μιας κυκλικής, πράσινης οικονομίας. uΠεριβαλλοντική ευθύνη: Να αφήνουμε το μικρότερο δυνατό αποτύπωμα στον πλανήτη μας. uΚοινωνική προσφορά: Μέσω του προγράμματος ΕΚΕ μας, να βοηθήσουμε παιδιά με προβλήματα να ενταχθούν ομαλά στην κοινωνία, δημιουργώντας τις κατάλληλες συνθήκες για την υποστήριξή τους. Η καινοτομία είναι στο DNA της WEST. Γι’ αυτό και εδώ και αρκετά χρόνια έχουμε αναπτύξει ένα σύγχρονο τεχνολογικό οικοσύστημα που συλλέγει, αναλύει και ανατροφοδοτεί το σύνολο της οργανωτικής μας λειτουργίας - σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα 19 ΙΟΥΝΙΟΣ 2025 #40
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=