Business News Magazine #27

Benedita Miranda Γενική διευθύντρια της Foundever, Multilingual Region Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε και να μεγαλώνουμε στην Ελλαδα Foundever ονομάζεται πλέον η Sitel Group και με αυτή την αφορμή η Benedita Miranda, γενική διευθύντρια της Foundever, Multilingual Region, μίλησε στο Business News Magazine για τη νέα εποχή που ξεκινά, τη Διαχείριση Πελατών και τις τάσεις που καταγράφονται, αλλά και για τα σχέδια που υπάρχουν για την ελληνική αγορά, όπου έχουν ήδη πραγματοποιηθεί επενδύσεις ύψους 5 εκατ. ευρώ, ενώ στο MAXhub απασχολούνται 800 άτομα, που πρόκειται σύντομα σχεδόν να διπλασιαστούν. Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς Πριν λίγες ημέρες η Sitel Group ανακοίνωσε τον επίσημο μετασχηματισμό της σε Foundever. Ποιοι λόγοι οδήγησαν σε αυτήν τη μετονομασία και ποια στοιχεία αντανακλά το εν λόγω rebranding; Η αλλαγή επωνυμίας ακολουθεί την εξαγορά της Sitel το 2015 από την Groupe Acticall, συνδυάζοντας διάφορες ψηφιακές, μαθησιακές, αναλυτικές και τεχνολογικές δυνατότητες, και πιο πρόσφατα, το 2021, με την εξαγορά της Sykes Enterprises, Inc. Από τη στιγμή που η εταιρεία ενοποιήθηκε, χρειαζόταν μια νέα επωνυμία που θα αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή της για καινοτομία, δυναμισμό και αποφασιστικότητα στην παροχή άριστων υπηρεσιών Διαχείρισης Πελατών (CX). Ο μετασχηματισμός αυτός αποτελεί ένα βήμα πιο κοντά στο στόχο μας να γίνουμε η κορυφαία και πιο καινοτόμος εταιρεία στον κόσμο της CX BPO (διαχείριση πελατών με εξωτερική ανάθεση επιχειρηματικών εργασιών). Η νέα μας ταυτότητα μας οδηγεί προς την επιτυχία σε αυτό το νέο κεφάλαιο της επιχείρησης και μας δίνει ακόμη περισσότερο δύναμη και θάρρος να επιτύχουμε τους στόχους μας. Ο μετασχηματισμός ήταν μια εσωτερική διαδικασία συν-δημιουργίας που περιλάμβανε διεπιστημονικές ομάδες από όλους τους τομείς της εταιρείας, μαζί με πληροφορίες από ομάδες από όλο τον κόσμο. Το όνομα Foundever, το οποίο δεν είναι μια λέξη που μπορεί να βρεθεί σε ένα λεξικό, αλλά έχει βαθύτερο νόημα και μεγάλη ιστορία, δείχνει την κουλτούρα των ιδρυτών μας, τη μόνιμη περιέργεια και το πάθος μας για καινοτομία, επηρεασμένη από τις επιχειρηματικές μας βάσεις. Δείχνει, επίσης, τη μεγάλη εμπειρία μας, η οποία εξελίσσεται συνεχώς και βασίζεται στα 40 και πλέον χρόνια υποστήριξής μας στις πιο αγαπημένες επώνυμες εταιρείες στον κόσμο, αλλά και το γεγονός ότι έχουμε μια ψηφιακή βάση, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι παραμελούμε την ανθρώπινη πτυχή. Μπορείτε να μας δώσετε κάποια παραπάνω στοιχεία για το μέγεθος και την παγκόσμια παρουσία της Foundever; H Foundever είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στον κλάδο της Διαχείρισης Πελατών (CX). Με 170.000 συνεργάτες σε όλο τον κόσμο, εκπροσωπούμε περισσότερες από 750 από τις κορυφαίες ψηφιακές εταιρείες παγκοσμίως. Οι καινοτόμες λύσεις, η τεχνολογία και η τεχνογνωσία μας έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούν να υποστηρίζουν τις λειτουργικές ανάγκες των πελατών μας και να τους προσφέρουν μια απρόσκοπτη εμπειρία. Υποστηρίζοντας πάνω από 9 εκατομμύρια συνομιλίες πελατών κάθε μέρα σε 60 γλώσσες σε 45 χώρες, η Foundever συνδυάζει παγκόσμια ισχύ, ευελιξία και επιχειρηματική προσέγγιση της κουλτούρας ιδρυτών μας, δίνοντας τη δυνατότητα σε εταιρείες όλων των μεγεθών και βιομηχανιών να μεταμορφώσουν τη Διαχείριση Πελατών τους. Σε τι εξειδικεύεται η Foundever; Τι την διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό; Από την ίδρυση της Foundever, το όραμά της ήταν πάντα να προσφέρει εξαιρετικές εμπειρίες στους πελάτες της, δημιουργώντας πρώτα μια καλύτερη εμπειρία στους εργαζομένους της. Καθώς ο κόσμος γίνεται πιο ψηφιακός, η εταιρεία θέλει να αξιοποιήσει τον αυτοματισμό και την τεχνολογία για να αυξήσει περαιτέρω την εμπειρία των εργαζομένων της και να προσφέρει μια πιο αποτελεσματική και απρόσκοπτη εμπειρία στους πελάτες της βασισμένη στο ανθρώπινο στοιχείο. Και μετά το μετασχηματισμό, η Foundever δεσμεύεται να υποστηρίζει παγκοσμίως τις αγαπημένες επωνυμίες στις στρατηγικές διαχείρισης των πελατών τους σε ένα κοινό ταξίδι ψηφιακού μετασχηματισμού με επίκεντρο τους ανθρώπους της. Η δημιουργικότητα, η δέσμευση και η διασύνδεση αποτελούν βασικές αξίες μας και μας βοηθούν να προσφέρουμε μια σειρά από υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, όπως εξυπηρέτηση πελατών, βελτιστοποίηση επιχειρήσεων, πωλήσεις και διαΗ εταιρεία δίνει προτεραιότητα σε υπηρεσίες όπως πωλήσεις και διατήρηση πελατών, τεχνική υποστήριξη, υποστήριξη back-office, συλλογές, εμπιστοσύνη και ασφάλεια προς τους πελάτες της 22 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2023 interview

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=