Business News Magazine #28

στρατηγικός πυλώνας ανάπτυξης. Για το λόγο αυτό στοχεύουμε στην επένδυση σε ένα πιο «πράσινο», έξυπνο, ευέλικτο και ψηφιακό μέλλον στην κινητικότητα. Παράλληλα, οι πελάτες μας δεν θα πάψουν να αποτελούν το επίκεντρο της δραστηριότητάς μας. Στόχος μας είναι να αναπτυσσόμαστε με γνώμονα το να προσφέρουμε συνεχώς νέες και βελτιωμένες επιλογές και υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες των επιχειρήσεων και των ιδιωτών με υπευθυνότητα. Τελευταία, αλλά πολύ βασική, συνιστώσα του σχεδίου ανάπτυξης της νέας εταιρείας μας είναι η ενίσχυση των ταλέντων των ανθρώπων μας. Η αναγια παράδειγμα, οι καθυστερήσεις στην παραγωγή για τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ωστόσο, μέσα σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες, οι πελάτες μας προσάρμοσαν ανάλογα τις ανάγκες τους και εμείς από την πλευρά μας σταθήκαμε δίπλα τους, τους στηρίξαμε και τους καθοδηγήσαμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ώστε να προσδιορίσουν τη λύση που εξυπηρετούσε καλύτερα τους ίδιους ως ιδιώτες αλλά και τις επιχειρήσεις τους. Θεωρείτε πως υπάρχουν κακώς κείμενα στην ελληνική αγορά και ζητήματα που χρήζουν άμεσης παρέμβασης και διόρθωσης από την πολιτεία; Αν και η ελληνική αγορά έχει αντιληφθεί από πολύ νωρίς την ανάγκη μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση και έχει κάνει σημαντικά βήματα εφαρμόζοντας πρωτοβουλίες και παροχές, για να μπορέσει να επιτευχθεί η ανάπτυξή της σε συνδυασμό με την περιβαλλοντική βιωσιμότητα για τον κλάδο μας, είναι απαραίτητο να επιταχυνθούν οι εξελίξεις στις υποδομές. Για παράδειγμα, το περιορισμένο δίκτυο φορτιστών για την κάλυψη των αναγκών των ηλεκτρικών οχημάτων σε όλη την επικράτεια αλλά και η έλλειψη χώρων στάθμευσης στις κατοικίες όπου θα μπορούσε να εγκατασταθεί οικιακός φορτιστής, αποτελούν βασικά εμπόδια για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα. Από την άλλη, όλοι δεχόμαστε πίεση να προσαρμόσουμε τις πολιτικές μας για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Αυτό, όμως, μπορούμε να το πετύχουμε μόνο αν διαθέτουμε για τους πελάτες μας στόλο χαμηλών εκπομπών, άρα ένα διευρυμένο δίκτυο υποδομών και φορτιστών κρίνεται απολύτως απαραίτητο. Το δεύτερο ζήτημα που θα μας απασχολήσει αρκετά τα επόμενα χρόνια και στην Ελλάδα, αλλά και διεθνώς, είναι αυτό του ανταγωνισμού. Ελλείψει ρυθμιστικού πλαισίου για την κινητικότητα και την αυτοκίνηση, ο κλάδος γίνεται όλο και πιο ελκυστικός σε παίκτες οι οποίοι προσφέρουν υπηρεσίες χωρίς την απαραίτητη υποδομή αλλά και εποπτεία. Θα έλεγα μάλιστα ότι οι εταιρείες και οι καταναλωτές πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί διαβάζοντας τους όρους και κάνοντας τη δική τους έρευνα προτού συνάψουν μια σύμβαση leasing. Το τρίτο θέμα αφορά την εισαγωγή μεταχειρισμένων ρυπογόνων αυτοκινήτων παλαιότερης τεχνολογίας και της εφαρμογής του νόμου για την απαγόρευση κυκλοφορίας τους στο κέντρο της Αθήνας. Για να είμαι δίκαιος, στο πρώτο πεδίο έχουν γίνει σημαντικές ρυθμίσεις ώστε να σταματήσει η Ελλάδα να υποδέχεται τον προς απόσυρση στόλο των υπολοίπων χωρών, ενώ στο δεύτερο υπάρχει τεράστια ανοχή. Ο μέσος όρος ηλικίας των κυκλοφορούντων οχημάτων είναι ο μεγαλύτερος στην Ευρώπη (άνω των 20 ετών) και πρέπει να δοθούν άμεσα κίνητρα για την αλλαγή των παλαιών μη ασφαλών ρυπογόνων αυτοκιστην αγορά του leasing, το οποίο σήμερα αναδεικνύεται όλο και περισσότερο ως μια σύγχρονη, πολλαπλά επωφελής λύση για ιδιώτες - και, βέβαια, για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και επαγγελματίες πολλών διαφορετικών κλάδων. Έτσι βλέπουμε τη μετάβαση από την ιδιοκτησία στη χρήση να κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος. Το leasing είναι η νέα τάση στην κινητικότητα, και αυτό οφείλεται σε τρεις συνιστώσες: τις εναλλακτικές επιλογές στη μετακίνηση, τις εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση και την αύξηση της πρόσβασης σε υπηρεσίες μετακίνησης κατά παραγγελία, καθώς επιτρέπουν σε όσους τις επιλέγουν να απελευθερώνουν κεφάλαια και να απαλλάσσονται από τα άγχη και τις υποχρεώσεις της ιδιοκτησίας, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν τη δυνατότητα στους πελάτες να απολαμβάνουν ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών γρήγορα και εύκολα. Στην Ελλάδα ακολουθούμε τις διεθνείς τάσεις στο leasing, με τους καταναλωτές να αντιλαμβάνονται όλο και περισσότερο την ευελιξία που προσφέρει. Στην προ Covid-19 περίοδο, μάλιστα, η διείσδυση του leasing στην ελληνική αγορά ήταν πολύ μικρότερη σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα. Λόγω και της αύξησης των τιμών για την αγορά ενός αυτοκινήτου οι πολίτες έχουν στραφεί στην απόκτηση αυτοκινήτου μέσω leasing, με αποτέλεσμα η ζήτηση σήμερα να έχει αυξηθεί σημαντικά, ενώ παρατηρούμε ότι υπάρχει ένα αυξημένο ενδιαφέρον, ιδιαίτερα για επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα (plug-in). Η διετία της πανδημίας (2020-2021) και οι πληθωριστικές πιέσεις που βιώνουμε το τελευταίο διάστημα, μαζί με τις συνακόλουθες κάθε φορά διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα, πώς επηρέασαν τον κλάδο; Έχουν καλυφθεί αυτήν τη στιγμή οι όποιες απώλειες; Ειδικά μετά την πανδημία ο τομέας της αυτοκίνησης βρίσκεται σε ταχεία μεταμόρφωση, καθοδηγούμενος από κοινωνικές και περιβαλλοντικές τάσεις και τη ραγδαία εξέλιξη των νέων τεχνολογιών στην κατασκευή και των τεχνολογιών που απευθύνονται στον καταναλωτή. Οι αλλαγές στην αλυσίδα εφοδιασμού της αυτοκινητοβιομηχανίας ως αποτέλεσμα της Covid-19 δημιούργησαν πλήθος νέων ευκαιριών αλλά και μια σειρά από νέες προκλήσεις όπως είναι, γνώριση και ενίσχυση των ικανοτήτων των ανθρώπων μας και η επένδυση σε αυτούς με συνεχή εκπαίδευση και κατάρτιση. Μέσα από το συνδυασμό όλων αυτών των παραμέτρων θα μπορέσουμε να πορευτούμε στο μέλλον με συνέπεια και σταθερότητα, σε μια εποχή όπου ο τομέας της κινητικότητας και της αυτοκίνησης εξελίσσεται ραγδαία. Γιατί έχει τοποθετηθεί η βιώσιμη κινητικότητα και η μετάβαση στην κινητικότητα μηδενικών ρύπων στο επίκεντρο της νέας αυτής εποχής, που ξεκινά για τη νέα εταιρική οντότητα που θα προκύψει από την ένωση ALD Automotive και LeasePlan; Πώς ακριβώς θα υλοποιηθεί αυτό το πλάνο στην Ελλάδα; Στην ALD Automotive | LeasePlan πιστεύουμε πως η υιοθέτηση κινητικότητας μειωμένων ρύπων είναι η πιο αναγκαία και ουσιαστική απάντηση που καλείται να δώσει ο κλάδος απέναντι στην πρόκληση της κλιματικής κρίσης. Είναι το κλειδί για την ανάπτυξή μας, ο θεμέλιος λίθος ώστε να επιτύχουμε τον πράσινο και ψηφιακό μετασχηματισμό μας, με στόχο να γίνουμε πιο ανθεκτικοί σε μελλοντικές κρίσεις. ALD Automotive και LeasePlan μοιραζόμασταν πάντοτε την ίδια ανάγκη για θετική αλλαγή και την επιθυμία να αναζητούμε πιο βιώσιμους τρόπους μετακίνησης. Επιχειρούμε με υπευθυνότητα και πιστεύουμε στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους πελάτες, τους συνεργάτες, τους προμηθευτές και τους εργαζομένους μας μέσω των πράξεών μας. Η Ανάπτυξη, η Βιωσιμότητα, η Ψηφιοποίηση και το Μέγεθός μας είναι οι βασικοί πυλώνες στους οποίους στηριζόμαστε για να οικοδομούμε ένα βιώσιμο μέλλον με συνείδηση απέναντι στο περιβάλλον και τις κοινωνίες που μας στηρίζουν. Ποιες θα λέγατε πως είναι οι τάσεις που καταγράφονται αυτήν τη στιγμή στον κλάδο του leasing και του mobility διεθνώς; Η εικόνα στην Ελλάδα συμβαδίζει με τη διεθνή πραγματικότητα; Στον ευρύτερο τομέα της κινητικότητας, η πανδημία και η άνθιση του ηλεκτρονικού εμπορίου συντέλεσαν ώστε όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να προσφεύγουν σε έξυπνες και αξιόπιστες λύσεις για την έγκαιρη και ασφαλή μεταφορά των προϊόντων τους. Αυτές οι συνθήκες δημιούργησαν έντονη δυναμική και Μέσα από τη συνένωσή μας στοχεύουμε στη δημιουργία ενός ψηφιακού μοντέλου που θα μας δώσει ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία, τη δυνατότητα να προσφέρουμε στους πελάτες μας εξατομικευμένες, υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σε συντομότερο χρονικό διάστημα και μέσα από απλές και γρήγορες διαδικασίες 19 ΙΟΥΛΙΟΣ 2023 #28

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=