Up & down To deal που έκλεισε ο πρόεδρος της Ideal Holdings, Λάμπρος Παπακωνσταντίνου, για την απόκτηση του 100% των attica δημιουργεί νέα δεδομένα και ορίζει σαν στόχο για φέτος τα 400 εκατ. ευρώ σε κύκλο εργασιών και τα 50 εκατ. ευρώ σε EBITDA. Η παραίτηση του Αλέξη Τσίπρα από την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ έπειτα από 15 χρόνια παραμονής στο «τιμόνι» του κόμματος και μία τετραετία διακυβέρνησης, όπως φαίνεται, αποτελεί τέλος εποχής… O Mιλτιάδης Τριανταφύλλου είναι ο νέος διευθύνων σύμβουλος της ΙΟΝ. Πρόκειται για ιδιαίτερα έμπειρο στέλεχος, με προϋπηρεσία σε σημαντικές εταιρείες όπως οι Γρηγόρης Bella Bulgaria, Chipita Global, Vivartia κ.ά. Ένας ακόμη πολυεθνικός παίκτης της αγοράς ένδυσης ετοιμάζεται για δυναμική είσοδο στη χώρα μας. Ο λόγος για τον ιταλικό οίκο μόδας Miroglio Fashion, που αυτές τις ημέρες προχώρησε στην ίδρυση θυγατρικής εταιρείας στην Ελλάδα με την επωνυμία «Miroglio Ellada Μονοπρόσωπη Α.Ε.» και τον διακριτικό τίτλο «Miroglio Ellada». Σκοπός της Miroglio Ellada είναι η εισαγωγή και εμπορία κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων, ειδών ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ. Το μετοχικό κεφάλαιο της ανέρχεται σε 100.000 ευρώ και μοναδικός μέτοχος της είναι η ιταλική Miroglio Fashion SRL. Σύμβουλος-Διαχειριστής έχει οριστεί ο Stefano Simonini, F&A Manager για τις θυγατρικές του Miroglio Group στο εξωτερικό. Η Miroglio Group είναι μια ιταλική εταιρεία που δραστηριοποιείται από το 1947 στο χώρο της γυναικείας μόδας και λιανικής ένδυσης. Ο όμιλος δραστηριοποιείται σε 22 χώρες μέσω 36 εταιρειών, 1.100 καταστημάτων και 4 βιομηχανικών μονάδων. Διαθέτει δύο ξεχωριστούς τομείς: Α) Miroglio Fashion: Aντικείμενό της είναι η δημιουργία, παραγωγή, διανομή και πώληση 9 brands γυναικείας μόδας που διανέμονται παγκοσμίως σε ένα δίκτυο 1.100 mono-brand καταστημάτων λιανικής (800 στην Ιταλία και 300 στην Τουρκία και στη Μέση Ανατολή) και 1.700 εμπορικών συνεργατών με multi-brand καταστήματα και σημαντική παρουσία στα σημαντικότερα διεθνή πολυκαταστήματα. Αναλυτικότερα, στον όμιλο ανήκουν τα brands γυναικείας ένδυσης Motivi, Oltre, Fiorella Rubino, Elena Mirò, Diana Gallesi και Luisa Viola με κάποια από αυτά να απευθύνονται και στην κατηγορία plus size. Επίσης, υπάρχουν και τρία brands που έχουν αναπτυχθεί από το Joint Venture (50%/50%) που έχει δημιουργήσει το Miroglio Group από το 2008 με τον τουρκικό όμιλο μόδας Ayaydin. Πρόκειται για τις μάρκες Ipekyol, Machka και Twist. Αξίζει να σημειωθεί πως η Ipekyol πριν από περισσότερο από μια δεκαετία διέθετε παρουσία στην ελληνική αγορά με οκτώ καταστήματα, τα οποία δεν λειτουργούν εδώ και χρόνια. B) Miroglio Textile. NewEntry Miroglio Fashion Επίσημα στην ελληνική αγορά #Νumbers Το μεγάλο πρόβλημα της κατανάλωσης παράνομων τσιγάρων τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ε.Ε. αποτυπώνουν τα αποτελέσματα της ετήσιας ανεξάρτητης έκθεσης της KPMG, που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Philip Morris International. 11,3 δισ. ευρώ έγιναν «καπνός», 8,5% περισσότερα από το 2021. 47% της συνολικής κατανάλωσης παράνομων τσιγάρων στην Ε.Ε. γίνεται στην Γαλλία. 20,7% της συνολικής κατανάλωσης τσιγάρων στην Ελλάδα το 2022 αφορούσε παράνομα τσιγάρα. Πρόκειται για το χαμηλότερο σημείο της τελευταίας 5ετίας. 2,9 δισ. παράνομα τσιγάρα καταναλώθηκαν συνολικά την προηγούμενη χρονιά στη χώρα μας. 35,8 δισ. παράνομα τσιγάρα καταναλώθηκαν την προηγούμενη χρόνια σε επίπεδο Ε.Ε. 519 εκατ. ευρώ έσοδα χάθηκαν από τα δημόσια ταμεία μόνο πέρυσι. 8 #28 ΙΟΥΛΙΟΣ 2023
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=