H δεύτερη γενιά στη διοίκηση του SPC, τα αδέλφια Μυρτώ και Πέτρος Ιμιρζιάδης, μίλησαν στο Business News Magazine για την επιτυχημένη διαδρομή 45 χρόνων της εταιρείας καθώς και για την απόφαση μετεξέλιξής της σε Commercial Marketing Agency, που θέλει να αντιμετωπίζει τις ανάγκες της αγοράς συνολικά με ολιστική προσέγγιση, συνδυάζοντας καταλυτικά τους στόχους marketing με τους στόχους των πωλήσεων. Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς Το SPC μετρά 45 χρόνια πορείας. Πώς ξεκίνησε η εταιρεία και ποιοι θα λέγατε πως είναι οι σημαντικότεροι σταθμοί στην ιστορία της; Μυρτώ Ιμιρζιάδη: Η εταιρεία ξεκίνησε από τους γονείς μας, τον Νίκο και την Τζίμα Ιμιρζιάδη, οι οποίοι προέρχονταν από το χώρο της έρευνας αγοράς. Στα τέλη της δεκαετίας του ’70 αναγνώρισαν τις ανάγκες των brands για αμεσότερη επαφή και εμπειρία με τους καταναλωτές, αλλά και για σωστότερη παρουσία των προϊόντων στα σημεία πώλησης. Έτσι δημιουργήθηκε η εταιρεία το 1978, που ήταν η πρώτη που παρείχε υπηρεσίες promotion και field marketing στη χώρα. Είναι δύσκολο να αναφερθούμε σε σημαντικούς σταθμούς της ιστορίας μας, καθώς η εταιρεία έχει φτάσει εδώ που είναι σήμερα μέσα από μικρές και μεγάλες αφορμές και ευκαιρίες που οδήγησαν σε μια διαρκή ανάπτυξη και εξέλιξη. Παρακολουθούσαμε από πάντα τις εξελίξεις και προσδιορίζαμε τις ανάγκες της αγοράς μέσα από τους τρόπους που επιλέγαμε να τις εξυπηρετήσουμε. Κάθε νέα μέθοδος που δημιουργούσαμε, συνιστούσε έναν νέο τρόπο λειτουργίας ή μια νέα υπηρεσία. Εκτός λοιπόν από σημαντικές συνεργασίες που καθόρισαν την εταιρεία, πολύ σημαντική ήταν η δημιουργία υποκαταστημάτων σε όλη την ελληνική περιφέρεια, με έναρξη τη Θεσσαλονίκη, το 1988. Στόχος ήταν να μπορούμε να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας και να έχουμε σταθερή ποιότητα σε όλη την Ελλάδα. Είναι σημαντική επίσης στην πορεία των χρόνων η αποκλειστική συνεργασία με την CPM, που αποτελεί σήμερα τον μεγαλύτερο οργανισμό field marketing στον κόσμο, με παρουσία σε πολλές χώρες, η οποία είναι πλέον και μέλος του Omnicom Group. Σημαντική είναι φυσικά και η λειτουργία της εταιρείας 10 χρόνια στη Βουδαπέστη, αλλά και στη Σόφια για 5 χρόνια, μέσα από τις οποίες αποκτήσαμε πολύ σημαντικές εμπειρίες για την εξέλιξή μας. Σημαντικές στιγμές είναι ακόμα η αναγνώριση από την ICAP για τη χρηματοοικονομική μας αξιοπιστία αλλά και η πιστοποίηση με ISO, καθώς και πριν από μερικά χρόνια η δημιουργία in house τμήματος digital marketing. Ποια στοιχεία θα λέγατε πως διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στην επιτυχημένη διαδρομή της εταιρείας; Πού θα πρέπει να πιστωθεί αυτή η επιτυχία; Μυρτώ Ιμιρζιάδη: Αυτά που καθόρισαν τη διαδρομή μας είναι η αξιοπιστία, η φερεγγυότητά μας και η στόχευση στο αποτέλεσμα. Αυτά απορρέουν από τις αξίες που ενέπνευσαν στην εταιρεία οι ιδρυτές της. Αξίες που αφορούν στην ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας, στην έμφαση στη λεπτομέρεια, στην προσήλωση στα μετρήσιμα αποτελέσματα αλλά και στους ανθρώπους: στελέχη, πελάτες, συνεργάτες. Οι αναζητήσεις μας αφορούν πάντα στην ουσία των αναγκών και τον αντίκτυπο της δουλειάς μας, αλλά και τη συνολικότερη εξυπηρέτηση. Πυξίδα μας είναι να είμαστε πολύτιμοι για τους πελάτες μας και όχι απλά επιτυχημένοι, κι αυτό Πέτρος Ιμιρζιάδης, CEO, και Μυρτώ Ιμιρζιάδη, COO, SPC Θέλουμε να είμαστε μπροστά από τις εξελίξεις και να ανοίγουμε νέους δρόμους ήταν πάντα κίνητρο για να κοιτάμε μπροστά. Τέτοιες αξίες διαποτίζουν σήμερα ολόκληρο τον οργανισμό, καθώς έχουμε τη χαρά να έχουμε στελέχη που βρίσκονται στην εταιρεία πάνω από 20 χρόνια, τα οποία συνεχίζουν να εκπέμπουν σήμερα αυτές τις αξίες στο νεότερο στελεχικό δυναμικό μας. Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που κλήθηκε να αντιμετωπίσει μέσα σε αυτά τα 45 χρόνια η εταιρεία; Πέτρος Ιμιρζιάδης: Νομίζω ότι υπάρχουν δύο μεγάλες κατηγορίες προκλήσεων για όλες τις εταιρείες, μέσα στις οποίες εντάσσονται και όλες οι άλλες. Αρχικά λοιπόν είναι η πρόκληση της ανάπτυξης. Πώς δηλαδή μια εταιρεία διαχειρίζεται την ανάπτυξη και πώς δομείται κατά τη διάρκειά της. Και φυσικά η πρόκληση της αντοχής στις δύσκολες περιόδους. Εμείς έχουμε ζήσει και τις δύο αυτές καταστάσεις, και στην ουσία η μία μας προετοίμασε για την άλλη. Η εταιρεία αναπτύχθηκε σε στέρεες βάσεις, που άντεξαν και στις δύσκολες περιόδους με την οικονομική κρίση αλλά και την πανδημία στη συνέχεια. Η διατήρηση του στελεχικού μας δυναμικού κατά τη διάρκεια αυτών των χρόνων ήταν η βασική μας επιδίωξη και το σπουδαιότερο επίτευγμά μας. Οι εταιρείες άλλωστε εξελίσσονται χάρη στα στελέχη τους. Και στις δύο αυτές περιπτώσεις, ο τρόπος που διαχειριστήκαμε τις προκλήσεις μάς έκανε πιο δυνατούς, πιο ανθεκτικούς και, φυσικά, πιο έτοιμους για τις προκλήσεις της επόμενης μέρας! Σήμερα νομίζω, η μεγαλύτερη πρόκληση σε ένα τόσο μεταβαλλόμενο περιβάλλον με μεγάλες ταχύτητες, είναι να μπορούμε να είμαστε πάντα μπροστά από τις εξελίξεις. Πόσο έχει αλλάξει η αγορά της below the line επικοινωνίας και του field marketing αλλά και της επικοινωνίας συνολικά μέσα σε αυτά τα 45 χρόνια στη χώρα μας; Πέτρος Ιμιρζιάδης: Όσο κι αν φαίνεται Πυξίδα μας είναι να είμαστε πολύτιμοι για τους πελάτες μας και όχι απλά επιτυχημένοι, κι αυτό ήταν πάντα κίνητρο για να κοιτάμε μπροστά 22 #30 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2023 interview
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=