CSR & ESG REPORTS

41 Ποια είναι η δική σας στρατηγική και φιλοσοφία όσον αφορά τη Λογοδοσία Βιωσιμότητας και Αειφορίας; Ποια βήματα ακολουθείτε και πού εστιάζετε; Από το 2019 έχουμε υιοθετήσει τη στρατηγική We Μake it Positive, να είμαστε δηλαδή χρήσιμοι στον εαυτό μας, στους άλλους και τον κόσμο, μοιραζόμενοι την οικονομική, ανθρώπινη και περιβαλλοντική αξία με το οικοσύστημα στο οποίο ανήκουμε και βαδίζοντας σε ένα μονοπάτι πιο υπεύθυνης ανάπτυξης, σύμφωνα με την Ατζέντα των Ηνωμένων Εθνών για το 2030. Με τη στρατηγική μας δεσμευόμαστε για τη δημιουργία ενός υγιούς, ασφαλούς, βιώσιμου και οικονομικά αποδοτικού σπιτιού και πάνω σε αυτή έχουμε δημιουργήσει το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Leroy Merlin #giakalo, όπου υποστηρίζουμε την κοινωνία μέσα από την οργάνωση μεγάλων ενεργειών, αλλά και τη συμμετοχή μας σε εθελοντικές δράσεις, μέσα από συνεργασίες με τοπικούς φορείς και Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς, συμβάλλοντας έμπρακτα στην ορθότερη και πιο βιώσιμη λειτουργία των πόλεων στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Ποια θα λέγατε πως είναι η μεγαλύτερη πρόκληση όσον αφορά την προετοιμασία και δημοσίευση του Απολογισμού σας; Για τη Leroy Merlin, αυτή είναι η πρώτη Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης που δημοσιεύει και αυτή θα λέγαμε ότι ήταν και η μεγαλύτερή μας πρόκληση. Ήταν μία αρκετά απαιτητική διαδικασία, αλλά συνάμα και πολύ εποικοδομητική. Μάθαμε πολλά περνώντας από τα διάφορα στάδια της προετοιμασίας μέχρι και τη δημοσίευση. Από το να χρησιμοποιείς σωστά το υλικό σου, να συλλέγεις και να αξιοποιείς τις κατάλληλες πληροφορίες μέχρι και την ορθή χρήση και πρακτική των SDG κριτηρίων και των αποτελεσμάτων τους. Αναμφίβολα, ήταν μια δημιουργική διαδικασία που μας έφερε σε πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα, τα οποία τα κρατάμε, τα αξιολογούμε και τα θέτουμε ως βάση για μελλοντικές πρακτικές ανάπτυξης. Πώς έχουν αλλάξει τα δεδομένα στη Λογοδοσία Βιωσιμότητας και Αειφορίας η συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για πληροφορίες ESG από πολίτες και επενδυτές αλλά και οι ρυθμιστικές παρεμβάσεις προς αυτή την κατεύθυνση; Είναι πλέον σαφές ότι η επιτυχία των επιχειρήσεων σε πολύ μεγάλο βαθμό εξαρτάται από το πώς αυτές διαχειρίζονται θέματα περιβάλλοντος, κοινωνίας και εταιρικής διακυβέρνησης. Οι βιώσιμες επενδύσεις αποτελούν έναν ταχύτατα αναπτυσσόμενο τομέα, που είναι ανθεκτικός ακόμα και σε περιόδους κρίσεις, όπως η πανδημία Covid-19, μιας και τα ESG κριτήρια συνδέονται με την ευελιξία και ανθεκτικότητα μιας επιχείρησης στις συνεχείς αλλαγές στο περιβάλλον που δραστηριοποιείται. Στη Leroy Merlin, έχουμε το βλέμμα στραμμένο στις εξελίξεις και προσπαθούμε να ευθυγραμμιζόμαστε και, όπου μπορούμε, να είμαστε ένα βήμα μπροστά, βελτιώνοντας και εξελίσσοντας διαρκώς τις πρακτικές μας σε επίπεδο λειτουργίας και παραγωγής, όπως για παράδειγμα με τη μείωση κατανάλωσης ενέργειας και τη σταθερή μείωση αποτυπώματος του άνθρακα, αλλά και μέσα από τα προϊόντα μας, μέσα από την προώθηση της zero waste κουλτούρας, eco-friendly σειρές προϊόντων κ.λπ. Mάθαμε πολλά από την πρώτη μας Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης Άσπα Νικολοπούλου, Brand Communication Business Leader, LEROY MERLIN Ελλάδος

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=