CSR & ESG REVIEW #74

CSRReview 55 λησής τους και έμφαση στο ανθρώπινο δυναμικό. Συνιστούν μια σειρά εκδηλώσεων όπως συναυλίες, ημέρες ευαισθητοποίησης, εορταστικά gala, ημέρα παιδιού, ημερίδα «Περπατώ - Διεκδικώ». Επιπλέον, προτείνουν την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας της ΜΚΟ μέσω συνεργασιών με digital agencies, με σκοπό τη διαχείριση των social media του οργανισμού, με influencers, δηλαδή προσέγγιση ατόμων με επιρροή στα social media με στοχευμένο κοινό και περιεχόμενο, προσέλκυση υποστηρικτών και χορηγών μέσω της πλατφόρμας Give & Fund, δημιουργία λογαριασμού στο Spotify με σκοπό τη μεταφορά της ηλεκτρονικής βιβλιοθήκης παραμυθιών «Παραμύθι Χωρίς Όρια» και δημοσίευση υλικού από το μουσικό σχήμα «Ονειρέματα». Συνιστάται η χρήση του προγράμματος Google Ad Grants, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να βοηθάει ΜΚΟ να επεκτείνουν τα μηνύματά τους σχετικά με τη δημόσια προσφορά τους, και όσον αφορά το ανθρώπινο δυναμικό του οργανισμού προτείνεται η αποφόρτιση των στελεχών και ανάθεση δραστηριοτήτων σε φοιτητές όπως για παράδειγμα τη διαχείριση των social media και την εκπαίδευσή τους μέσω σεμιναρίων. ΗΜη Κυβερνητική Οργάνωση Prolepsis ζήτησε από την ομάδα φοιτητών να εργαστούν σε καινοτόμους προτάσεις προσέλκυσης δωρεών για το πρόγραμμα «Φιλία σε κάθε Ηλικία», το οποίο υποστηρίζει ηλικιωμένους, στοχεύοντας στην καταπολέμηση της μοναξιάς και της κοινωνικής απομόνωσης μέσω της ανθρώπινης επαφής και της δημιουργίας μακροχρόνιων σχέσεων φιλίας και κοινωνικών δεσμών. Η ομάδα κατέληξε σε πρόταση που αφορά διοργάνωση φιλανθρωπικών livestreams, αλλά και την ευαισθητοποίηση γνωστών streamers και influencers, με σκοπό να λάβουν μέρος και να ενημερώσουν το κοινό τους για το έργο και την αποστολή του προγράμματος. Επιπλέον, συνιστάται η δημιουργία crowdfunding καμπάνιας σε website όπως το GoFundMe, πλατφόρμα που θα μπορεί ο κόσμος να ενημερώνεται για το σκοπό και την αποστολή του προγράμματος και να έχει τη δυνατότητα να προσφέρει από όλο τον κόσμο, ενισχύοντας το έργο της. Οι προτάσεις της ομάδας συμπεριλαμβάνουν επίσης την τοποθέτηση κουμπαρά σε διάφορα σημεία όπως νοσοκομεία, οίκοι ευγηρίας, αθλητικοί σύλλογοι, καταστήματα εστίασης, τη διοργάνωση Bazaar, την περίοδο των Χριστουγέννων, σε συνεργασία με σχολεία, πανεπιστήμια, εταιρείες και Δήμους. Επίσης, να δημιουργηθεί ηλεκτρονικό κατάστημα στο site για τη στήριξη του προγράμματος «φιλία σε κάθε ηλικία». Είπαν για το Πρόγραμμα: Business Coaches: Στέλεχος ΑΒ Βασιλόπουλος: «Η εμπειρία μου από τη συμμετοχή μου ως Business Coach στο πρόγραμμα Future Leaders ήταν ανώτερη των προσδοκιών μου. Το πρόγραμμα είναι εξαιρετικό για τους φοιτητές, τους βοηθάει να μπουν στο κλίμα της καθημερινότητας ως στελέχη εταιρειών, να βγουν από τα παπούτσια των φοιτητών και να μπουν σε αυτά των στελεχών και να σκεφτούν με τελείως διαφορετικό τρόπο από ό,τι έχουν συνηθίσει. Το πρόγραμμα ήταν πολύ ενδιαφέρον και για εμάς τους business coaches, καθώς είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε αξιότιμους ακαδημαϊκούς που τους έχουμε διαβάσει πολλάκις, αλλά προσωπικά δεν είχα τη χαρά και την τύχη να τους γνωρίσω από κοντά και επίσης να γνωρίσουμε νέα φιλόδοξα άτομα με πάθος και ενέργεια για το επόμενο βήμα στην καριέρα τους και να φανούμε έστω και λίγο χρήσιμοι στο να το πραγματοποιήσουν». Στέλεχος ΑΒ Βασιλόπουλος: «ΤοΠρόγραμμα Future Leaders είναι ένα πολύ καλά οργανωμένο και άρτια δομημένο πρόγραμμα για τους φοιτητές του MBA. Περιλαμβάνει παρουσιάσεις, δραστηριότητες, παιχνίδια και εργασίες, που θεωρώείναι δύσκολο να τα βρει κάποιος υποψήφιος σε άλλο αντίστοιχο πρόγραμμα. Ακόμα και για τους business coaches οι δραστηριότητες και οι παρουσιάσεις που προορίζονται για τους φοιτητές έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και αξίζουν την παρακολούθηση. Εκτός από αυτές, οι διαλέξεις-συνομιλίες με τους κυρίους Μπουραντά και Παπαδάκη ήταν ιδιαίτερα εμπνευσμένες. Οι business coaches είχαμε την ευκαιρία να απομακρυνθούμε από την εργασιακή μας ρουτίνα και να μπορέσουμε να ξαναδούμε και να ξανασκεφτούμε έννοιες και πρακτικές ιδιαίτερα χρήσιμες τόσο για την ομάδα μας όσο και για τη στρατηγική μας. Τα cases που δόθηκαν στους φοιτητές από τιςΜΚΟ θεωρώότι θα τους επιτρέψουν να λάβουν ιδέες και προσεγγίσεις out of the box για τα θέματα που έθεσαν μέσα από ολοκληρωμένες και καλά μελετημένες προτάσεις. Πιστεύωπραγματικά ότι θα αποτελέσουν τα actual next steps των οργανισμών». Στέλεχος Genesis Pharma: «Η συμμετοχή μου ήταν με βεβαιότητα μια διαφορετική, ενδιαφέρουσα και ανέλπιστα ευχάριστη εμπειρία. Γνώρισα νέους, φιλόδοξους φοιτητές, αξιόλογα στελέχη άλλης εταιρείας, το πρόγραμμα και τους ανθρώπους του Future Leaders. Διαπίστωσα τα πλεονεκτήματα της ένταξης του παιχνιδιού και των βιωματικών εμπειριών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Κατά τη διάρκεια των παράλληλων συνεδριών, είχα την ευκαιρία να συμμετέχω σε σχεδόν κατ’ ιδίαν παρουσιάσεις αναγνωρισμένων καθηγητών, να κατανοήσω καλύτερα την επίδρασή μου στους συναδέλφους και στα μέλη της ομάδας, τη διαχείριση της διαφορετικότητας και να αναζητήσω τρόπους βελτίωσης των επαγγελματικών σχέσεων. Μέσα από την ανάθεση των projects γίνονται γνωστές οι ΜΚΟ, το έργο τους και ευαισθητοποιείται ένα ευρύτερο κοινό». Εκπρόσωπος ομάδας φοιτητών Future Leaders: «Ένα πενθήμερο γεμάτο βιωματικές δραστηριότητες, παρουσιάσεις, teambuilding, teamprojects αλλά και διασκέδαση. Τις μέρες που περάσαμε εκεί συνοψίσαμε όχι μόνο πράγματα που μπορούν να ειπωθούν σε μια πανεπιστημιακή διάλεξη, αλλά και πράγματα που θα αντικρύσουμε αργότερα στην αγορά εργασίας και γενικότερα στη ζωή. Ακολουθήσαμε ένα εντατικό πρόγραμμα, μέσα από το οποίο καλλιεργήθηκαν η ομαδικότητα, η εφευρετικότητα, η δημιουργικότητα και πολλά άλλα απαραίτητα soft skills. Σαφώς, δεν ήταν όλα τέλεια και ονειρικά. Υπήρχαν στιγμές κούρασης, διαφωνιών και πίεσης, αλλά ακόμα και αυτές μας έδωσαν μαθήματα και την ευκαιρία να μάθουμε πώς να τις αντιμετωπίζουμε. Και βέβαια σε αυτό συνέβαλε το εξαιρετικό περιβάλλον του “The Ranch”, που μας φιλοξένησε τις μέρες αυτές, αλλά και οι απίθανοι συντονιστές των Future Leaders που έκαναν αυτή την εμπειρία αξέχαστη».

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=