CSR & ESG REVIEW #74

CSR&ESG Review 7 Vodafone: «Πράσινες» πολιτικές Μέσα από συνεχείς επενδύσεις και τη χρήση Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, η Vodafone έχει καταφέρει από το 2021 να καλύπτει το 100% των αναγκών της από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, πιστοποιημένες μέσω εγγυήσεων προέλευσης, στο δίκτυο κορμού, τα data center της εταιρείας, καθώς και στα δίκτυα κινητής και σταθερής, στα ιδιόκτητα σημεία λιανικής πώλησης και στα κτίρια γραφείων της εταιρείας. ΗVodafone στοχεύει να συμβάλει στη βελτίωση της ζωής ενός δισεκατομμυρίου ανθρώπων και να μηδενίσει τις εκπομπές ισοδυνάμου διοξειδίου του άνθρακα (CO2e) που προέρχονται από τη λειτουργία της έως το 2030. ΙΚΕΑ: Γεύματα αγάπης Η ΙΚΕΑ οργάνωσε μία κοινωνική δράση με στόχο τη διατροφική υποστήριξη του Κέντρου Προστασίας Ανηλίκων ΡΟΜ «Φάρος του Κόσμου». Πιο συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι του καταστήματος ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκη μαγείρεψαν εθελοντικά για καλό σκοπό με σπουδαστές της Σχολής Μαγειρικής και Ζαχαροπλαστικής La Chef Levi. Τα γεύματα διατέθηκαν μέσω της ΜΚΟ «Μπορούμε» στον «Φάρο του Κόσμου» για να μοιραστούν σε παιδιά που το έχουν ανάγκη. Από την έναρξη της συνεργασίας της ΙΚΕΑ με το «Μπορούμε», το 2012, έχουν προσφερθεί περισσότερες από 650.000 μερίδες φαγητού. Το Dove και η νέα γενιά Το Dove πραγματοποίησε στο Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή εκδήλωση για τη χαμένη αυτοπεποίθηση των νέων λόγω των social media και της πίεσης από τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς. Όραμά του είναι να κάνει την ομορφιά πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους. Έτσι, άνοιξε το διάλογο και παρουσίασε τον Οδηγό Αυτοπεποίθησης και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Νιώθω Αυτοπεποίθηση» για νέους ηλικίας 11 έως 15 ετών, σε συνεργασία με το Τμήμα Θετικής Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, και έχοντας την έγκριση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Η Coca-Cola 3Ε για τα παιδιά H Coca-Cola Τρία Έψιλον ενώνει τις δυνάμεις της με τα My market και καλύπτει τις ανάγκες θέρμανσης για όλο το χειμώνα στα Παιδικά Χωριά SOS σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Επιπλέον, η εθελοντική ομάδα εργαζομένων της εταιρείας, που αποτελείται από περισσότερους από 100 ενεργούς εθελοντές, συμμετείχε στο Χριστουγεννιάτικο Bazaar του οργανισμού, που πραγματοποιήθηκε 1-3 Δεκεμβρίου, στην κλειστή αίθουσα του Μετρό Συντάγματος. Περισσότεροι από 40 εθελοντές συνέβαλαν στο έργο του οργανισμού, προσφέροντας 72 εθελοντικές ώρες δράσης, αναλαμβάνοντας την πώληση των χριστουγεννιάτικων ειδών στο bazaar.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=