CSR & ESG REVIEW #74

CSR&ESG Review 9 μπορεί να ενημερώνεται για την ενέργεια, να βλέπει testimonials από κάποιους παραγωγούς - αποδέκτες της βοήθειας της δράσης και, κυρίως, να μεταφέρεται στο paypal του «ΔΗΩ» για απευθείας προσφορά προς τους κατοίκους - μελισσοκόμους. Στον ένα χρόνο της δράσης, τα βήματα διαδέχτηκαν το ένα το άλλο. Το Beegin έγινε pop up micro event σε εμπορικά κέντρα και φεστιβάλ, προωθώντας το μήνυμα της συμμετοχής, διευκολύνοντας όσους θα ήθελαν να προσφέρουν μια βοήθεια στους κατοίκους της Β. Εύβοιας και αναζητούσαν τον τρόπο. Μετατράπηκε στο παραμύθι «Η Ανθία και οι μέλισσες του δάσους», το οποίο μεταφέρει στα μικρά παιδιά, εύληπτα και παραστατικά, την αξία του δάσους και την ευθύνη όλων μας για τη φροντίδα του περιβάλλοντος. Προσαρμόσθηκε σε μορφή καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων για τα νηπιαγωγεία, δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να γνωρίσουν το στυλοβάτη του οικοσυστήματος, τη μέλισσα. Έφτασε να γίνει μέχρι και limited edition προϊόν, το Bee Love, που σε αποκλειστική συνεργασία με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒΒασιλόπουλος, προσφέρει 0,20€ από κάθε αγορά στο Beegin. Στη διαδρομή αυτή, τα χρήματα που συγκεντρώνονταν στο λογαριασμό της ενέργειας γίνονταν επιπλέον κυψέλες και εξοπλισμός για τους μελισσοκόμους και τροφή για τα μελίσσια. Μια διαρκής και απτή υπενθύμιση πως δεν είναι μόνοι στον αγώνα τους να ξανακάνουν τη φύση να ανθίσει. Η πιο πρόσφατη στάση στη διαδρομή αυτή ήταν στις 8 Δεκεμβρίου, όταν η ομάδα της Endless επισκέφτηκε τη Β. Εύβοια και συναντήθηκε με την ομάδα του «ΔΗΩ» και μελισσοκόμους της περιοχής, για να τους παραδώσει το πρώτο ποσό από τα έσοδα των πωλήσεων του Bee Love. Έσοδα τα οποία ξεπερνώντας τις €5.500 επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες τροφής των μελισσιών τεσσάρων χωριών της περιοχής για όλο το χειμώνα! «Έχοντας νωπές στο μυαλό μου τις εικόνες από τη Β. Εύβοια, νιώθω ιδιαίτερη χαρά που εκκινήσαμε μια δράση που δεν έχει ημερομηνία λήξης, αλλά έναν και μόνο στόχο: να βοηθήσουμε τη φύση να επανέλθει και τους ανθρώπους να παραμείνουν. Το Bee Love είναι μια απόδειξη της ευελιξίας της πρωτοβουλίας Beegin και είναι χαρά για εμάς που η ΑΒ το στήριξε και το κοινό το προτίμησε, ώστε ήδη κάποιες σημαντικές ανάγκες των μελισσοκόμων της περιοχής να καλυφθούν για το επόμενο διάστημα», δήλωσε η Εύη Οικονόμου, διευθύντρια Marketing, Endless EC. «Στις δύσκολες εποχές που ζούμε, η αλληλεγγύη και η κοινωνική ευαισθησία είναι η μόνη λύση. Χαίρομαι ιδιαίτερα που η ΑΒ και η ENDLESS είναι συνοδοιπόροι σε αυτό το όραμα», επεσήμανε η κυρία Κατερίνα Σοβατζή, Category Manager Non Food Home Care dpt, AΒ Βασιλόπουλος.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=