CSR & ESG REVIEW

CSR & ESG Review 31 νοι, λοιπόν, σε αυτούς τους τέσσερις πυλώνες, διαθέτουμε στην ελ - ληνική αγορά φυτικά προϊόντα υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας, όπως το Βιτάμ -με απαραίτητα ω-3 λιπαρά και πλούσιο σε βιταμίνη D- το Becel ProActiv για μείωση της χοληστερίνης και το ελαιόλαδο Άλτις. Δεν θα μπορούσα, φυσικά, να παραλείψω και τα προϊόντα Violife -100% vegan- που παράγονται εδώ και 30 χρόνια στηΔράμα. Παράλληλα, στόχος μας είναι νασυμβάλουμε στην υιο - θέτηση ενός πιο υγιεινού τρόπου ζωής και ενθαρρύνουμε και τους εργαζομένους μας να υιοθετήσουν μια πιο υγιεινή διατροφή - βα - σισμένησε περισσότεραφυτικά τρόφιμα και έναν πιουγιεινό τρόπο ζωής, μέσωπρογραμμάτων που στοχεύουν στη σωματική, τη συ - ναισθηματική, την ψυχική αλλά και την κοινωνική ευημερία τους, ενώυποστηρίζουμε έμπρακτα και τις ευάλωτες κοινωνικά ομάδες και ιδιαίτερα αυτές που ζουν μέσα στη φτώχεια ή στα όρια αυτής, διαθέτοντας προϊόντα στην Τράπεζα Τροφίμων και έχοντας συν - δράμει στην «Κιβωτό του Κόσμου» και τη «σχεδία». Επιπλέον, με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος, η Upfield Hellas υλοποιεί μια σειρά από μέτρα προστασίας μέσα από “zero waste” πολιτικές. Στο εργοστάσιόμας, και μέσωτου “zerowaste” προγράμματος που υλοποιούμε, ανακυκλώνεται το σύνολο των αποβλήτων που προ - κύπτουν από την παραγωγική διαδικασία και δεν καταλήγει κάτι προς ταφή. Μάλιστα, στοπλαίσιο της δέσμευσης τηςUpfield για την προστασία του περιβάλλοντος, πραγματοποιήσαμε την ανάλυση κύκλου ζωής (LCA) των φυτικών προϊόντων επάλειψης (spreads) της Upfield Hellas και το αποτέλεσμα αποδεικνύει ότι έχουν 70% μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα σε σχέση με το βούτυρο γάλακτος, απαιτούν κατά 2/3 λιγότερη έκταση γης και λιγότερο από τον μισό όγκο νερού για την παραγωγή τους, συγκριτικά με το βούτυρο που είναι ζωικής προέλευσης. Τέλος, εφαρμόζουμε και πρακτικές «Υπεύθυνων Προμηθειών» στις σχέσεις και στην επι - λογή των προμηθευτών μας και στην εφοδιαστική μας αλυσίδα, επιλέγοντας συνεργάτες που μοιράζονται τις δικές μας αξίες για το περιβάλλον, τους εργαζομένους και τους καταναλωτές. Ποιες είναι οι δεσμεύσεις της Upfield για ένα καλύτερο μέλλον βασισμένο στη φυτική διατροφή; Όπως προανέφερα, η Upfield ανακοίνωσε πρόσφατα την πρώτη Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης, με βάση τα κριτήρια ESG, που περι - λαμβάνει 20 δεσμεύσεις για τη βιωσιμότητα και την υγεία. Θα ανα - φέρω ενδεικτικά κάποια βασικά σημεία αυτών των δεσμεύσεων: • Υποστήριξη και παρότρυνση 1 δισεκατομμυρίου ανθρώπων να υιοθετήσουν μια “plant-based” νοοτροπία, προσφέροντας φυτικά προϊόντα με εξαιρετική γεύση και απόδοση. • Χαρτοφυλάκιο με 100% φυτικά προϊόντα, από 100% φυσικά συ - στατικά έως το 2025. • Επισήμανση πάνω στις ετικέτες για το αποτύπωμα άνθρακα σε μισό δισεκατομμύριο συσκευασίες προϊόντων μας έως το 2025. • Εξάλειψη κατά 95% των πλαστικών συσκευασιών. • Μηδενικές επομπές διοξειδίου του άνθρακα έως το 2050. Μάλι - στα, η Upfield είναι η πρώτη εταιρεία τροφίμων που υπολογίζει την εξοικονόμηση εκπομπών CO2, όταν οι καταναλωτές επιλέ - ξουν φυτικά προϊόντα έναντι των αντίστοιχων γαλακτοκομικών. H μεθοδολογία που χρησιμοποιεί, ανέδειξε πως καταναλωτές και επαγγελματίες της εστίασης που αγόρασαν φυτικά spreads της εταιρείας αντί για βούτυρο γάλακτος, συνέβαλαν στην απο - φυγή εκπομπών άνω των 6 εκατομμυρίων τόνων ισοδυνάμου CO2, σε διάστημα ενός έτους. • Ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα για τις επιχειρήσεις της Upfield και μείωση 25% στο συνολικό αποτύπωμα έως το 2030. Στοσημείοαυτό, όμως, είναι σημαντικό νααναφέρωπως ηαλλαγή πάντα ξεκινά εκ των έσω. Έτσι, επικεντρωνόμαστε στη διασφάλιση μιας επιχείρησης χωρίς αποκλεισμούς, που ενθαρρύνει τους αν - θρώπους να έρθουν όπως είναι. Παράλληλα, όπως αναφέραμε, τους εξοπλίζει με τα κατάλληλα εργαλεία, ώστε να υιοθετήσουν στην καθημερινή τους ζωή το όραμά μας για «ένα καλύτερο μέλ - λον με βάση τη φυτική διατροφή». Η παγκόσμια επισιτιστική κρίση είναι γεγονός. Υπολογίζεται πως 811 εκατ. άνθρωποι ήρθαν αντιμέτωποι με την πείνα το 2020, ζήτημα που έχει επιδεινωθεί και από την πανδημία της Covid-19. Τι πρέπει να γίνει κατά τη γνώμη σας, προκειμένου να αποκτήσουν οι άνθρωποι πρόσβαση σε καθαρή, ασφαλή και θρεπτική τροφή σε όλο τον πλανήτη; Είναι γεγονός πως ο παγκόσμιος πληθυσμός αυξάνεται και πρό - κειται να αγγίξει σχεδόν τα 10 δισεκατομμύρια ανθρώπους έως το 2050. Παράλληλα, η κατανάλωση ζωικών προϊόντων δεν ήταν ποτέ μεγαλύτερη, επηρεάζοντας την υγεία του μελλοντικού πλη - θυσμού. Ο κόσμος μας έχει πεπερασμένους πόρους κι αν συνε - χίσουμε να τους εκμεταλλευόμαστε με τον ίδιο τρόπο που μέχρι στιγμής τους αξιοποιούμε, το μέλλον δυστυχώς φαίνεται να είναι ζοφερό. Πρέπει να ενεργήσουμε άμεσα, και αυτή πρέπει να είναι μια δεκαετία ουσιαστικής δράσης. Με γνώμονα την καινοτομία και μέσα από την πρόσβαση σε χρηματοδοτήσεις, μέσα από παρεμ - βάσεις για την υποστήριξη πρακτικών -οικονομικά βιώσιμων- για τους αγρότες, αλλά και μέσα από την ενδυνάμωση γυναικών και νέων, μπορούμε νακάνουμε εκείνα ταβήματαπουθαβελτιώσουν την πρόσβασή μας σε πιο προσιτά θρεπτικά τρόφιμα. Ποια είναι τα επόμενα βήματα της Upfield Hellas όσον αφορά τα ζητήματα ESG; ΣτηνUpfield θέλουμε να επιταχύνουμε αυτήν τησυλλογικήστροφή προς μια πιο φυτική διατροφή και θα συνεχίσουμε να αφήνουμε το όραμά μας να οδηγεί τη μετάβαση από το κρέας και τα γαλακτο - κομικά σε μια 100% φυτική και γευστική διατροφή. Γνωρίζουμε ότι αντιμετωπίζουμε μεγάλες προκλήσεις και υπάρχουν πολλά ακόμη να κάνουμε, αλλά πιστεύουμε ότι το μέλλον των τροφίμων είναι φυτικής προέλευσης. Έτσι, υιοθετούμε, με ουσιαστική ευαισθησία, τις πρακτικές βιώσιμης ανάπτυξης, με μακροπρόθεσμο σχεδιασμό και με γνώμονα τη δημιουργία ενός θετικού αντικτύπου στην κοι - νωνία, το περιβάλλον και τους εργαζομένους μας.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=