CSR & ESG REVIEW

CSR & ESG Review 51 τίες. Επιπλέον, για τη διευκόλυνση των συνδρομητών της, η Cosmote ανέστειλε -μέχρι και τις 10/09/2020- κάθε διαδικα - σία για οριστική ή προσωρινή φραγή για όλες τις συνδέσεις Cosmote σταθερής, κινητής και συνδρομητικής τηλεόρα - σης στις πληγείσες περιοχές. Τέλος, συνεργεία της Cosmote έσπευσαν άμεσα στα σημεία της πυρκαγιάς, προσπαθώντας να αποκαταστήσουν τις βλάβες στα δίκτυα και να αποκατα - στήσουν την επικοινωνία. Vodafone Κάλυψη αναγκών για περισσότερη επικοινωνία Η Vodafone Ελλάδας στήριξε έμπρακτα όλους τους συνδρο - μητές της που επλήγησαν από τις πυρκαγιές, καλύπτοντας τις ανάγκες τους για περισσότερη επικοινωνία. Πιο συγκε - κριμένα, οι συνδρομητές της Vodafone, ιδιώτες και επαγγελ - ματίες, συμβολαίου κινητής και καρτοκινητής που ζουν στις πληγείσες περιοχές, είχαν έως 24/8 δωρεάν για χρήση 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλους, 500 SMS προς όλους και 1 GΒ Mobile Internet. Επιπλέον, η Vodafone διέκοψε τη διαδικασία τόσο είσπραξης οφειλών όσο και φραγής εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων για τους πυρόπληκτους έως και την 31η Αυγούστου. Wind Καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση Η Wind Ελλάς , κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινω - νίας στις περιοχές που έχουν πληγεί από τις καταστροφικές πυρκαγιές, προσέφερε στους συνδρομητές της δωρεάν υπη - ρεσίες επικοινωνίας. Συγκεκριμένα, για τους πελάτες συμβο - λαίου κινητής Wind, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις καθώς και τους κατόχους καρτοκινητής F2G & Q, προσέφερε δωρεάν χρόνο ομιλίας 1.500 λεπτών προς όλους (εθνικά κινητά και σταθερά) και δωρεάν 20GB έως τις 19/8. Παράλληλα, η εταιρεία ανέστειλε τη διαδικασία φραγής εισερ - χομένων/εξερχομένων κλήσεων για όλους τους συνδρομη - τές της στις πληγείσες περιοχές μέχρι και τέλος Αυγούστου. Τέλος, τεχνικοί της Wind από την πρώτη στιγμή συνεργάστη - καν με τις αρχές και την πολιτική προστασία για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των συνδρομητών. Nova Δίπλα στους συνδρομητές Έμπρακτη ήταν η στήριξη της εταιρείας Nova στους πυρόπλη - κτους των καταστροφικών πυρκαγιών, καθώς δεν πραγμα - τοποίησε καμιά παύση παροχής σε συνδρομητές της λόγω οφειλών έως το τέλος του καλοκαιριού. Παράλληλα, η εται - ρεία με δικά της συνεργεία αποκατέστησε βλάβες εξοπλισμού, δεν χρέωσε τέλος μετακόμισης για τους πληγέντες, δεν προ - χώρησε σε διακοπή ή υποβάθμιση υπηρεσιών σε πληγέντες συνδρομητές χωρίς επιβάρυνση, ενώ δεν χρέωσε τέλος επανασύνδεσης στους συνδρομητές της που επλήγησαν και επιθυμούσαν αργότερα επανασύνδεση. Yoboto Τelephony Δίπλα στις πληγείσες επιχειρήσεις Η Yoboto Τelephony στάθηκε πλάι στις επιχειρήσεις που επλή - γησαν προσφέροντας δωρεάν υπηρεσίες cloud τηλεφωνικού κέντρου για ένα χρόνο. Η εταιρεία, θεωρώντας την επικοινω -

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=