CSR & ESG REVIEW

CSR & ESG Review 53 τους από την πρώτη στιγμή, έχοντας βάλει σε προτεραιότητα τα αιτήματά τους, ώστε να έχουν μηδενική αναμονή κατά την τη - λεφωνική επικοινωνία τους με την εταιρεία. Για το λόγο αυτό, ενεργοποίησε ειδική γραμμή εξυπηρέτησης (210 9303800, επιλογή 8) για τους πληγέντες από πυρκαγιές, καθώς και σχε - τικό ενημερωτικό μήνυμα πριν από τις υπόλοιπες επιλογές. Για την ταχύτερη υποστήριξή τους, η εταιρεία έχει ορίσει το χρόνο αυτοψίας ζημιωθέντων κινδύνων εντός 24 ωρών από την αναγγελία, με στόχο την άμεση αποζημίωση των πελα - τών της, ενώ παρέχει και τη δυνατότητα για προκαταβολές, με βάση τους όρους του εκάστοτε συμβολαίου. Παράλληλα, η εταιρεία βρισκόταν σε συνεχή και προσωπική επικοινωνία με τους πληγέντες πελάτες, ενημερώνοντάς τους για την πορεία και την εξέλιξη του αιτήματός τους, προχώρησε σε fast track διαδικασίες εξυπηρέτησης για την αποζημίωση των ασφαλι - σμένων και καθιέρωσε εξάμηνη αναστολή στις ακυρώσεις ασφαλιστηρίων για όλους τους ασφαλισμένους της εταιρείας στον κλάδο περιουσίας που επλήγησαν από τις πυρκαγιές. ΜetLife Αποκλειστική Γραμμή Επικοινωνίας για τους πυρόπληκτους Η MetLife βρέθηκε από την πρώτη στιγμή δίπλα στους ασφα - λισμένους της, στηρίζοντάς τους άμεσα και αξιόπιστα στις δύσκολες στιγμές. Πιο συγκεκριμένα, ενεργοποίησε την Απο - κλειστική Γραμμή Επικοινωνίας για άμεσες και επείγουσες ανάγκες, όπου ασφαλισμένοι, συνεργάτες και εργαζόμενοί της που αντιμετώπισαν πρόβλημα εξαιτίας των πυρκαγιών, υπέ - βαλαν τα αιτήματά τους που εξυπηρετήθηκαν κατά προτεραι - ότητα. Επιπλέον, η MetLife φρόντισε για τον άμεσο συντονισμό των απαραίτητων ενεργειών, με στόχο την ταχύτερη δυνατή διαχείριση των αιτημάτων που υποβλήθηκαν. ΝΝ Ηellas Εφαρμογή υγείας και ειδικές παροχές στους ασφαλισμένους πληγέντες Η NN Hellas στάθηκε στο πλευρό όλων όσοι δοκιμάστηκαν από τις πυρκαγιές των τελευταίων ημερών σε Αττική, Εύβοια και Πελοπόννησο. Έτσι, σε συνεργασία με τον Όμιλο Affidea και το Dr Online , προσέφερε πρόσβαση στην εφαρμογή υγείας στους συνανθρώπους μας που επλήγησαν από τις φωτιές, τις γυναίκες και τους άνδρες του πυροσβεστικού Σώματος και τις εθελόντριες και τους εθελοντές δασοπυροσβέστες. Η συ - γκεκριμένη εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα τηλεσυνεδρίας, μέσω βιντεοκλήσης ή chat, με ιατρούς συνεργάτες του Ομί - λου Affidea, που παρέχουν συμβουλές υγείας επτά ημέρες την εβδομάδα, 24 ώρες τη μέρα. Παράλληλα, σε συνεργασία με τον Όμιλο Affidea, παρείχε σε όσους έχουν πληγεί από τις πυρκαγιές και έχουν επιλέξει ατομικό ή ομαδικό ασφαλιστή - ριο πρωτοβάθμιας φροντίδας με την Affidea, κάλυψη της συμ - μετοχής τους μέχρι το τέλος του χρόνου. Τέλος, ανακοίνωσε πως οι πληγέντες ασφαλισμένοι της μπορούν, κατόπιν αιτή - ματός τους, να λάβουν παράταση της προθεσμίας πληρωμής των ασφαλίστρων τους. Βreath Purity Ρινικό φίλτρο αναπνευστικής προστασίας Sinuset Η φαρμακευτική εταιρεία Breath Purity, με κεντρικό σύνθημα «στηριζουμε και συμπασχουμε», στάθηκε διπλα στην Περι -

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=