CSR Review #69
CSR Review 39 ΘΕΜΑ CSR Review ΠΡΑΚΤΙΚΗ H πρώτη δράση έλαβε χώρα την Πέμπτη 22 Απριλίου, Ημέρα της Γης, καθώς η Βίκος προχώρησε στη φύτευση 1.000 κυπαρισ- σιών στην Ανάβυσσο, σε συνεργασία με τον περιβαλλοντικό οργανισμό we4all . Η πε- ριοχή έχει υποστεί εκτεταμένες ζημιές από πυρκαγιές και, ως γνωστόν, αρκεί ένα μόνο δέντρο για να απορροφήσει 22kg CO 2 -ανά έτος- και να δημιουργήσει 117kg καθαρού οξυγόνου. Η επιλογή τουκυπαρισσιού είναι απολύτως στοχευμένη, καθώς, ως δύσφλε- κτο δένδρο, θα λειτουργήσει ανασχετικά σε πιθανές μελλοντικές πυρκαγιές. Η δεύτερη δράση πραγματοποιήθηκε ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος (5 Ιουνίου) στον Αχέροντα, όπου εθελοντές με πλωτά μέσα, κανό και καγιάκ, καθάρισαν τον Αχέροντα, τις εκβολές τουκαι την παραλίαΑμμουδιάστην Ήπειρο, στα όρια των νομών Πρέβεζας και Θεσπρωτίας. Η εταιρεία Βίκος μαζί με την ΚΟΙΝΣΕΠ Acheron Actions γίνεται αρωγός της δρά- σης «CRYSTAL SEAS» όπου στόχος της είναι να μην υπάρχει κανένα πλαστικό σε καμία θάλασσα, και θα διαρκέσει όλη την καλοκαιρινή σεζόν. Στην Ελλάδα, παράγονται κάθε χρόνο σχεδόν 730.000 τόνοι πλαστικών απορριμμάτων, με τον κάθε πολίτη να παράγει περίπου 68 κιλά πλαστικών σκουπιδιών ετησίως, από τα οποία ένας σημαντικός όγκος διαρρέει στο φυσικό περιβάλλον (περίπου 4,5 κιλά ανά άτομο). Τέλος, με μία καμπάνια ενημέρωσης στις μαρίνες της Ηπείρου, οι καταναλωτές θα ενημερώνονται για το πρόβλημα της θαλάσσιας ρύπανσης, και πώς οι ίδιοι μπορούν να συμβάλλουν στη μείωσή της. «Ο Β-οίκος της ζωής μας» Η επιχειρηματική ανάπτυξη δεν μπορεί να έρθει χωρίς την πε- ριβαλλοντική και κοινωνική ευημερία, και αυτό είναι κάτι που η εταιρεία Βίκος γνωρίζει καλά. Η αρμονική συνύπαρξη αυτών των εννοιών εκφράζεται μέσα από μια σειρά πρωτοβουλιών με το όνομα «ΟΒ- οίκος της ζωής μας», πουπρεσβεύουν την προστασία του περιβάλλοντος, την ανάδειξη του πολιτισμού και τον εθελοντι- σμό, πάντα με σεβασμό στο κοινό μας «σπίτι», τον πλανήτη μας. Η δέσμευση της Βίκος προς την κοινωνία την οδήγησε στη δημι- ουργία αυτού του β-οικοσυστήματος πρωτοβουλιών με επίκεντρο πάντα τον άνθρωπο και με απόλυτη εναρμόνιση με το αντικείμενο της, το νερό. Στόχος της είναι να αναδειχθεί όχι μόνο επικοινωνι- ακά αλλά και με πράξεις η συνεχής ανάγκη για την προστασία της φύσης, την πολιτιστική και κοινωνική ανάδειξη της χώρας καθώς και την καλλιέργεια του εθελοντισμού. Αυτοί οι τρεις βασικοί πυ- λώνες αντικατοπτρίζουν ακριβώς την φιλοσοφία της εταιρείας: «Η αλληλεγγύη είναι δύναμη που κουβαλάμε ο καθένας στην ψυχή του. Ορμητική και καθάρια, ακριβώς σαν του νερού. Ρέει μέσα μας και μας κινητοποιεί να ξεπερνάμε τα πάντα μαζί!». H Βίκος, σταθερά προσηλωμένη στην προστασία του περιβάλλοντος αλλά και στη σημασία του εθελοντισμού και του πολιτισμού, έδωσε και φέτος το δυνα - μικό «παρών» με δύο σημαντικές οικο - λογικές δράσεις. Το περιβάλλον είναι ζωή Βίκος
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=