CSR Review #69

40 CSR Review ΘΕΜΑ CSR Review Α ΙΦΟΡΙΑ Τη Δευτέρα 31 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε με με - γάλη επιτυχία workshop με τίτλο «Marketing and Sustainability» από το Εργαστήριο Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Αγροτικού Χώρου του Τμήματος Διοί - κησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊό - ντων και Τροφίμων, Πανεπιστήμιο Πατρών [ΔΕΑΠΤ] του Πανεπιστημίου Πατρών, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ακαδημία Μάρκετινγκ. Επιστημονικός υπεύθυνος του Workshop και συντονιστής της συζήτησης ήταν ο Προκόπης Θεοδωρίδης, αναπληρωτής κα - θηγητής Μάρκετινγκ και διευθυντής του Εργαστηρίου. Στο πάνελ συμμετείχαν εκπρόσωποι καταξιωμένων επιχειρή - σεων που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο κλάδο τροφί - μων και ροφημάτων στην ελληνική αγορά. Την εταιρεία Μύλοι Λούλη εκπροσώπησε η Λήδα Μαλικέντζου, Υποστήριξη Εταιρι - κής Υπευθυνότητας, τις επιχειρήσεις Goody’s - Everest Group of Companies (Vivartia - Foodservice Sector) εκπροσώ - πησε η Ρηνέτα Μήτση, Director Group Corporate Affairs and Communication, και την εταιρεία Λουξ - Μαρλαφέκας ΑΒΕΕ ο Πλάτων Μαρλαφέκας, αντιπρόεδρος της εταιρείας και ο Γεώρ - γιος Καραμήτσος, διευθυντής Μάρκετινγκ. Πρώτη πήρε το λόγο η Λήδα Μαλικέντζου, η οποία παρουσίασε τους τέσσερις πυλώνες εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας της εταιρείας Μύλοι Λούλη (κοινωνία, περιβάλλον, εργαζόμενοι και αγορά) και τις ενέργειες που εφαρμόζει υπό το πρίσμα του καθενός από τους τέσσερις αυτούς πυλώνες. Ακόμη, αναφέρ - θηκε στη σπουδαιότητα της εκπαίδευσης των νεότερων γενεών σχετικά με τη βιωσιμότητα μέσω εκπαιδευτικών προγραμμά - των. Στη συνέχεια, πήρε το λόγο η Ρηνέτα Μήτση, η οποία μετά από μια σύντομη παρουσίαση του ομίλου, αναφέρθηκε στη σπου - δαιότητα της ενσωμάτωσης της βιωσιμότητας στο σκοπό της κάθε επιχείρησης. Κλείνοντας, τόνισε ότι το κομμάτι της συ - νεργασίας αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην ελληνική κουλτούρα. Ολοκληρώνοντας τις ομιλίες, ο κ. Καραμήτσος ανέφερε ότι η Κοινωνική Ευθύνη δεν είναι θέμα επιλογής για την εταιρεία αλλά οικειοθελής δέσμευση και παρουσίασε τις ενέργειες που εφαρμόζει στο πλαίσιο της ΕΚΕ τόσο κατά τη διάρκεια της παν - δημίας Covid-19 αλλά και γενικότερα. Καταλήγοντας, έδωσε έμφαση στη σπουδαιότητα που διαδραματίζει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της επιχείρησης στις καταναλωτικές αποφάσεις και πως κάθε επιχείρηση θα πρέπει να επικοινωνεί στους κατανα - λωτές τις ενέργειες που εφαρμόζει με γνώμονα τη βιωσιμότητα με τρόπο που δεν εκλαμβάνεται ως διαφήμιση. Ο Πλάτων Μαρ - λαφέκας έθεσε θέματα που σχετίζονται με το κόστος των «πράσινων» στρατηγικών και τη διάχυση στην επιχειρηματική κοινότητα των καινοτομιών που σχετίζονται με νέα «πράσινα» υλικά συσκευασίας και παραγω - γικών υλών. Την οργάνωση του workshop υποστήριξαν η Δρ. Βασιλική Μπουκουβάλα και οι υποψήφιοι διδάκτορες-μέλη του εργαστη - ρίου, Δημήτρης Γκίκας και Θεο - φάνης Ζαχαράτος. Στο πάνελ συμμετείχαν εκπρόσωποι καταξιωμένων επιχειρήσεων που δρα - στηριοποιούνται στον ευρύτερο κλάδο τροφίμων και ροφημάτων στην ελληνική αγορά. Πανεπιστήμιο Πατρών «Marketing and Sustainability» workshop

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=