9η Έκδοση CSR Reports

16 KPMG ΣΒΑ 2 - «Καταπολέμηση της πείνας» Η KPMG τα τελευταία4 χρόνιαμαγειρεύει συμβολικά γιακαλόσκοπό! Υπό την καθοδήγησηδιάσημων σεφ, όπως ο Α. Παπανδρέου , ο Γ. Λουκάκος και ο Δ. Σκαρμούτσος, π ερισσότερες από 450μερίδεςφαγη- τούέχουν μαγειρευτεί και σε συνεργασίαμε τηΜΚΟ «Μπορούμε» παραδίδονται σε τοπικές δομές όπως το Κοινωνικό Μαγειρείο της Αγίας Παρασκευής. Επιπρόσθετα, ηKPMGστηρίζει τοπρόγραμμα «Μπο- ρούμε στο Σχολείο» της ΜΚΟ «Μπορούμε», που σκοπό έχει την ευαισθητοποίηση μαθητών σχετικά με θέματα σπατάλης περισσευούμενου φαγητού. Αξιοσημείωτη είναι επίσης η προσφορά της KPMG στην κοινότητα τουΠεράματος, η οποία ήδη αριθμεί 15 χρόνια συνεισφοράς τροφίμων, ρουχισμού και ειδών πρώτης ανάγκης και έχει βραβευθεί για το έργο της. ΣΒΑ 4 - «Χωρίς αποκλεισμούς και ισότιμη ποιό- τητα της εκπαίδευσης και προώθηση των ευκαι- ριών διά βίου μάθησης για όλους» Αγκαλιάζοντας την εκπαίδευση και τους μαθητές όλων των βαθμίδων, η KPMG πραγματοποιεί σω- ρεία δράσεων και δωρεών, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμααναγκών. Οι φοιτητές ενισχύονται μευποτρο- φίες σε συνεργασίαμε τοΠανεπιστήμιοΠειραιώς και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Δημόσια σχολεία εμπλουτίζονται με laptop, νέα βιβλία και βιβλιοθήκες μέσω της συνεργασίας με την Ελληνική Λέσχη Βιβλίου. Μαθητές δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου παρακολουθούν μαθήματα κυβερνοασφάλειας μέσω του βραβευμένου προ- γράμματος «Ημέρες για την Ασφάλεια στον Κυβερ- νοχώρο» ενώ μέσω του προγράμματος ‘’Back to School’’ προσφέρονται βιβλία και σχολικά είδη στα παιδιά της πρώιμης παρέμβασης της ΕΛΕΠΑΠ. ΣΒΑ 5 - «Επίτευξη της ισότητας των φύλων» Το 1995, ηKPMGέγινε ηπρώτη εταιρείαστηνΕλλάδα ανάμεσα στις “BIG 4” που απέκτησε γυναίκα συνέ- ταιρο. Σήμερα οι γυναίκες αντιστοιχούν στο 48% του management group και στο 55% του ανθρώπινού δυναμικού της. Επίσης, με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας, ηKPMGπαρέθεσε executivebreakfast, με σκοπό την προώθηση του μηνύματος «Balance for Better». Θηλυκόπρόσημο είχε επίσης και ηκατάκτη- ση της κορυφής του Έβερεστ από τις αλπινίστριες Β. Αρχοντίδου και Χ. Φλαμπούρη, οι οποίες, χάρισαν μια μεγάλη επιτυχία στην ελληνική ορειβασία. Η KPMG στήριξε ως χρυσός χορηγός τη δράση αυτή καθώς αντιπροσωπεύει την κουλτούρα της, και πιο συγκεκριμένα την προσήλωση, την επιμονή, την εργατικότητα και την επίτευξη ενός μεγάλου στόχου ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας, εθνικότητας κ.λ.π. Συνοψίζοντας, οι ΣΒΑδημιουργούν έναπλαίσιο, στο οποίο οι νέες δράσεις μπορούν να ενταχθούν και οι παλαιές να εκσυγχρονιστούν, προσαρμοζόμενες στις παγκόσμιες τάσεις, διατηρώντας πάντα την ευ- θυγράμμισή τους με τους στρατηγικούς στόχους της εταιρείας γενικά, και της κοινωνικής της υπευθυ- νότητας πιο ειδικά. Η εμπειρία έχει δείξει, ότι όταν υπάρχει διάθεση για δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος και όρεξη για σκληρή δουλειά, τα πάντα είναι εφικτά - ακόμα και η κατάκτηση της κορυφής του κόσμου! KPMG: Η ενσωμάτωση των ΣΒΑ στην πράξη H KPMG στην Ελ- λάδα, από το 2016, έχει εναρμονίσει τη στρατηγική της εταιρικής κοινω- νικής της υπευ- θυνότητας με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ) των Ηνωμένων Εθνών. Οι δράσεις της βασίζονται σε τέσσερις πυλώνες: στους ανθρώπους, το περιβάλλον, τη κοινότητα και τη διά βίου μάθηση. Σε αυτό πλαίσιο παρουσιάζονται οι εξής επιλεγμένες δράσεις: Η Χ. Φλαμπούρη και η Β. Αρχοντίδου κρατούν τη σημαία της KPMG στην κορυφή του κόσμου. Αναμνηστική φωτογραφία από δωρεά της KPMG στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ραφήνας. Από δεξιά προς αριστερά διακρίνονται: Σ. Κυριάκου, Partner και COO KPMG, Α. Κρητικού, Διευθύντρια Δη- μοτικού Σχολείου, Α. Σιαράβας, Marketing and Communications Manager KPMG, Κ. Πουρναρο- πούλου, CSR and Marketing Coordinator KPMG, Π. Κραβαρίτη, Υπεύθυνη Εκδηλώσεων και Προ- γραμμάτων ΕΛΒΙ.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=