ΣΕΕ DIGITAL MARKETING COMMUNICATIONS
5 ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ Η ζωή μας καθημερινά γίνεται όλο και πιο πολύπλοκη, όλο και πιο απαιτητι- κή. Έχουμε λιγότερο χρόνο και πρέπει να κάνουμε περισσότερα πράγματα. Ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνούμε, αλλάζει και γίνεται ολοένα και περισ- σότερο ψηφιακός. Μέσα λοιπόν σε ένα τέτοιο περιβάλλον, το ψηφιακό marketing αναπτύσσεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια και στην ελληνική αγορά, αποτελώντας μια πο- λύ ενδιαφέρουσα επιλογή για τους διαφημιζόμενους, που απορροφά πλέον ένα σημαντικό κομμάτι του διαφημιστικού τους κονδυλίου. Πρόκειται για ένα μέσο δυναμικό, που παρουσιάζει ιδιαιτερότητες, πρωτο- τυπίες και τέτοιες δυνατότητες προσέγγισης προς τους καταναλωτές, που το κάνουν να διαφοροποιείται σημαντικά από τα παραδοσιακά μέσα. Και ως τέτοιο χρήζει των δικών του κανόνων δεοντολογίας. Γι’ αυτούς τους λόγους, θεωρήσαμε ότι είναι απαραίτητο να υπάρχει ένα εργαλείο με διευκρινίσεις και οδηγίες, που θα επεξηγεί και θα αναλύει με λεπτομέρεια την εφαρμογή των κανόνων δεοντολογίας και αυτοδέσμευσης ειδικά σε αυτό το «νέο» μέσο. Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) σας παρουσιάζει, λοιπόν, τον Οδηγό Καλής Πρακτικής για το Ψηφιακό Marketing, με χρήσιμες πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με την εφαρμογή των κανόνων δεοντολογίας στις διαφημιστικές επικοινωνίες που αναπτύσσονται στο digital περιβάλλον. Συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα εργαλείο που δίνει απαντήσεις σε θέματα που προκύπτουν εξαιτίας της ιδιαιτερότητας του digital έναντι των παραδοσιακών τρόπων επικοινωνίας, όπως σε ποιο βαθμό ευθύνεται ο διαφημιζόμενος για digital περιεχόμενο που σχετίζεται με τη μάρκα του, ποιο είναι το digital περιεχόμενο που εμπίπτει στον έλεγχο του ΣΕΕ, πώς εφαρμόζονται οι διατάξεις του ΕΚΔ-Ε στις digital ενέργειες επι- κοινωνίας… Ο Οδηγός αυτός είναι αποτέλεσμα εκτενούς διαβούλευσης, που πραγματοποιήθηκε από την EASA σε ευρωπαϊκό επίπεδο με φορείς διαφημιζόμενων, διαφημιστικών εταιρειών, διαφημιστικών μέσων και με εθνικούς φορείς αυτοδέσμευσης και υιοθετήθηκε πρόσφατα από το ΣΕΕ, για να βοηθήσει στην κατανόηση όσων ισχύουν, από πλευράς δεοντολογίας, στο ψηφιακό marketing. Με τον τρόπο αυτό θέλουμε να υποστηρίξουμε τη διασφάλιση της καθαρότητας του διαφημιστικού λόγου και την προστασία του ανταγωνισμού αλλά και των καταναλωτών από αθέμιτες επικοινωνίες. Υβέτ Κοσμετάτου Πρόεδρος ΣΕΕ Ένα απαραίτητο εργαλείο
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=