ΣΕΕ DIGITAL MARKETING COMMUNICATIONS

ΕΙΣΑΓΩΓΗ 7 Ο ορισμός αυτός, που έχει συμφωνηθεί από τη διαφημιστική αγορά, θέτει χωρίς αμφιβολία στον έλεγχο των οργάνων αυτοδέσμευσης κάθε μορφή διαφημιστικής επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένων αυτών στα ψηφιακά μέσα, αλλά και κάθε άλλη μορφή ψηφιακής διαφημιστικής επικοινωνίας που πιθανόν θα αναπτυχθεί στο μέλλον. Πλαίσιο ευθύνης για το Ψηφιακό Marketing (DMC) Ο ΕΚΔ-Ε στο άρθρο 23 ορίζει ότι: «Οι διαφημιζόμενοι υπέχουν τη γενική ευθύνη για τις διαφημίσεις των προϊόντων τους» και επομένως αναθέτει πρωταρχικά την ευθύνη στους διαφημιζόμενους. Επίσης, διευκρινίζεται ότι και τα άτομα που συμμετέχουν στα διάφορα στάδια της διαφημιστικής διαδικασίας από άλλες θέσεις (όπως διαφημιστικές εταιρείες, διαφημιστικά μέσα) επιβαρύνονται με μέρος της ευθύνης, στο βαθμό που τους αναλογεί με βάση τις αρμοδιότητές τους.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=