EBEN 2020

16 GREEK CHAPTER Ε.ΥΔ.Α.Π. Το όραμά μας: η διατήρησή μας ως η μεγαλύτερη και πιο αξιόπιστη εταιρεία στη διαχείριση του κύκλου του νερού, προσανατολισμένη πάντα στον Άνθρωπο και το Περιβάλλον. Η Εταιρεία Υδρεύσεως και Αποχετεύσεως Πρωτευούσης Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη εταιρεία στην Ελλάδα που δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών ύδρευσης, αποχέτευσης και επεξεργασίας λυμάτων, καλύπτοντας τις ανάγκες άνω του 40% του συνολικού πληθυσμού της χώρας. Η ΕΥΔΑΠ τροφοδοτεί την Αττική με ένα από τα πιο ποιοτικά νερά της Ευρώπης. Οι κύριες πηγές υδρο- ληψίας και οι ταμιευτήρες που χρησιμοποιούνται, βρίσκονται σε αγνές περιοχές απαλλαγμένες από γεωργική και βιομηχανική δραστηριότητα, με αποτέλεσμα η ελληνική πρωτεύουσα να τροφοδοτείται με άριστης ποιότητας νερό, ενώ η μεταφορά του γίνεται με φυσικό τρόπο μέσω βαρύτητας, με μικρή κατανάλωση ενέργειας. Εκτιμώντας το μέγεθος και την τεχνογνωσία της, η ΕΥΔΑΠ κατατάσσεται ανάμεσα στις μεγαλύτερες εμπορικές και βιομηχανικές εταιρείες του ελληνικού χώρου. Το 2019, η ΕΥΔΑΠ στον τομέα της ύδρευσης, μέσω 14.000 χιλιομέτρων δικτύου, εξυπηρέτησε περίπου 4.4000.000 πελάτες (2.160.000 συνδέσεις περίπου), ενώ στον τομέα της αποχέτευσης με ένα δίκτυο μήκους 9.500 χιλιομέτρων εξυπηρέτησε περίπου 3.975.000 πελάτες. Η δι- αχείριση των λυμάτων γίνεται με το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου συστήματος επεξεργασίας τους στα Κέντρα Επεξεργασίας Λυμάτων, με ιδιαίτερη σημασία για την προστασία του περιβάλλοντος. Με αίσθημα ευθύνης απέναντι σε εκατομμύρια καταναλωτές και με διαρκείς επενδύσεις στην τεχνολογία και την εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού της, η ΕΥΔΑΠ φροντίζει καθη- μερινά ώστε το νερό της «βρύσης» να έχει ένα οικονομικό τιμολόγιο και να είναι ένα από τα καθαρότερα της Ευρώπης. Η ΕΥΔΑΠ δεσμεύεται να λειτουργεί υπό το πρίσμα των αρχών εταιρικής διακυβέρνησης σε όλο το φάσμα των δρα- στηριοτήτων της. Για το σκοπό αυτό, η εταιρεία προάγει την αντίληψη της επιχειρηματικής ηθικής στη λήψη αποφάσεων και δεσμεύεται για την προάσπιση των συμφερόντων των μετόχων και όλων των ενδιαφερομένων μερών. Η ΕΥΔΑΠ βασίζεται στη σχετική εγχώρια νομοθεσία, τις διατάξεις και τους κανονισμούς, τις διεθνείς εξελίξεις, καθώς και στις εσωτερικές εταιρικές της αξίες, η οποία προωθεί την εταιρική αναγνώριση και φήμη. Η εξυπηρέτηση πελατών, η ενημέρωση αλλά και η ικανοποίηση αιτημάτων τους είναι βασική μέριμνα της εταιρείας, η οποία προσπαθεί συνεχώς να βελτιώνει τους τρόπους παροχής των υπηρεσιών της, λαμβάνοντας υπόψη και τη μετάβαση σε μια ψηφιακή εποχή αλλά και την ανάγκη για μείωση περιβαλλο- ντικού αποτυπώματος. Σύμφωνα με αυτή την κουλτούρα, ενισχύεται μια περισσότερο πελατοκεντρική προσέγγιση, διενεργούνται έρευνες και εξετάζονται παράπονα/αιτήματα, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες του πελάτη. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΥΔΑΠΑΕ, Δ/νση Εσωτερικού Ελέγχου, Υπεύθυνη ΕπιχειρηματικήΠρακτική

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=