2η Ετήσια Έκδοση Ambassadors Club of Eben

12 GREEK CHAPTER Η διοίκηση δίνει ιδιαίτερη σημασία στην τοπική κοινωνία με δράσεις όπως η φιλοξενία συλλόγων και διαλέξεων Ιστορικού και Πολιτισμικού ενδιαφέροντος, καθώς και επίκαιρων θεμάτων, όπως ιατρικής θεματολογίας, κλιματικής αλλαγής/κρίσης κλπ, με ελεύθερη είσοδο. Συνοπτική Περιγραφή του Ξενοδοχείου Για να ανταποκριθεί στις αυξημένες διαφοροποιημένες ανάγκες φιλοξενίας των πελατών και να παράσχει ανώτατη ποιότητα υπηρεσιών , το ξενοδοχείο – www.elysianhotel.gr - περιλαμ- βάνει μια κεντρική μονάδα και 6 διώροφους οικίσκους, όπου εκτείνονται τα 44 συνολικά δωμάτια (δυναμικότητα μονάδας 100 κλίνες). Υπάρχουν 4 τύποι δωματίων, ενώ κάθε δωμάτιο έχει ξεχωριστή, ιδιαίτερη και μοναδική διακόσμηση. Όλα τα δωμάτια ισογείου έχουν μεγάλη βεράντα, πισίνα ιδιωτικής χρή- σης και κήπο με γκαζόν, φυτά, ελιές, τροπικά, οπωροφόρα και άλλα δέντρα. Τα δωμάτια του πρώτου ορόφου έχουν μεγάλη βεράντα και εξαιρετική θέα. Επίσης, υπάρχουν κατάλληλες δομές συγκεκριμένων προδιαγραφών φιλοξενίας ΑΜΕΑ και ενδεχόμενης συνοδείας τους. Στο κεντρικό κτίριο, εκτός από χώρους εστίασης και εκδηλώσεων, υπάρχουν και χώροι αναψυ- χής (εσωτερική θερμαινόμενη πισίνα, εσωτερικό γυμναστήριο, spa, σάουνα, χαμάμ, αίθουσες συναντήσεων και παιχνιδιών κλπ) με σκοπό την παροχή υπηρεσιών μοναδικής και αξέχαστης εμπειρίας για τους πελάτες μας. ELYSIAN LUXURY HOTEL & SPA (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) Αγαπάμε και Προστατεύουμε το Περιβάλλον Από το Στάδιο Σχεδιασµού και Δηµιουργίας της Μονάδας Τα υλικά κατασκευής του ξενοδοχείου είναι ασφαλή, οικολογικά και με προδιαγραφές ανώτερης ποιότητας. Η κατασκευαστική εταιρεία και οι λοιποί βασικοί προμηθευτές διαθέτουν πιστο- ποιητικά ποιότητας, ενώ και προμηθευτές εξοπλισμού βασικών ειδών (στρώματα Cocomat, εξοπλισμός κουζίνας κλπ) είναι επιλεγμένοι με ποιοτικά και οικολογικά κριτήρια. Στο Στάδιο Οργάνωσης και Λειτουργίας Αν και το ξενοδοχείο βρίσκεται στο πρώτο έτος λειτουργίας του (έναρξη Μάϊος 2019) δεδομένης και της εμπειρίας και ευαι- σθητοποίησης των μετόχων ήδη είχε δρομολογηθεί από νωρίς η δημιουργία (α) ‘Κώδικα Αρχών’ βασισμένου σε προσωποκε- ντρικό χαρακτήρα, με στόχο τη μέγιστη ικανοποίηση πελατών και προσωπικού (β) ‘Κώδικα Δεοντολογίας’ προς γνωστοποίηση στο προσωπικό και στους βασικούς συναλλασσόμενους της εταιρείας και (γ) ‘Πολιτικών και Διαδικασιών’ για τις λειτουργίες της επιχείρησης. Στην αγάπη και προστασία του περιβάλλοντος γίνεται ιδιαίτερη αναφορά σε όλα αυτά τα σημαντικά κείμενα. Περιβαλλοντικές/ Οικολογικές Επιλογές & Δράσεις Η θέρμανση του νερού για χρήση στα δωμάτια γίνεται μέσω ηλιακής ενέργειας και η τοποθέτηση ειδικής ένδειξης υπενθυμί- ζει ευγενικά στους πελάτες την αποφυγή σπατάλης του νερού, ενώ το πότισμα των φυτών και του γκαζόν γίνεται με νερό φυσικής γεώτρησης. Οι λαμπτήρες φωτισμού και ο εξοπλισμός είναι χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης, ενώ στην κουζίνα γίνεται εκτενής χρήση του φυσικού αερίου. Στην κουζίνα, επιπλέον, τα χρησιμοποιημένα λάδια προωθούνται για ανακύ- κλωση σε εταιρεία με σχετική πιστοποίηση, τα υγρά υπόλοιπα προωθούνται στο αποχετευτικό σύστημα, διαχωρισμένα από τα στερεά απόβλητα τα οποία διαχωρίζονται περαιτέρω σε ανακυκλώσιμα – ανά κατηγορία - και μη. Η μείωση χρήσης του χαρτιού αποτελεί σημαντική προτεραιότητα, ακόμη και μέσω ενθάρρυνσης χρησιμοποίησης ηλεκτρονικής χρήσης και αποστολής δεδομένων Επίσης έχουν δρομολογηθεί ενέργειες που θα περιλαμβάνουν μετρήσεις στην κατανάλωση χαρτιού, νερού και ηλεκτρικού ρεύματος. Ο καθαρισμός της παραλίας σε ευρύτερη περιοχή, αποτελεί οικειοθελή δράση των εργαζομένων και της διοίκησης και γίνεται πριν την έναρξη και στη λήξη της καλοκαιρινής περιόδου. Το Προσωπικό και η Τοπική Κοινωνία Το προσωπικό της εταιρείας προέρχεται στην συντριπτική πλειοψηφία του από την τοπική κοινωνία, έχει επιλεγεί με αυστηρά κριτήρια - μορφωτικό επίπεδο, εμπειρία, ήθος, προσωπικότητα - εκπαιδεύεται επαρκώς και ενθαρρύνεται η συνεχιζόμενη εκπαίδευσή του, μέσω συναντήσεων, εισηγήσεων και ηλεκτρονικά, περιλαμβάνοντας και εκπαίδευση και συνεχή ευαισθητοποίηση σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος . Ταυτόχρονα η γνώμη/ πρόταση καθενός εργαζόμενου – όπως βεβαίως και των πελατών - σχετικά με τη βελτίωση οποιασ- δήποτε λειτουργίας αξιολογείται σοβαρά από τη διοίκηση.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=