ERMIS 2017

24 Ermis Awards τη δημιουργική πρωτοτυπία και την εκτελεστική αρτιότητα της πιο επιτυχημένης phygital ενέργειας που έχει γίνει ως τώρα. Στο πλαίσιο αυτό, τα βραβεία που λάβαμε έχουν ξεχωριστή σημασία. Σηματοδοτούν την επιτυχή ολο- κλήρωση των πρώτων δύο ετών λειτουργίας της εταιρείας μας και την «ενηλικίωσή» της. Οι απαιτή- σεις πλέον αυξάνονται και ο πήχυς ανεβαίνει. Όπως είναι φυσιολογι- κό επακόλουθο. Όσον αφορά στη διοργάνωση, έχει τα καλά της και τα κακά της, όπως όλες. Είδα με πολύ θετικό μάτι τη live ψηφοφορία για τα Grand, όμως θα προτιμούσα να υπήρχε μια λιγότερο αποστειρωμένη διαδικασία για την παραλαβή των βραβείων. Να φωνάζεις κάθε ομάδα και να εξηγείς γιατί πήρε το βραβείο. Ελιάννα Τζοβαΐρη - Κατερίνα Μπεκύρου Managing Partner - Creative Director, Cambo Industries Ο πρώτος μας Ερμής! Πάντα η επιβράβευση μιας καλής ιδέας είναι κάτι το φανταστικό! Πόσω μάλλον όταν προέρχεται από τον σημαντικότερο θεσμό του χώρου μας. Όλοι στην Cambo εί- μαστε ενθουσιασμένοι για τον πρώτο μας Ερμή. Ήδη κάνουμε χώρο στο meeting room για τους επόμενους! Από τη φετινή διοργάνωση θα ξεχωρίζαμε τα φιλεράκια και τα κα- ναπεδάκια. Εξαιρετικά και τα δύο! Επίσης, για πρώτη φορά, η τελετή κατάφερε να είναι μαραθώνιος και sprint, δύο σε ένα, χαρίζοντάς μας άπειρα inside jokes! Να φα- νταστείτε, διπλοτσεκάραμε μήπως πήραμε τον Ερμή κάποιου άλλου. Για να σοβαρευτούμε τώρα, οι καλές δουλειές ήταν για μία ακό- μη χρονιά οι πρωταγωνιστές της βραδιάς και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που αποτελέσαμε κομ- μάτι της. Δανάη Δάσκα Creative Director, jnl+ Είναι πάντα ωραίο να ανα- γνωρίζεται η δουλειά μας Φέτος, η ομάδα της jnl+ κατέ- κτησε ένα Gold Ermis Award στην ενότητα PR για το #ftiaxeCutty, τον πρώτο διαγωνι- σμό bartending του Cutty Sark στην Ελλάδα! Φτιάξαμε λοιπόν κά- τι που συνδύασε digital tools, events και PR activations, για να χτίσει μια νέα σχέση ανάμεσα στο Cutty Sark και τα ανερχόμενα τα- λέντα του bartending! Βρήκαμε έναν έξυπνο τρόπο να προσκαλέ- σουμε και το ευρύ κοινό στη διαδι- κασία και γενικότερα δημιουργή- σαμε ένα cocktail επικοινωνίας, που στέφθηκε με επιτυχία και πρόσθεσε άλλο ένα βραβείο στην ιστορία μας! Eίναι πάντα ωραίο να αναγνωρίζεται η δουλειά μας για τη δημιουργικότητά της και το συ- γκεκριμένο βραβείο αναδεικνύει ιδανικά τις 360 δυνατότητες της jnl+. Στη φετινή διοργάνωση ήταν εξαιρετική η προσθήκη της live ψηφοφορίας των κριτών και φυσι- κά το πάρτι που ακολούθησε! See you next year… Γιώργος Κωτιώνης Managing Director, Asset Ogilvy PR & Entertainment Μεγάλη χαρά μεν, ανάγκη για ανανέωση δε Θερμά συγ- χαρητήρια σε όλους τους φετι- νούς νικη- τές. Το συ- ναίσθημα της επιτυχί- ας και της αναγνώρισης είναι σπουδαίο και αποτελεί άλλωστε την κινητήριο δύναμη για ακόμη περισσότερη προσπάθεια και εξέ- λιξη. Ακριβώς γι’ αυτόν το λόγο, τα Ermis Awards οφείλουν να εί- ναι μία στιγμή μεγάλης χαράς και ικανοποίησης για τους αν- θρώπους της επικοινωνίας. Θεωρώ όμως πως ο θεσμός βρίσκεται σε ένα μεταίχμιο. Υπάρχει ανάγκη για ανανέωση. Η διαδικασία και τα κριτήρια των επιτροπών χρειάζεται να γίνουν ξεκάθαρα και διαφανή, ώστε να εξασφαλίζεται μια αδιάβλητη ψη- φοφορία, που θα παραμένει ανε- πηρέαστη από προσωπικά κίνη- τρα. Σκοπός των Ermis Awards πρέπει να είναι η βράβευση των καλύτερων δουλειών που θα αναδεικνύουν τον κλάδο μας και θα του προσδίδουν την αξία που δικαιούται. Αν αυτό δεν συμβαί- νει, ο θεσμός θα παρακμάσει. Εύχομαι σύντομα να βρούμε τις λύσεις που θα μεταμορφώσουν το θεσμό και θα δημιουργήσουν τη συνθήκη που θα υποστηρίζει σωστά το ταλέντο και τη δημι- ουργικότητα που διακρίνει την αγορά μας. Καλλιόπη Βασιλείου Client Service Director Solid Havas Δημιουργικότητα και στρατηγική επικοινωνία To φετινό concept των Ermis Awards «Ανήσυχες Ιδέες» ται- ριάζει από- λυτα στην υποψηφιότητά μας «Κοινωνικό Πλυντήριο Skip στη Μάνδρα», που απέσπασε το χρυσό βραβείο στην Ενότητα PR - κατηγορία CSR. Το Κοινωνικό Πλυντήριο Skip είναι πράγματι μια ανήσυχη ιδέα, όπως ταιριάζει στη φύση του CSR, δηλαδή να έχει καλά αντανακλαστικά, να «διαβάζει» τις κοινωνικές συγκυρίες και να μετατρέπει την ανάγκη σε λύση. Δημιουργήσαμε μια πρωτοβου- λία που πηγάζει γνήσια από το DNA του Skip και ακτινοβολεί την κοινωνική αποστολή του, μέ- σα από μια χειροπιαστή και ανα- κουφιστική δράση, όπως το να αναλάβουμε να πλύνουμε τα λα- σπωμένα ρούχα των πληγέντων στη Μάνδρα. Μαζί με τα άλλα 4 βραβεία που πήραμε για το Dove, το Πλαίσιο, το Pedigree και τα παγωτά Ben & Jerry’s, για projects που συνδύ- αζαν τη μεγάλη δημιουργικότητα με τη στρατηγική και στοχευμέ- νη επικοινωνία, ευελπιστούμε να συνεχίσουμε να έχουμε την ίδια και ακόμη πιο καρποφόρα συνεργασία με τους πελάτες μας και να χαιρόμαστε την κάθε δι- άκριση.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=