ERMIS 2017
30 Ermis Awards αφορμή για να δημιουργήσουμε «έξω από το κουτί». Η συγκεκριμέ- νη διάκριση, στην κατηγορία της Διαχείρισης Κρίσεων…. είναι ξε- χωριστή, μόνο και μόνο γιατί είναι πολύ σπάνιο να δίνεται σε μια εταιρεία η ευκαιρία να κοινοποιή- σει τη δουλειά της στον τομέα αυτό, αφού η σωστή διαχείριση μιας κρίσης προϋποθέτει συνήθως τον περιορισμό της δημοσιότητας! Η στιβαρότητα του θεσμού πίσω από τα βραβεία είναι, βέβαια, πολύ σημαντική. Όποτε αμφισβητείται, απομειώνεται η αξία των βραβεί- ων. Κι ένας θεσμός μπορεί εύκολα να χάσει την αξιοπιστία του, όταν αρχίσει να «φέρεται» με αυταρέ- σκεια, όταν πάψει να «ακούει» ισότιμα όλους τους συμμετέχοντες που τον στηρίζουν. Η φετινή τελετή απονομής -του- λάχιστον το πρώτο μέρος- μας χτυπάει ένα καμπανάκι: υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να αναθεωρήσουμε. Τουλάχιστον στον δικό μας τομέα, του PR, η δουλειά ανθρώπων και εταιρειών σχεδόν ισοπεδώθηκε - από την πίεση του χρόνου και από την «υποταγή» σε μια ανελαστική σκηνοθετική προσέγγιση και ροή, στοιχεία που είναι μεν κατανοητά ως ανάγκες της παραγωγής, αδι- κούν όμως συνολικά το έργο του κλάδου μας. Άννα Στυλιανάκη Creative Director founder Out To Lunch Βραβείο για μια ιδέα με τόλμη Αν και πολ- λές δυνατές ιδέες συχνά χάνονται μέ- σα στον μέ- σο όρο των διαδικασι- ών αξιολό- γησης και τα συνήθως ασαφή ή πάντως διαφορετικά για κάθε μέ- λος των κριτικών επιτροπών κρι- τήρια, μια διάκριση σημαίνει πά- ντα ότι μια ιδέα κατάφερε να ξεχωρίσει τελικά ανάμεσα σε άλ- λες. Σε μια εποχή που η δημιουρ- γικότητα παραγκωνίζεται στο όνο- μα μιας επιφανειακής αποτελεσματικότητας που αναζη- τείται με κάθε τρόπο και κόστος, οι ιδέες που έχουν αυτή τη δύναμη, δίνουν τον τόνο και την ώθηση για την επόμενη καλύτερη ημέρα. Το Ermis Silver για την Κάρτα Μνή- μης, που έγινε για την Εταιρεία Alzheimer Αθηνών, σε συνεργα- σία με τα καταστήματα Πλαίσιο, ήταν μια δυνατή ιδέα, που προσέγ- γισε ένα ευαίσθητο θέμα με τόλμη. Τόλμη από την εταιρεία Alzheimer να συνδεθεί με το χώρο της τεχνο- λογίας, και ακόμη περισσότερη τόλμη από την εταιρεία Πλαίσιο, που παρά το γεγονός ότι ως μάρκα απευθύνεται σε νεανικά ηλικιακά γκρουπ, δεν δίστασε να συνδεθεί με την τρίτη ηλικία. Αν για όσους ήρθαν σε επαφή με το μήνυμα, η αγορά πρoϊόντων μνήμης έχει αποκτήσει άλλο νόημα, η direct ενέργειά μας θα έχει πετύχει κάτι περισσότερο από τη διάκρισή της. Σπύρος Μαυρογένης Chairman/General Manager Stefi & Lynx Productions Μας γεμίζει με δύναμη Είναι πάντα μια μεγάλη ικανοποίη- ση η προ- σπάθεια ενός χρόνου να έχει μια τόσο σημα- ντική αναγνώριση. Tο γεγονός αυ- τό αποκτά ιδιαίτερα χαρακτηριστι- κά, αν αναλογιστούμε ότι κάθε προσπάθεια τα τελευταία χρόνια γίνεται στο πλαίσιο μιας εξουθε- νωμένης αγοράς με όποια ανα- γκαία προσαρμογή αυτή επιβάλ- λει. Hθικά και δημιουργικά, όμως, μια επιβράβευση μας γεμίζει με δύνα- μη και τοποθετεί τον επόμενο στό- χο πιο απαιτητικά, δοκιμάζοντας τα επαγγελματικά και δημιουργικά όριά μας. Είναι και μια άσκηση εαυτού, ξέρετε. Όλα αυτά χρειάζονται ένα καθιερωμένο πλαίσιο-θεσμό, που συλλογικά έχει γίνει η αναφορά της κάθε προσπάθειας, απονέμο- ντας την όποια διάκριση. Πιστεύω πως ο θεσμός των Ermis Awards ικανοποιεί απόλυτα αυτή την συνθήκη. H φετινή διοργάνωση εμφάνισε μια καινοτομία, δίνοντας στο σύνολο των συντελεστών της δια- φημιστικής παραγωγής τη δυνατό- τητα να ψηφίσει για τα βραβεία. Tο θεωρώ ένα βήμα ουσιαστικό και μια έμμεση πλην σαφή αναγνώρι- H Foss πανηγυρίζει για την ανάδειξή της ως Production Company of the Year Client και Brand of the Υear η Αegean Airlines
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=