ERMIS 2017
8 Ermis Awards Productions (1 Gold, 3 Silver - 7 shortlisted έργα) και η Musou Music Group (1 Grand, 1 Gold, 1 Silver, 1 Bronze, με 4 έργα στη shortlist). Το χιούμορ σε πρώτο ρόλο Μια άλλη σημαντική παράμε- τρος ήταν το κλίμα γιορτής που επικράτησε στα Ermis Awards. Όπως μας έχει συνηθίσει, η (διπλή) Τελετή Απονομής, της οποίας την παραγωγή επιμε- λήθηκε για άλλη μια χρονιά η Yard, βασίστηκε σε μεγάλο βαθ- μό στο χιούμορ και την ευχάρι- στη διάθεση. Οι ηθοποιοί Μαρία Κωνσταντάκη και Λευτέρης Ελευθερίου, μετά το περσινό «διάλειμμα», επέστρεψαν στην παρουσίαση της βραδιάς και χάρισαν άφθονο γέλιο, κερδίζο- ντας το ζεστό χειροκρότημα της κατάμεστης αίθουσας. Τόσο με το εναρκτήριο σκετς με τις πλούσιες αναφορές σε ανθρώπους και κα- ταστάσεις της αγοράς επικοινω- νίας, όσο και με τις ατάκες τους κατά τη διάρκεια της διοργάνω- σης, οι δύο ετοιμόλογοι ηθοποι- οί κέρδισαν για άλλη μια φορά τις εντυπώσεις. Επίσης, άκρως ευρηματικά και χιουμοριστικά ήταν και φέτος τα video fillers των διαφόρων κατηγοριών, με τον ανταγωνισμό για το νικητή του σχετικού βραβείου που θα ανακοινωθεί στην επόμενη διορ- γάνωση, να αναμένεται ιδιαίτερα σκληρός. Το μήνυμα της The Newtons Laboratory Αξίζει να σημειωθεί πως αμέ- σως μετά την τελετή απονομής, η Τhe Newtons Laboratory προχώρησε σε μια πολύ ση- μαντική ανάρτηση στα social media και το site της, που άμεσα δημοσίευσε και το advertising.gr. Σε αυτήν η εταιρεία, που τιμήθηκε με την κορυφαία διάκριση στα φετινά Εrmis Awards, προχώρησε σε κάποιες πολύ σημαντικές επι- σημάνσεις όσον αφορά το θε- σμό. Αναλυτικά, η επιστολή της εταιρείας αναφέρει τα εξής: «Με την ολοκλήρωση του φεστιβάλ διαφήμισης, και ανεξαρτήτως των αποτελεσμάτων στη The Newtons Laboratory θέλουμε να ευχαριστήσουμε την ΕΔΕΕ, τον Πρόεδρο του φετινού φεστι- βάλ καθώς και όλες τις επιτρο- πές για τον κόπο που κατέβαλαν ώστε να επιτύχει η διοργάνωση. Ξέρουμε ότι δεν είναι εύκολο. Επίσης, θέλουμε να συγχαρού- με όλες τις εταιρείες για την πο- λύ καλή δουλειά τους. Ακόμη, θέλουμε να ευχαριστήσουμε για τα όποια βραβεία η εταιρεία μας έχει κερδίσει. Επιθυμούμε πάντα να τα βλέπουμε ως δικαί- ωση μίας ακόμη χρονιάς που στοχεύσαμε να προσφέρουμε ποιοτική και αποτελεσματική δουλειά σε μερικούς από τους σημαντικότερους πελάτες της αγοράς μας. Ωστόσο, οφείλουμε να επισημά- νουμε τα εξής: Ζούμε σε εποχές συνολικής απαξίωσης και αμφι- σβήτησης σε πολλά θέματα. Ο θεσμός του δικού μας φεστιβάλ, δεν πρέπει να ακολουθήσει πτωτική πορεία. Κάτι που μπο- ρεί εύκολα να συμβεί. Χρειά- ζεται όμως μία πιο ουσιαστική συζήτηση για το μέλλον του. Εμείς έχουμε πάντα τη διάθεση να στηρίζουμε το θεσμό, όμως δυσκολευόμαστε να εντοπίσου- με την ανταποδοτικότητά του. Το κόστος συμμετοχής για τις εταιρείες είναι πολύ μεγάλο. Το κόστος των εισιτηρίων δυσκο- λεύει τους εργαζομένους να το παρακολουθήσουν. Η ασυνέπεια των δημιουργικών κριτηρίων, που αλλάζουν από χρονιά σε χρονιά ανάλογα με τις συστάσεις των επιτροπών, δημιουργεί -το λιγότερο- συγ- χύσεις. Σε ένα θεσμό με χαρα- κτήρα, θα έπρεπε τα κριτήρια να είναι ξεκάθαρα, τόσο στις επιτροπές όσο και στις εται- ρείες. Για να προάγεται τόσο η δημιουργικότητα όσο και ο σεβασμός στα χρήματα και στη δουλειά των εταιρειών. Τη στιγμή που έχει ανοίξει μια παγκόσμια συζήτηση συνολικά για την προσαρμογή των βρα- βείων στη νέα πραγματικότητα, πιστεύουμε ότι η ΕΔΕΕ έχει την υποχρέωση, την εμπειρία και τις δυνατότητες να κάνει όποιες αλλαγές χρειάζεται για να προ- στατεύσει το θεσμό. Σε αυτό το πλαίσιο, εμείς θα σκεφτούμε προσεκτικά τη στάση που θα κρατήσουμε τα επόμενα χρόνια. Ελπίζουμε ότι η επιστολή αυτή θα είναι μία αρχή για έναν γόνι- μο διάλογο, στον οποίο είμαστε πρόθυμοι να συμβάλουμε».
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=