interview 33 www.esteticamagazine.gr της πώλησης προϊόντων σε τεμάχια -styling care- άντρας-γυναίκα. β) Παρουσίαση των συγκεντρωτικών στοιχείων και ανάλυση των δεδομένων σε ό,τι αφορά την αντίδραση του καταναλωτικού κοινού στις παρεχόμενες από την επιχείρηση υπηρεσίες, σε σχέση πάντα με το δυναμικό στο οποίο αυτή ανήκει. γ) Ανάλυση των πιθανών προβλημάτων ανά κατηγορία υπηρεσιών. δ) Προτάσεις ενίσχυσης των αδύνατων σημείων των παρεχόμενων υπηρεσιών της επιχείρησης. ε) Κοστολόγηση και ανάλυση των υπηρεσιών μέσω αλγορίθμων (break even) και πρόταση τιμής πώλησης. στ) Αξιολόγηση συνεργατών-απόδοση-κερδοφορία στην επιχείρηση προ φόρων. Βλέπουμε δηλαδή την παραγωγικότητα των συνεργατών βάσει των ωρών που έχουν έρθει μηνιαίως στο κομμωτήριο, βλέπουμε τον τζίρο που έχει παραγάγει ο καθένας σε καθαρή αξία, τις πραγματικές ώρες παραγωγής τους στο σύνολο των ωρών που έχουν έρθει για να φτάσουμε στο αποτέλεσμα κέρδη προ φόρων. Επίσης, βλέπουμε τη μέση αξία επίσκεψης σε σχέση με το δυναμικό που ανήκουν και τη μέση αξιοποίηση της επίσκεψης συγκριτικά με το δυναμικό της αγοράς που ανήκουν. ζ) Σενάρια-προσομοίωση αλλαγών οικονομικών δεικτών της επιχείρησης βάσει της τάσης της αγοράς και των αναγκών της επιχείρησης. Η) Απόδοση συνοπτικών αποτελεσμάτων, όπου βλέπουμε τα καθαρά κέρδη της επιχείρησης προ φόρων, την επιρροή των εξόδων και αν είναι ισορροπημένα τα ποσοστά, την παραγωγικότητα του κομμωτηρίου, τα κέρδη υπηρεσιών και προϊόντων χωρίς την επιρροή των μηνιαίων αγορών, το «Δ» μεταξύ αγοράς προϊόντων και χρήσης προϊόντων μηνιαίως. Με ποιον τρόπο η Sage σχεδιάζει το μέλλον των υπηρεσιών σε ένα κομμωτήριο; Η Sage δίνει λύσεις, σχεδιάζει το μέλλον, διαθέτει πλάνο αναλυτικού και δημιουργικού μάρκετινγκ: Α) Loyalties, ένα σύστημα επιβράβευσης της πιστότητας των πελατών προς την επιχείρηση, έχοντας γνώμονα την ισορροπία μεταξύ επιχείρησης και καταναλωτή. Το σύστημα ενημερώνει τον πελάτη-καταναλωτή πότε και τι δώρο έχει κερδίσει, έτσι ώστε να μπορεί να το εξαργυρώσει. Τα loyalties μπορούν να εγκατασταθούν σε smart phones, tablets, laptop, όπου επίσης ο καταναλωτής βάζοντας ως password το κινητό του μπορεί να δει τους πόντους που έχει συλλέξει και ποια δώρα επίκεινται. Ο ορισμός των loyalties από την επιχείρηση τους δίνει τη δυνατότητα να έχουν πολλαπλά φίλτρα, όπως: α) πόσους πόντους θα παίρνει ο καταναλωτής ανά ευρώ, β) από ποιες κατηγορίες υπηρεσιών θα παίρνει πόντους ή από ποιες υπηρεσίες θα παίρνει πόντους, γ) ο καταναλωτής μπορεί να παίρνει πόντους από προϊόντα, όπου και εκεί η επιχείρηση μπορεί να επιλέξει από ποιες εταιρείες-brands που διαθέτει επιθυμεί να δώσει πόντους, δ) ξεχωρίζει άντρες και γυναίκες και ανάλογα ορίζει τα δώρα για κάθε κατηγορία, τέλος, ε) το σύστημα μπορεί βάσει των μηνιαίων επισκέψεων και υπηρεσιών των καταναλωτών να προσθαφαιρεί πόντους π.χ. Ο πελάτης μπορεί να πάρει τους πόντους των παραπάνω επιλογών, εάν κάνει μία επίσκεψη και τρεις υπηρεσίες, ή δύο επισκέψεις και δύο υπηρεσίες, και να δώσει στις επισκέψεις και τις υπηρεσίες οποιοδήποτε ποσοστό επιθυμεί. Η μελέτη της SAGE γύρω από τα lοyalties έδειξε ότι η σωστή χρήση αυτών μπορεί να επιφέρει ανάπτυξη στην επιχείρηση από 3,8% έως 18% σε επισκέψεις και τζίρο. Τέλος, μιλήστε μας για το Sage lab που ετοιμάζετε. Το Sage lab θα είναι ένα εργαστήρι και θα προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε καινοτόμους εκπαιδεύσεις και εμπειρίες που θα επιτρέψουν στους επαγγελματίες κομμωτές να κατανοήσουν και να διαμορφώσουν από κοινού την κοινότητα και τα περιβάλλοντά τους θελκτικά και πρωτοπόρα. Θέλουμε να φτιάξουμε την disneyland των κομμωτών αλλά και γενικότερα του χώρου της ομορφιάς. Θέλουμε να συνθέσουμε ιστορίες, να φτιάξουμε ιστορίες και να πούμε το πώς θα είναι μέλλον της κομμωτικής. Είναι σημαντικό να μπορείς να πεις καλές ιστορίες και η Sage θέλει να πει ιστορίες για το επιχειρείν και πώς θα είναι στο μέλλον, πόσο θα επηρεάζουν οι νέες συνθήκες το σύνολο των εκπαιδεύσεών σας. Η Sage λέει ιστορίες δείχνοντας πώς θα δουλεύουμε στο μέλλον. «Η Sage διαθέτει ένα σύστημα επιβράβευσης (loyalties) της πιστότητας των πελατών προς την επιχείρηση, έχοντας γνώμονα την ισορροπία μεταξύ επιχείρησης και καταναλωτή. Η μελέτη της SAGE γύρω από τα lοyalties έδειξε ότι η σωστή χρήση αυτών μπορεί να επιφέρει ανάπτυξη στην επιχείρηση από 3,8% έως 18% σε επισκέψεις και τζίρο».
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=