FLEETNEWS #01
29.10.18 #01 18 Η 14 η έκδοση της μελέτης για το Fleet Barometer, που πραγματο- ποιήθηκε από το Παρατηρητήριο Εταιρικών Οχημάτων (Corporate Vehicle Observatory) σε 12 χώρες (Βέλγιο, Τσεχία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ελβετία, Τουρκία), επισημαίνει ορισμένες ενδιαφέρουσες και προ- κλητικές τάσεις για το μέλλον των εταιρικών στόλων σε ό,τι αφορά στην κινητικότητα και τις νέες τε- χνολογίες. ΤΈΣΣΕΡΙΣ ΚΎΡΙΕΣ ΤΆΣΕΙΣ ΕΠΙΣΗΜΆΝΘΗΚΑΝΦΈΤΟΣ: 1 Εναλλακτική ενέργεια: το 30% των πολύ μεγάλων εταιρειών έχουν ήδη μεταβεί σε ηλεκτρικά οχήματα και το 27% σε υβριδι- κά. Μεγάλες και πολύ μεγάλες εταιρείες λένε ότι θέλουν να επιταχύνουν το φαινόμενο στα επόμενα χρόνια. 2 Υπηρεσίες κινητικότητας: Αυξάνεται το ενδιαφέρον των fleet managers για υπηρεσίες κινητικό- τητας που πρέπει να εφαρμοσθούν στην εταιρεία τους όπως το Car Sharing και το Ride sharing. Αυξάνεται επί- σης ο αριθμός των επιχειρήσεων που έχουν ενσωματώσει εργαλεία τηλεματικής στους στόλους τους , γεγονός που αποτελεί απόδειξη της εξέλιξης του τρόπου αντίλη- ψης των αναγκών όσον αφορά στην κινητικότητα. 3 Ανάπτυξη στόλων: 27% των μεγάλων εταιρειών και 13% των μικρότερων προβλέ- πουν αύξηση του με- γέθους των στόλων τους έναντι μόνο 9% και 4% αντίστοιχα, που προβλέ- πουν συρρίκνωση. 4 Χρηματοδότηση λύσεων: Το operational leasing είναι η λύση που προτιμά- ται περισσότερο από μεγάλες και πολύ με- γάλες εταιρείες, ενώ αυξάνεται και το ποσοστό των μικρότερων επιχειρήσεων που το χρησιμοποιεί. Το 38% των μεγάλων εταιρειών και το 51% των πολύ μεγάλων έχουν δηλώσει ότι το Full Service Leasing αποτελεί την κύρια πηγή χρηματο- δότησης των στόλων τους. Αντί- στοιχα, το ποσοστό αυτό για τις μικρές επιχειρήσεις είναι 12% και για τις μεσαίες 21%. Διαβάστε περισσότερα στο fleetnews.gr ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΠΑΡΑΤΗΡΗΤΉΡΙΟ ΕΤΑΙΡΙΚΏΝΟΧΗΜΆΤΩΝ Βαρόμετρο 2018 € ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΛΟΥΣ LCV ; Σε σχετική έρευνα, η Arval UK απο- κάλυψε ότι το 17% των βρετανικών στόλων έχει αλλάξει το μέγεθος των ελαφρών φορτηγών τύπου (LCV) που χρησιμοποιούν το τελευ- ταίο έτος, γεγονός που θέτει έντο- νο προβληματισμό στο ζήτημα του «σωστού μεγέθους» των βαν ή της βελτιστοποίησης του στόλου. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 8% των ερωτηθέντων είχε επιλέξει μεγαλύτερα βαν τους τελευταίους 12 μήνες, ενώ το 9% απέκτησε μι- κρότερα οχήματα. Οι εταιρείες με λιγότερα από 10 οχήματα φαίνεται να προτιμούν μεγαλύτερα βαν, ενώ στόλοι με πάνω από 50 επιλέγουν μικρότερα. ΤΙ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΣΩΣΤΌ ΜΈΓΕΘΟΣ LCV; Η επιλογή σωστού μεγέθους βαν είναι ζωτικής σημασίας για τη βελ- τιστοποίηση της αποτελεσματι- κότητας και της ασφάλειας. Αν γίνει σωστά, μπορεί να μειωθούν η κατανάλωση καυσίμου, το κόστος συντήρησης, οι φθορές και να αυ- ξηθούν η ασφάλεια του οδηγού, η παραγωγικότητα και η χρήση. Αν γίνει λανθασμένα, μπορεί να αντιμετωπίσετε αυξημένο κόστος, κατανάλωση καυσίμου, βλάβες, κόστος επισκευών και ατυχήματα. Διαβάστε στο www.fleetnews.gr τι λέει ο Simon Cook, LCV Leader στην Arval UK, για τον τρόπο επιλο- γής του σωστού μεγέθους Διαβάστε στο Fleetnews.gr την Αιτιολογική Έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για πιο καθαρά αυτοκίνητα στους ευρωπαϊκούς δρόμους και τον κανονισμό του Ευρωπα- ϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την έγκριση και την εποπτεία της αγοράς μηχανοκίνητων οχημάτων και των ρυμουλκουμένων τους.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=