FLEETNEWS #01
29.10.18 #01 8 ΤΟΝΈΟ SUV AUDI E-TRON Αναμένεται στην Ελλάδα το 2019 με πολλές καινοτομίες Το νέο πολυτελές ηλεκτρικό SUV Audi e-tron , έρχεται στην Ελλάδα στις αρχές του 2019, με 408 ίππους ισχύος και πάνω από 400 χιλιόμε- τρα αυτονομίας με μια φόρτιση, έτσι ώστε να μη χρειάζεται να στα- ματά στους σταθμούς φόρτισης κατά την καθημερινή οδήγηση. Με το συνδυασμό της ηλεκτρο- κίνησης και ενός άνετου, εκλε- π τ υσμ έ ν ου εσωτερικού χώρου , τ ο Audi e-tron δημ ι ουργε ί μια νέα εμπει- ρία κινητικό- τητας, διευκο- λύνοντας τη ζωή του οδη- γού σε πολλές περιπτώσεις. Το μεγάλο SUV συν- δυάζει τον sport χαρακτήρα με την καθημερινή πρακτικότητα. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες, σύμφωνα με την εταιρεία, μαζί με την ηλε- κτρική τετρακίνηση, προσφέρουν εκπληκτική απόδοση και ευέλικτο χειρισμό. Η μεγάλη μπαταρία υψη- λής τάσης είναι η βάση για επαρκή αυτονομία. Το standard σύστημα φόρτισης μπορεί να χρησιμοποιη- θεί είτε με οικιακή πρίζα 230 volt είτε με τριφασική 400 volt. Το προαιρετικό σύστημα φόρτισης “connect” διπλασιάζει την ισχύ φόρτισης έως και 22 kW. Ενώ όλες οι διαδικασίες φόρτισης καθώς και η προθέρμανση/έναρξη λει- τουργίας κλιματισμού μπορούν να ελεγχθούν μέσω του smartphone με την εφαρμογή myAudi . Το Audi e-tron παρέχει χώρους και άνεση αντίστοιχη ενός συμβατικού με- γάλου μοντέλου της μάρκας με πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή. Σχεδιασμός και τεχνολογία συνδυάζονται: Ένα μεγάλο, κυρτό τόξο περιβάλλει το χυτό ταμπλό οργάνων με έντονες οριζό- ντιες γραμμές μέχρι τις πόρ- τες. Ενσωματώνει αρμονικά το κάλυμμα πάνω από το Audi virtual cockpit, του οποίου η κομψή οθό- νη στέκεται οπτικά ελεύθερη στο χώρο, καθώς και τις οθόνες των προαιρετικών εικονικών εξωτε- ρικών καθρεφτών. Δύο πλαϊνές κάμερες έχουν τοποθετηθεί εκεί όπου «κανονικά» βρίσκονται οι εξωτερικοί καθρέπτες, οι οποίες προβάλλουν οτιδήποτε συμβαίνει στα πλάγια του αυτοκινήτου στις δύο οθόνες αφής, που είναι τοπο- θετημένες στα εσωτερικά πλαϊνά των εμπρόσθιων θυρών. TΟ CAR SHARING ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ 7,5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ Τα οχήματα διαμοιρασμού στην Ευρώπη αυξάνονται, και αναμέ- νεται να φτάσουν τα 7,5 εκατομ- μύρια μέχρι το 2035, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της ING . Παρ' όλα αυτά, υπάρχουν σημαντικά εμπόδια που εμποδίζουν αυτή την ανάπτυξη. Η ING υπολόγισε ότι τα αυτοκίνητα που θα μοιράζονται περισσότεροι του ενός χρήστες θα αυξηθούν στα 7,5 εκατομμύρια μέχρι το 2035 στην Ευρώπη, από τα 370.000 που εκτιμάται ότι υπάρ- χουν σήμερα. Στην έκθεση «Car Sharing Unlocked» η ING ισχυρί- ζεται ότι το 30% των Ευρωπαίων που διαθέτουν άδεια οδήγησης δείχνουν ενδιαφέρον για τη χρήση αυτοκινήτων από κοινού με άλ- λους, ενώ το 60% είναι έτοιμο να μοιραστεί το δικό του αυτοκίνητο, αν θα πληρωνόταν γι' αυτό. Επιπλέ- ον, οι χώρες της Νότιας Ευρώπης δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Η KPMG κατέληξε σε παρόμοιο συ- μπέρασμα στη δική της παγκόσμια έρευνα για την αυτοκινητοβιομη- χανία του 2018, υποστηρίζοντας ότι τα κοινόχρηστα αυτοκίνητα θα έχουν ένα μερίδιο αγοράς που θα φτάνει στο 50% μέχρι το 2040. Ειδικότερα, λόγω της αυξανόμενης αστικοποίησης, το 43% των ερωτη- θέντων παραδέχεται ότι δεν ενδια- φέρεται πλέον για την ιδιοκτησία ενός αυτοκινήτου μέχρι το 2025. Περισσότερα στο fleetnews.gr
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=