MIXX AWARDS 2020 DIGITAL
11/01/21 #1032 5 τους. Και αυτό το κάνουν οι άνθρωποι. Θεω- ρούμε το σημαντικότερο στοιχείο επιτυχίας τα στελέχη μας και την ομαδική και modular προσέγγισή μας σε κάθε project. Tα σημαντικά ΙΑΒ MiXX Αwards Τα IAB MiXX Awards αποτελούν τον εορτασμό και την αναγνώριση των καλύτερων έργων της χρονιάς στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα. Το γεγονός πως η κριτική επιτροπή απαρτίζεται από ειδικούς από διάφορες χώρες της Ευ- ρώπης, προσδίδει μια επιπρόσθετη αξία στην αξιοπιστία του θεσμού, αφού ξεφεύγει από τα στενά ελληνικά όρια. Επιπλέον, ως βραβεία με διεθνή χαρακτήρα, δίνουν την ευκαιρία για διάκριση στα Europe MiXX Awards. Συνεπώς, τα IAB MiXX Awards, ως ο μεγαλύτε- ρος θεσμός επιβράβευσης της ολοκληρωμένης δουλειάς στην Ελλάδα, παίζουν κομβικό ρόλο στο να αισθανθεί η ομάδα ότι η προσπάθειά της αναγνωρίστηκε και ανταμείφθηκε. H λογική του Power of One Η φιλοσοφία με την οποία προσεγγίζουμε την ψηφιακή επικοινωνία δεν διαφέρει από τη συνολική μας φιλοσοφία. Λειτουργούμε ως business partner για τους πελάτες μας και δημιουργούμε προστιθέμενη αξία, εστιάζο- ντας πάντα στον καταναλωτή και στα data. Κάθε project αντιμετωπίζεται με ομαδική και modular προσέγγιση, επομένως εξασφαλίζει καλύτερο orchestration των ειδικοτήτων. Αυτή άλλωστε είναι η λογική του μοντέλου The Power of One του ομίλου μας, που στην καρδιά του έχει την εξάλειψη των silo. Κάθε δουλειά πρέπει να έχει την ικανή και σωστή δοσολογία δημιουργικής ιδέας και σωστής υλοποίησης, ώστε κάθε καμπάνια να είναι επι- τυχημένη, αφήνοντας το αποτύπωμά της στην καρδιά και στο μυαλό του καταναλωτή. H βράβευση αντικατοπτρίζει το DNA του ομίλου Ο CEO του Publicis Groupe Ελλάδας και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Αντώνης Πασσάς, δήλωσε για τη σημαντική διάκριση της Starlink: «Αυτή η πολλαπλή βράβευση και ση- μαντική ανάδειξη της Starlink μέσα από ένα θεσμό σαν αυτόν των ΙΑΒ ΜiΧΧ Awards, αντικατοπτρίζει ξεκάθαρα το DNA του ομίλου, αλλά και επιβραβεύει την προσπάθεια της ομάδας της Starlink, που επάξια υπηρετούν με αφοσίωση το συνολικό μας όραμα. Είναι λοιπόν ιδιαίτερα μεγάλη η χαρά να βλέπουμε τα συστατικά του σύγχρονου, νεωτε- ριστικού και πελατοκεντρικού γονιδιώματός μας να τυγχάνουν κλαδικής αναγνώρισης μέσα από τέτοιου είδους σημαντικές βραβεύσεις». Tα στοιχεία που έφεραν το Best in Show Αυτό που έκανε την ενέργεια «Old Spice thrives through mobile gaming» να ξεχωρίσει και να κατακτήσει την ύψιστη βράβευση Best in Show, είναι η σωστή χρήση του mobile gaming και ο τρόπος με τον οποίο αυτό συνδέθηκε με την ATL επικοινωνία του προϊόντος και το core message της συνολικής καμπάνιας. Κατορθώσαμε να εντάξουμε στην core επικοινωνία του προϊόντος το gamification, ώστε να εξασφαλίσουμε το active attention του χρήστη σε ένα σχετικό περιβάλλον και όχι να δημιουργήσουμε απλώς ένα εντυπω- σιακό εφέ. Η καμπάνια αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια του 1ου lockdown, σε μια περίοδο δηλαδή που: Όλα τα αθλητικά γεγονότα είχαν ακυρωθεί. Η χρήση των digital μέσων παρουσίαζε αύξηση 150%. Όλα τα gaming apps παρουσίαζαν εκρηκτική αύξηση. Σε συνεργασία με την Adcolony, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε μια online engaging video καμπάνια, η οποία όχι μόνο τοποθετούσε το brand στο επίκεντρο προσοχής του χρήστη, αλλά απαιτούσε και την αλληλεπίδρασή του με το video, όπως να αγγίξει την εικόνα, να τη σύρει, να την ανακινήσει κ.ά. Ό,τι ακριβώς, δηλαδή, κάνει και με το αγαπημένο του παιχνίδι. Η ανταπόκριση του κοινού στο ανατρεπτικό και βιωματικό video ήταν εντυπωσιακή, αφού η καμπάνια συνοδεύτηκε με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα. Ο συνδυασμός λοιπόν του σωστού timing, της βαθιάς γνώσης του κοινού και των consumers insights, όχι μόνο για το ΠΟΥ θα επικοινωνήσουμε αλλά και για το ΠΩΣ θα επικοινωνήσουμε με το κοινό, και πολύ περισσότερο τα αποτελέσματα της καμπάνιας, ήταν τα κύρια συστατικά που οδήγησαν σε αυτήν τη σημαντική διάκριση. Αντώνης Πασσάς CEO Publicis Groupe Ελλάδας Χρήστος Κουρούδης Media Director Starlink Βάσω Φραγκούδη Head of Digital Starlink
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=