PR Agencies 2020
14 Πώς έχει επηρεαστεί η ελληνική αγορά PR από τις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώνουμε όλοι μας το 2020; Ποιες νέες ανάγκες έχουν προκύψει; Η εποχή Covid-19 ανέστειλε στάσεις, συμπεριφορές, αντιλήψεις, πρακτικές. Πολλές οικονομικές δραστηριότητες βρέθηκαν στο σημείο μηδέν από κάθε άποψη. Άλλες υπολειτούργησαν, ανιχνεύοντας τη βίαιη προσαρμογή τους σε περιστάσεις έκτακτης ανάγκης. Οι περισσότεροι από εμάς στο χώρο του PR διαμόρφωσαν σχεδόν σε μηδενικούς χρόνους νέο εργασιακό περιβάλλον, παρέχοντας δέσμες υπηρεσιών από απόσταση. Η τηλε-εργασία βοήθησε σε σημαντικό βαθμό τον επιχειρηματικό κόσμο να εξασφαλίσει την επιχειρηματική του συνέχεια. Τουλάχιστον σε κάποιον επαρκή βαθμό. Είναι γεγονός πάντως ότι η φύση του προβλήματος έδωσε συγκριτικό πλεονέκτημα στα agencies που είχαν κτίσει φήμη στο crisis management και το counseling γενικότερα. Μπόρεσαν να επενδύσουν στην σωρευμένη εμπειρία τους. Ιδιαίτερα στη φάση κλιμάκωσης των ενεργειών που οδήγησαν στο ολικό lockdown, κλήθηκαν να διαχειριστούν καθημερινά την αβεβαιότητα. Να καθοδηγήσουν συμβουλευτικά. Να διαμορφώσουν χρηστικό περιεχόμενο και καθησυχαστικό περιβάλλον ασφάλειας. Αυτοί που είχαν την ικανότητα να δείξουν νηφαλιότητα και σοβαρότητα, στάθηκαν αξιόπιστα δίπλα στους πελάτες τους. Κέρδισαν τις εντυπώσεις και έκτισαν παρακαταθήκη. Σε μεγάλο βαθμό, οι ίδιες περιοχές ενδιαφέροντος θα κυριαρχήσουν και τους επόμενους μήνες. Τουλάχιστον μέχρι να ισορροπήσει το υγειονομικό αποτύπωμα της πανδημίας, επανακαθορίζοντας για μια ακόμα φορά αυτό που ονομάζουμε «προσαρμοσμένη κανονικότητα». Κατά τη γνώμη σας, ποιες δεξιότητες και ποιες υπηρεσίες πρέπει να διαθέτει και να προσφέρει ένα PR Agency σήμερα; Έχουν επέλθει διαφοροποιήσεις λόγω του Covid-19 σε τομείς όπως π.χ. το influencer marketing; Ο όρος PR Agency μάλλον αδικεί το εύρος των υπηρεσιών αλλά και των πόρων που διαχειρίζεται σήμερα μια σύγχρονη εταιρεία επικοινωνίας. Ιδιαίτερα στο περιβάλλον Covid-19. Η προσέγγιση σε κάθε περιοχή ή αντικείμενο ενασχόλησης είναι περισσότερο από κάθε άλλη φορά ολιστική. Διαφορετικά κοινά και διαφορετικές αντιλήψεις προϋποθέτουν και το σωστό μίγμα μέσων επικοινωνίας και περιεχομένου. Είναι δύσκολο να ορίσουμε σταθερές επικοινωνιακές «συνταγές» ή να Xρήστος Βαλταδώρος, Head, Corporate Communications Δουλεύουμε με όπλα την κατανόηση της εποχής και τη δύναμη της ιδέας
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=