PR Agencies 2020

16 Πώς έχει επηρεαστεί η ελληνική αγορά PR από τις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώνουμε όλοι μας το 2020; Ποιες νέες ανάγκες και τάσεις έχουν προκύψει; Το 2020 έφερε μοναδικές και μοναδικής σφοδρότητας ανατροπές στο πώς αντιλαμβανόμαστε και πώς λειτουργούμε σε όλους τους τομείς της προσωπικής, δημόσιας και επαγγελματικής σφαίρας. Στο χώρο των δημοσίων σχέσεων, ενδιαφέρον έχουν τα παρακάτω νέα δεδομένα. Ο μετασχηματισμός των εκδηλώσεων. Το πρώτο σοκ της απόλυτης απραξίας διαδέχθηκε η προσαρμογή στις νέες συνθήκες. Στις αρχές Ιουνίου, διοργανώναμε με μεγάλη προσμονή και ενθουσιασμό την πρώτη μας «virtual» αποστολή δημοσιογράφων σε παγκόσμια διαδικτυακή ανακοίνωση πελάτη μας. Σήμερα, τα virtual conferences έχουν γίνει η νέα πραγματικότητα. Χάθηκε η φυσική παρουσία, αλλά αυξήθηκαν οι δυνατότητες συμμετοχής. Άλλαξε το είδος και η βαρύτητα των σχετικών υπηρεσιών όπως, ενδεικτικά, από την παράδοση ατομικού coffee break στον προσωπικό χώρο του virtual συμμετέχοντος, μέχρι τη μεταφορά του networking στη διαδικτυακή πλατφόρμα. Η επιβεβαίωση της αναγκαιότητας της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας. Στην αρχή της πανδημίας, με τη μετατόπιση της προσοχής στον τομέα της υγείας, υπήρξε η εύλογη ανησυχία μήπως αυτό σήμαινε την εξαφάνιση της συζήτησης για βιώσιμη ανάπτυξη. Γρήγορα αποδείχθηκε ότι επιδημίες όπως η πρόσφατη, συνδέονται άμεσα με την τεράστια εξάπλωση της ανθρώπινης δραστηριότητας. Για τους επιστήμονες, η δυσανάλογη πίεση στα πλανητικά όρια, η κατάλυση των γεωγραφικών περιορισμών, η τάση υπερσυγκέντρωσης πληθυσμών σε αστικά κέντρα, σε συνδυασμό με το υπάρχον μοντέλο επιχειρηματικότητας και τρόπου ζωής, λειτουργούν συνδυαστικά προς τη συχνότερη επανεμφάνιση τέτοιων φαινομένων. Η σχέση αλληλεξάρτησης των κοινωνικών, οικονομικών, τεχνολογικών και θεσμικών συστημάτων αναδείχθηκε ξεκάθαρα και επιβεβαίωσε την ανάγκη για επιτάχυνση στην αλλαγή του μοντέλου επιχειρηματικότητας και κατανάλωσης. Κατά συνέπεια, ο πυλώνας της βιωσιμότητας αναδείχθηκε επίκαιρος όσο ποτέ και απαραίτητος στον εταιρικό σχεδιασμό. Για εμάς, η τάση αυτή επιβεβαιώθηκε νωρίς και στην πράξη, από την εντυπωσιακή ανταπόκριση Ελλήνων δημοσιογράφων στην πρόσκλησή μας και την ενεργό συμμετοχή τους με ουσιαστικές ερωτήσεις, στην παγκόσμια διαδικτυακή παρουσίαση απολογισμού και νέων στόχων δεκαετίας για τη βιώσιμη ανάπτυξη μεγάλου πελάτη μας. Οι εταιρείες αναγνωρίζουν ότι δεν πρόκειται για μια παροδική τάση αλλά για έναν ουσιαστικό μετασχηματισμό της λειτουργίας τους βάσει διεθνών κριτηρίων και ότι η επικοινωνιακή του διαχείριση απαιτεί μια εξίσου ουσιαστική στρατηγική προσέγγιση. Το Corporate Purpose ως πυξίδα. Μέσα στην πανδημία, επιβεβαιώθηκε ξανά η σημασία του core purpose. Για την Porter Novelli, το purpose προσδιορίζει τον αυθεντικό ρόλο ενός οργανισμού στην κοινωνία, επιτρέποντας την οικονομική ανάπτυξη με ταυτόχρονη θετική επίδραση. Η Ketchum υπέγραψε από τους πρώτους την ανοιχτή επιστολή των Leaders On Purpose για αναγνώριση Έλια Λιατάκη, Γενική Διευθύντρια Κριτήριο της επιτυχίας μας, η εμπιστοσύνη των πελατών μας

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=