PR Agencies 2020

17 BCS-PR AGENCIES του purpose-first ως τέταρτου τομέα της οικονομίας, με αφορμή το επίκαιρο «not just build it back: built it better» για τη μετά-covid οικονομία. Και έρευνα της Fleishman Hillard παρουσίασε γιατί το «Purpose is not dead» και, αντιθέτως, πιο απαραίτητο από ποτέ! Περισσότερη Εταιρική Υπευθυνότητα. Η πανδημία και οι μεγάλες ανάγκες σε εθνικό επίπεδο, σε συνδυασμό με το «πάγωμα» και την αναπροσαρμογή των περισσότερων προγραμματισμένων πλάνων, μετατόπισε αντίστοιχα το είδος των υπηρεσιών που είχαν ανάγκη οι εταιρείες. Ενδεικτικά, στην ΙΚΟΝ, ιδιαίτερα κατά τους μήνες του lockdown, η ομάδα μας ερχόταν καθημερινά σε επαφή με φορείς και οργανισμούς, κατέγραφε ανάγκες για προσφορά και συντόνιζε τη συμφωνία ολοκλήρωσης των δωρεών. Στη συνέχεια, δεδομένων των νέων συνθηκών που διαμόρφωσε η οικονομική κρίση ως επακόλουθο της υγειονομικής, η εταιρική υπευθυνότητα συνεχίζει να είναι αναγκαία και επίκαιρη. Χαρακτηριστικά, σε όλες τις έρευνες PN Covid Tracker και ΡΝ Purpose Tracker της Porter Novelli από την αρχή της πανδημίας μέχρι σήμερα, αναδεικνύονται, σε ποσοστά μεταξύ 55%-95%, τα εξής: (α) οι εταιρείες πρέπει να ωφελούν όλες τις ενδιαφερόμενες ομάδες/stakeholders και όχι μόνο τους μετόχους/shareholders, (β) οι εταιρείες δεν είναι πλέον αποδεκτό να έχουν στόχο μόνο το οικονομικό κέρδος, αλλά και τη θετική συμβολή στην κοινωνία, (γ) οι επιχειρήσεις οφείλουν να βρίσκονται ένα βήμα μπροστά από τις κυβερνήσεις στη θέσπιση κανόνων για την προστασία του περιβάλλοντος, των πελατών και των εργαζομένων τους. Αναπόφευκτα, οι απολογισμοί Εταιρικής Υπευθυνότητας συγκλίνουν πλέον στη χρήση ευρέως αποδεκτών μεθοδολογιών αξιολόγησης, ενώ η διαχείριση της επικοινωνίας αυτών σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη έχει γίνει καθημερινό κομμάτι των υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων. Η σημασία της Εταιρικής Κουλτούρας και της Εσωτερικής Επικοινωνίας. Η υγειονομική και οικονομική κρίση και μια σειρά γεγονότων που αφορούσαν διακρίσεις, ανέδειξαν ότι από τις επιχειρήσεις αναμένεται να λάβουν οι ίδιες ουσιαστικές πρωτοβουλίες για την προστασία και την ανάπτυξη των εργαζομένων τους, την ίση μεταχείριση και συμπερίληψη και την προώθηση αυτών των αρχών σε όλες τις πτυχές της λειτουργίας τους. Από τους πελάτες μας, είδαμε να αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο η πραγματική αξία που προκύπτει από την ανάπτυξη σαφών εταιρικών θέσεων σε αυτά τα θέματα και το σχεδιασμό προγραμμάτων εσωτερικής επικοινωνίας και ενδυνάμωσης της εταιρικής κουλτούρας. Η αναμενόμενη ενηλικίωση του influencer marketing. Σε μια εποχή που κινείται στη σφαίρα του διαδικτύου, όπου οι παραδοσιακοί influencers έχουν χάσει την αποκλειστικότητα επιρροής, το influencer marketing συνεχίζει να αναπτύσσεται ραγδαία από άποψης τεχνολογίας, προσφέροντας νέες πλατφόρμες, νέες δυνατότητες και νέα εργαλεία σχεδιασμού και αξιολόγησης. Λίγο πιο αργά, βλέπουμε ότι ακολουθεί ο εξορθολογισμός αυτής της πρακτικής, και από τους influencers και από τις εταιρείες, που αξιολογούν πλέον πιο αποτελεσματικά τις συνεργασίες τους, με τρόπο που να ταιριάζουν και να διαφυλάσσουν την εικόνα τους. Σε αυτή την προσπάθεια, ο στρατηγικός σχεδιασμός και η ετοιμότητα για διαχείριση κρίσεων έχει αποκτήσει επίσης μεγαλύτερη βαρύτητα. Ποια είναι η διαδρομή και η φιλοσοφία της εταιρείας; Από εκπρόσωπος της Porter Novelli για την Ελλάδα στη δεκαετία του 1990, σήμερα η ΙΚΟΝ είναι ο εκπρόσωπος του Omnicom Public Relations Group στην ελληνική αγορά, και ειδικότερα των τριών μεγαλύτερων εταιρειών του γκρουπ: Fleishman Hillard, Porter Novelli και Ketchum. Επιπλέον, είναι μέλος του Ομίλου Επικοινωνίας BBDO, που προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε όλους τους τομείς της επικοινωνίας, με αποτέλεσμα να έχουμε την εμπειρία και τη δυνατότητα να προσεγγίζουμε στρατηγικά και συντονισμένα τις ανάγκες επικοινωνιακού σχεδιασμού και υλοποίησης των πελατών μας. Υπάρχουν κάποιες συνεργασίες και projects που ξεχωρίζετε; Καμία συνεργασία δεν είναι ίδια με μια άλλη. Υπάρχουν οι βασικές αρχές και η προηγούμενη εμπειρία, αλλά οι διαφορετικές εταιρείες, τα brands, οι άνθρωποι, το timing, φέρνουν διαφορετικά challenges, προοπτικές και δυνατότητες. Για εμάς, κάθε project είναι ξεχωριστό και η ικανοποίηση του πελάτη μας το μέτρο της επιτυχίας. CONTACT DETAILS ΟΝΟΜΑ ΙΚΟΝ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ OmnicomPublic Relations Group: Porter Novelli, Fleishman Hillard, Ketchum ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Μ. Αντύπα 41-45, Ν. Ηράκλειο 14121 ΤΗΛΕΦΩΝΟ 210 6784350 E-MAIL info@ikon.bbdogroup.gr URL www.bbdoathens.gr ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Μπία Ενωτιάδη, Client Service Director

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=