PR Agencies 2020
18 Πώς έχει επηρεαστεί η ελληνική αγορά PR από τις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώνουμε όλοι μας μέσα στο 2020; Ποιες νέες ανάγκες και τάσεις έχουν προκύψει; Το 2020 είναι αδιαμφισβήτητα μια ιδιαίτερη χρονιά για ολόκληρο τον κόσμο. Ειδικά στην Ελλάδα, που μόλις είχε αρχίσει να ορθοποδεί από την οικονομική κρίση, έρχεται μια ακόμη πιο ισχυρή κρίση να την «χτυπήσει». Ένα από τα πρώτα πράγματα που κληθήκαμε να κάνουμε, ήταν να προσαρμοστούμε στον νέο τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες μας, πραγματοποιώντας τηλεδιασκέψεις. Παρακολουθούμε τις εξελίξεις και τις αλλαγές που επέφερε το lockdown αλλά και τα μέτρα ασφαλείας που ανακοινώνονται και αντίστοιχα αναπροσαρμόζουμε την επικοινωνιακή στρατηγική που είχαμε αρχικά συζητήσει με τους πελάτες μας για το 2020, με βάση τα νέα κοινωνικά και οικονομικά δεδομένα. Λαμβάνοντας υπόψη τις δυσκολίες που δημιούργησε αυτή η κρίση στον κάθε πελάτη μας και με βάση τα νέα δεδομένα, δουλέψαμε στενά μαζί τους, αλλά σε απόσταση, για να πετύχουμε την όσο δυνατόν πιο καίρια και πετυχημένη επικοινωνιακή δράση. Η βαρύτητα έπεσε ως επί το πλείστον σε τρεις άξονες: επικοινωνία και στήριξη των εργαζομένων, εξωτερική επικοινωνία για το πώς έχει διαχειριστεί η εταιρεία την κρίση και ανάπτυξη κοινωνικών δράσεων, προκειμένου να υποστηρίξουν το σύστημα υγείας και πιο ειδικά τα νοσοκομεία αναφοράς αλλά και τις ευπαθείς ομάδες ή ομάδες που επηρεάζονταν. Έτσι προσφέρθηκαν γεύματα σε νοσηλευτές και γιατρούς, ενώ δόθηκαν lap top και tablets σε παιδιά που δεν είχαν την οικονομική άνεση να αγοράσουν. Κατά τη γνώμη σας ποιες δεξιότητες και ποιες υπηρεσίες πρέπει να διαθέτει και να προσφέρει ένα PR Agency σήμερα; Έχουν επέλθει διαφοροποιήσεις λόγω του Covid-19 σε τομείς όπως π.χ. το influencer marketing; Σε χαλεπούς καιρούς όπως αυτοί που βιώνουμε, μια εταιρεία στο χώρο της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων οφείλει να προσφέρει αίσθημα ασφάλειας στους πελάτες της, να τους δίνει την αμέριστη προσοχή και το χρόνο που απαιτείται στον καθέναν. Χρειάζεται αμεσότητα, ευελιξία, έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση, μιας και τα δεδομένα αλλάζουν συνέχεια, οπότε χρειάζεται να ενημερώνουμε τους πελάτες μας, αλλά και να προσαρμόζουμε τις δράσεις μας. Οι πρωτόγνωρες καταστάσεις που βιώσαμε και συνεχίζουμε να βιώνουμε λόγω Covid-19, μας πίεσαν να προσαρμοστούμε σε μια νέα πραγματικότητα με νέα για όλους μας δεδομένα, άλλαξαν οι συνήθειες κατανάλωσης, διασκέδασης, ενημέρωσης, ο τρόπος εργασίας κ.λπ. Οφείλαμε να συμβουλεύουμε και Βασίλης Λώλας, Founder Αμεσότητα, Ευελιξία Αποτελεσματικότητα
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=