PR Agencies 2020
19 BCS-PR AGENCIES να καθοδηγούμε τους πελάτες μας με βάση τις διαρκείς εξελίξεις και να προσαρμόζουμε το πλάνο επικοινωνίας στη νέα κατάσταση. Για παράδειγμα, κατά την περίοδο του lockdown, προβάλλαμε προτάσεις Covid-19 friendly (το υποκοριστικό που τους δώσαμε), που μπορεί, δηλαδή, το κοινό να απολαύσει μέσα στο σπίτι του, π.χ. μουσική, κηπουρική, μαγειρική κ.ά. Επιπλέον, αναπτύξαμε προγράμματα υποστήριξης των τοπικών κοινωνιών αλλά και των νοσηλευτών και γιατρών. Αναπτύξαμε προγράμματα κοινωνικής υποστήριξης του προσωπικού των εταιρειών-πελατών μας, ώστε να έχουν έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση, παροχή ιατρικών συμβουλών, απαραίτητο εξοπλισμό (μάσκες, αντισηπτικά) κ.ά. Ποια είναι η διαδρομή και η φιλοσοφία της εταιρείας; Πού θα λέγατε ότι εξειδικεύεστε; H in-Touch Communication ξεκίνησε το ταξίδι της τον Φεβρουάριο του 2016. Παρόλο που πρόκειται για μια «νεαρή» εταιρεία, κουβαλάει μαζί της σημαντική εμπειρία στο χώρο. Αποτελεί ένα boutique agency, που δίνει την αμέριστη προσοχή και το χρόνο που απαιτείται στον κάθε πελάτη. Λειτουργούμε με βάση το τρίπτυχο Αμεσότητα - Ευελιξία - Αποτελεσματικότητα. Τρία στοιχεία που η εμπειρία μας έχει αποδείξει ότι αναζητούν όλο και πιο επίμονα οι πελάτες από ένα agency. Είμαστε λοιπόν διαθέσιμοι και συμμετέχουμε σε τακτικές αλλά και έκτακτες συναντήσεις, έχοντας ουσιαστική συμμετοχή στο day-to-day των πελατών μας. Η κάθε υπηρεσία που προσφέρουμε, προσαρμόζεται στις συγκεκριμένες ανάγκες των πελατών, στο κοινό που απευθύνεται στον εταιρικό στόχο και στις κοινωνικές συνθήκες κάθε φορά. Όσον αφορά την αποτελεσματικότητα, θέλουμε να θέτουμε από κοινού στόχους και κάνοντας απολογισμό των ενεργειών, να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα των στόχων που πετύχαμε, του τι πράξαμε σωστά και των ενεργειών που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να βελτιωθούμε. Στην in-Touch Communication επιδιώκουμε την ουσιαστική συνεργασία με τους πελάτες μας και όχι να είμαστε ένα agency που απλώς διεκπεραιώνει. Θεωρούμε πολύ σημαντικό να μοιραζόμαστε τις γνώσεις μας, την εμπειρία μας και μαζί να κερδίζουμε στόχους κι όχι απλώς να ετοιμάζουμε ένα ΔΤ, ένα άρθρο, μια πρόταση για κοινωνικό πρόγραμμα. Μόνο έτσι πιστεύουμε ότι μεγιστοποιείται η συνεργασία και γίνεται ουσιαστική. Μπορούμε και προσφέρουμε όλο το φάσμα των υπηρεσιών σχετικά με την Επικοινωνία και τις Δημόσιες Σχέσεις. Ωστόσο, τα δυνατά μας σημεία, χωρίς να μειώνουμε τα υπόλοιπα, είναι οι Δημόσιες Σχέσεις, η Εταιρική Επικοινωνία, η Διαχείριση Κρίσεων, οι Σχέσεις με τα ΜΜΕ και η Εσωτερική Επικοινωνία, τα Social Media. Βέβαια, από τη στιγμή που αναλαμβάνουμε την εικόνα και τη φήμη μιας εταιρείας ή ενός προϊόντος, εννοείται ότι σχεδιάζουμε και υλοποιούμε προγράμματα για όλες τις υπηρεσίες που σχετίζονται μ’ αυτά. Υπάρχουν κάποιες συνεργασίες και project που ξεχωρίζετε; Παρόλο που αποτελούμε μια νεαρή εταιρεία, έχουμε την τιμή και τη χαρά να συνεργαζόμαστε με σημαντικές εταιρείες χωρίς να διαφημίζουμε τα projects μας, καθώς πιστεύουμε πολύ στη word of mouth διαφήμισή μας. Ενδεικτικά, κάποιες εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε είναι το Ούζο Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης, η εταιρεία Παλίρροια, η Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης και άλλες. CONTACT DETAILS ΟΝΟΜΑ IN-TOUCH COMMUNICATION ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Ηφαίστου 9α, Εκάλη 14578 ΤΗΛΕΦΩΝΟ 210 6228346 E-MAIL vlolas@in-touch.gr URL www.in-touch.gr ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Βασίλης Λώλας, Founder
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=