PR Agencies 2020
20 Πώς έχει επηρεαστεί η ελληνική αγορά PR από τις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώνουμε όλοι μας μέσα στο 2020; Ποιες νέες ανάγκες και τάσεις έχουν προκύψει; Αυτή η πρωτοφανής παγκόσμια νέα συνθήκη έχει επηρεάσει το 2020 κάθε πτυχή της ζωής και της πραγματικότητάς μας και έχουμε έρθει αντιμέτωποι ως άνθρωποι και ως επαγγελματίες με νέα δεδομένα. Όπως λένε, όμως, ότι οι καταιγίδες ευνοούν τα δέντρα να αποκτήσουν βαθύτερες ρίζες, έτσι και οι καινούργιες συνθήκες ανέδειξαν και στον κλάδο του PR την ανάγκη να αναζητήσει βαθύτερα και να ενεργοποιήσει παραδοσιακά και σύγχρονα εργαλεία του, για να ανταποκριθεί πιο γρήγορα και πιο ευέλικτα στις νέες προκλήσεις. Οι στρατηγικές διαχείρισης κρίσεων και ειδικών θεμάτων βρέθηκαν στο προσκήνιο στην καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων, είτε αυτές επλήγησαν βαθιά (τουρισμός) είτε ήταν στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, ίσως και σε «πλεονεκτική» θέση (λιανεμπόριο και τροφοδοτική αλυσίδα). Οι δημόσιες σχέσεις κλήθηκαν να σταθούν στο πλευρό επιχειρήσεων που ήταν πλέον αντιμέτωπες με την κρίση σε πραγματικό χρόνο και να σχεδιάσουν μαζί εκστρατείες ανάδειξης του ηγετικού τους ρόλου, αποδεικνύοντας στις εσωτερικές ομάδες και τους πελάτες τους ότι αντιμετωπίζουν την κατάσταση υπεύθυνα, μεθοδικά και με σχεδιασμό. Αυτό μεταφράζεται στην ανάγκη πιο ανοιχτής επικοινωνίας, με ξεκάθαρα ρεαλιστικά μηνύματα και καθησυχαστικό ύφος, σχεδιάζοντας προγράμματα ασφάλειας και υγιεινής και βγάζοντας στο προσκήνιο πρωτοβουλίες βιωσιμότητας και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Η νέα τάση ορίζει την επιστροφή στην κλασική αξία της άρρηκτης σύνδεσης της εταιρικής φήμης με τη βιωσιμότητα και τις καλές πρακτικές. Κατά τη γνώμη σας ποιες δεξιότητες και ποιες υπηρεσίες πρέπει να διαθέτει και να προσφέρει ένα PR Agency σήμερα; Έχουν επέλθει διαφοροποιήσεις λόγω του Covid-19 σε τομείς όπως π.χ. το influencer marketing; Η βασική διαφοροποίηση για τα PR Agencies, σήμερα, είναι ότι χρειάζεται να ανταποκριθούν στις αυξημένες ανάγκες των πελατών τους, αφού καλούνται να επικοινωνήσουν περισσότερο, πιο στοχευμένα, με πολλούς και διαφορετικούς αποδέκτες, συνδυάζοντας παραδοσιακά και ψηφιακά εργαλεία, και όλα αυτά αντιμετωπίζοντας παράλληλα την πρόκληση των αναθεωρημένων προς τα κάτω προϋπολογισμών. Είναι μια δύσκολη εξίσωση, που το «κλειδί» της βρίσκεται στην ενορχήστρωση! Είναι μια περίοδος που η πιο δημιουργική καμπάνια, τα insights και το storytelling του Digital PR ή η ευκολία προώθησης που εξασφαλίζει εξ αποστάσεως το influencers marketing, ίσως δεν είναι από μόνα τους αρκετά για να φέρουν την επιτυχία. Χρειάζεται καλή γνώση του πελάτη και του κλάδου του, πολύ δυνατές σχέσεις με τα κοινά του, συνεργασία, ευελιξία, ευρηματικότητα, για να επιτύχουν τα agencies cost- effective 360 ο προσέγγιση στην επικοινωνία. Ποια είναι η διαδρομή και η φιλοσοφία της εταιρείας; Πού θα λέγατε ότι εξειδικεύεστε; Το PR blueprint της One Whole αφορά στη δημιουργία καινοτόμων εκστρατειών επικοινωνίας, δίνοντας έμφαση στην καλλιέργεια μακροχρόνιων σχέσεων ανάμεσα σε εμάς, τους πελάτες και τα κοινά τους. Η οργανική ή αλλιώς «earned» κάλυψη έρχεται φυσιολογικά μέσα από ένα σύνολο εξειδικευμένων υπηρεσιών που παρέχονται με υψηλή ποιότητα και αμεσότητα, λόγω των σχέσεων εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει με δημοσιογράφους, influencers, εκδότες, φορείς και την κοινότητα συνολικότερα. Με 20 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο της επικοινωνίας, ανατρέχουμε κάθε φορά σε ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο παραδοσιακών και ψηφιακών υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων που συνδυάζουμε για να πετύχουμε μετρήσιμα αποτελέσματα, όπως native περιεχόμενο, influencers marketing, εκδηλώσεις κοκ, για να φέρουμε μεγαλύτερο engagement και conversions, αλλά και με απώτερο στόχο τη δημιουργία θετικής φήμης για τις επιχειρήσεις που συνεργαζόμαστε από τους κλάδους της τεχνολογίας, του τουρισμού, του retail, της ψυχαγωγίας και της Αλεξάνδρα Καρδάμη Founder, One Whole Managing Reputation Έμφαση στην καλλιέργεια μακροχρόνιων σχέσεων
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=