PR Agencies 2020
21 BCS-PR AGENCIES ομορφιάς κ.ά. Εκτός από ικανοποιημένους πελάτες, όμως, επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε εκστρατείες που θα δώσουν ώθηση στον κλάδο να εξελιχθεί και, κυρίως, έμπνευση σε νέους ανθρώπους να τον ακολουθήσουν. Υπάρχουν κάποιες συνεργασίες και project που ξεχωρίζετε; Ξεχωρίζουμε κάθε συνεργασία μας και επιδιώκουμε να την προσεγγίσουμε δημιουργικά, αξιοποιώντας εργαλεία PR και Digital που κρίνουμε ότι μπορεί να έχουν αντίκτυπο και να επηρεάσουν θετικά την εικόνα και τη φήμη των brands. Η αγορά, όπως και οι επιτροπές έγκριτων φορέων που οργανώνουν βραβεία, ανέδειξαν και επιβράβευσαν για τη στρατηγική, τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητά τους projects, όπως: Avon #PinkAlert: Μια εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού με κοινό στόχο, μέσω του www.pinkalert.gr, να στείλουν χιλιάδες άνδρες και γυναίκες στην Ελλάδα κάθε μήνα ένα διαφορετικό, εικαστικό μήνυμα «#PinkAlert», αυξάνοντας τις πιθανότητες να αναγνωρίσουν οι γυναίκες τους κινδύνους και να αναλάβουν δράση. Για τη διάδοση της εκστρατείας επιλέχθηκαν 7 δημοφιλείς άντρες influencers, οι Pinkers, «βάφτηκαν ροζ» και με αναρτήσεις στα SoMe, παρακινούσαν τους ακολούθους τους, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα της εκστρατείας. Native αρθρογραφία και videos, άρθρα γιατρών και διατροφολόγων, infographics με στατιστικά, το γραφείο Τύπου, τα SoMe της Avon και micro influencers έφεραν περίπου 5.000 PinkAlerts, 78.000 likes, 57.000 views και το να εκτεθούν στο μήνυμα περισσότεροι από 3 εκατομμύρια. INTERSPORT #womanism: Μια καμπάνια που δημιουργήθηκε ειδικά για τη γυναίκα του σήμερα, όπου μέσα από Digital PR εργαλεία και πραγματικές ιστορίες θέλαμε να δώσουμε πνοή στο microsite womanism. intersport.gr και να δημιουργήσουμε word of mouth και virality για την ενέργεια. Συστήσαμε στο κοινό έναν ψηφιακό στίβο γυναικείας ενδυνάμωσης. Κινηθήκαμε σε 2 φάσεις: Στην teaser φάση δημιουργήσαμε το #womanism challenge, που καλούσε το κοινό να ανεβάσει στο Instagram με το hashtag #womanism τη φωτογραφία μίας γυναίκας επώνυμης ή ανώνυμης την οποία θαυμάζει. Στη launch φάση, προχωρήσαμε σε digital ενέργειες και influencers marketing, όπου συνεργαστήκαμε με 6 αναγνωρίσιμες γυναίκες, προκειμένου να αναδείξουν τις αξίες του womanism μέσα από τις ιστορίες τους με digital περιεχόμενο και με Συνέντευξη Τύπου. Το PlayStation φέρνει το παιχνίδι στη γλώσσα μας! Βάφουμε τις γλώσσες μας μπλε, στα ελληνικά χρώματα… σε μια “all things blue” εκδήλωση για δημοσιογράφους και συνεργάτες. Με 92, συνολικά, καλεσμένους, είχαμε 100% υπερκάλυψη του KPI που είχαμε θέσει, ενώ είχαμε 60 SoMe και αναρτήσεις από σημαντικούς influencers και το Δελτίο Τύπου δημοσιεύτηκε σε 45 online και print μέσα, φτάνοντας reach 11 εκατ. Full organic and blue! Καμπάνια εταιρικής επικοινωνίας και διαχείρισης φήμης για τη Celestyal Cruises το 2018 με αποδέκτες περισσότερους από 5.000 συνεργάτες, δημοσιογράφους, τουριστικά πρακτορεία και tour operators παγκοσμίως, σε περισσότερες από 12 χώρες, με συστηματική αποστολή Δελτίων Τύπου, συνεντεύξεις στελεχών, Infographics σε 4 γλώσσες για την ενιαία παρουσίαση των μηνυμάτων, προσέγγιση influencers του κλάδου, opinion leaders, δημοσιογράφων και δημιουργία digital Native Content για τη βαθύτερη εκπαίδευση του ελληνικού και διεθνούς κοινού στην κρουαζιέρα, ως τρόπος διακοπών. Πετύχαμε πάνω από 5.000 δημοσιεύματα σε αξιόπιστα, Tier 1 ΜΜΕ σε όλο τον κόσμο. CONTACT DETAILS ΟΝΟΜΑ ONEWHOLEMANAGING REPUTATION ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Σωρού 22, Μαρούσι 15125 ΤΗΛΕΦΩΝΟ 210 6095044 E-MAIL info@onewhole.gr URL www.onewhole.gr ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Αλεξάνδρα Καρδάμη, Founder @OneWholepr @onewholepr @OneWhole PR
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=