PR Agencies 2021
10 Ποιες είναι οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί στην ελληνική αγορά Δημοσίων Σχέσεων με την εμφάνιση της υγειονομικής κρίσης; Ποια νέα δεδομένα έχουν δημιουργηθεί; Αυτό που έδειξε σε όλους η πανδημία -η οποία ακόμα δεν έχει ξεπεραστεί- είναι ότι γύρω μας το πλαίσιο είναι εύκολα ευμετάβλητο. Κληθήκαμε όλοι να αντιμετωπίσουμε μια πρωτόγνωρη κατάσταση, για την οποία δεν ήμασταν προετοιμασμένοι, με τον πολύ σοβαρό παράγοντα, αυτόν της υγείας. Το πρώτο που βιώσαμε όλοι οι επαγγελματίες του χώρου, ήταν ένα μούδιασμα και την αγορά να νεκρώνει. Η σκέψη όλων μας ήταν πώς να σταθούμε κοντά στους πελάτες μας και να τους υποστηρίξουμε σε ένα τόσο αβέβαιο περιβάλλον με τόσο καινούργια δεδομένα. Κατανοήσαμε πολύ γρήγορα ότι ο δρόμος ήταν πια η digital επικοινωνία. Οι εκδηλώσεις άρχισαν να πραγματοποιούνται μέσω διαδικτύου -δυστυχώς χάσαμε την ανθρώπινη επαφή- και αξιοποιήσαμε περισσότερο τα SoMe και το digital storytelling. Κάτι που πριν από λίγο καιρό έδειχνε δευτερεύον ως τρόπος επικοινωνίας, έγινε σε μικρό χρονικό διάστημα πρωτεύον. Το νέο δεδομένο είναι ότι αυτός ο τρόπος επικοινωνίας ήρθε για να μείνει. Ποιος είναι ο ρόλος των επαγγελματιών Δημοσίων Σχέσεων στη σημερινή εποχή, όπου το ζήτημα της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία; Ως εταιρεία δημοσίων σχέσεων δεν αρκούμαστε μόνο στην απλή παροχή υπηρεσιών που θα βελτιώσουν τη φήμη και την εικόνα του πελάτη μας. Ο κύριος σκοπός μας είναι να αφουγκραστούμε σε βάθος τις πραγματικές ανάγκες των πελατών μας και να χτίσουμε μαζί το κατάλληλο πλάνο και τη στρατηγική επικοινωνίας που θα προβάλλει με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους. Ο ρόλος μας είναι να συμβάλουμε στο να προσδιορίσουμε το όραμα του εκάστοτε πελάτη, βοηθώντας τον να το αναδείξει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, χρησιμοποιώντας όλα τα κατάλληλα εργαλεία επικοινωνίας. Audemars Piguet in Media Χάρης & Γιώργος Ντάβλας, Founders Εστιάζουμε στο εξατομικευμένο περιεχόμενο για κάθε πελάτη μας
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=