PR Agencies 2021
12 Ποιες είναι οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί στην ελληνική αγορά Δημοσίων Σχέσεων με την εμφάνιση της υγειονομικής κρίσης; Ποια νέα δεδομένα έχουν δημιουργηθεί; Είναι αλήθεια ότι η πανδημία έθεσε σε λειτουργία μια διαδικασία ανατροπής των βεβαιοτήτων μας η οποία ακόμα δεν έχει σταματήσει. Βρισκόμαστε σε μια μεταβατική περίοδο, χωρίς να μπορούμε να ορίσουμε πλήρως τη νέα κανονικότητα. H ελληνική αγορά Δημοσίων Σχέσεων έπρεπε να ανταποκριθεί στις ειδικές προκλήσεις του κλάδου της: να εξασφαλίσει τη συνέχιση της λειτουργίας της μέσω τηλεργασίας, την ασφάλεια των εργαζομένων της και την υποστήριξη των πελατών της στην αναγνώριση και εξυπηρέτηση των νέων αναγκών επικοινωνίας. Αναζητήσαμε νέα δεδομένα και insights γύρω από τις ανησυχίες και τα ενδιαφέροντα ενός κοινού που μένει και δουλεύει περισσότερο από το σπίτι. Έγινε επαναξιολόγηση και ανακατανομή δράσεων και χρημάτων. Είδαμε κατηγορίες υπηρεσιών να πλήττονται, όπως οι φυσικές εκδηλώσεις, μεγάλες διοργανώσεις και τα σχετικά χορηγικά προγράμματα, ενώ άλλες, όπως η εσωτερική επικοινωνία, προγράμματα με έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη και εταιρική υπευθυνότητα, ετοιμότητα για crisis management, influencer marketing και συνολικά digital public relations να σημειώνουν άνοδο. Ποιος είναι ο ρόλος των επαγγελματιών Δημοσίων Σχέσεων στη σημερινή εποχή, όπου το ζήτημα της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία; Ο κόσμος των επιχειρήσεων αλλάζει δραματικά. Από τους ηγέτες απαιτείται να αντιλαμβάνονται τις ανάγκες όλων των stakeholders, να επιδρούν θετικά στην κοινωνία και το περιβάλλον και να παίρνουν θέση σε πιεστικά κοινωνικά προβλήματα, ενώ παράλληλα να βελτιώνουν τις επιδόσεις της εταιρείας. Όμως, είναι ιδιαίτερα πολύπλοκο να αναγνωρίσει κάποιος τη σωστή χρονική στιγμή να μιλήσει, το κατάλληλο θέμα να υπερασπιστεί και τις σωστές λέξεις που θα χρησιμοποιήσει. Ο κλάδος των Δημοσίων Σχέσεων είναι από τη φύση του στραμμένος στις ανάγκες της κοινωνίας και, επομένως, όλων των ομάδων κοινού μιας επιχείρησης. Αυτή η γονιδιακά εγγεγραμμένη δυναμική μάς επιτρέπει να προσαρμοζόμαστε, να εξελίσσουμε νέες πρακτικές και μεθόδους, και τα κατάλληλα εργαλεία και metrics για να τις υλοποιήσουμε και να τις μετρήσουμε με μεγαλύτερη ακρίβεια. Η πανδημία έχει κάνει ακόμα πιο πιεστική την ανάγκη επαναπροσδιορισμού των στρατηγικών για τη βιωσιμότητα. Παρά τη συχνά καταχρηστική χρήση του όρου, η βιωσιμότητα αφορά έναν ολικό και βαθύ μετασχηματισμό της λειτουργίας των επιχειρήσεων, με περισσότερο ορατό το άμεσο Έλια Λιατάκη, Γενική Διευθύντρια Επαναπροσδιορίζουμε τι αξίζει, για ουσιαστικό, θετικό αποτύπωμα
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=