PR Agencies 2021

16 Ποιες είναι οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί στην ελληνική αγορά Δημοσίων Σχέσεων με την εμφάνιση της υγειονομικής κρίσης; Ποια νέα δεδομένα έχουν δημιουργηθεί; Η πανδημία έφερε νέα δεδομένα για τις εταιρείες επικοινωνίας κυριολεκτικά μέσα σε λίγες εβδομάδες, δημιουργώντας νέες, πρωτόγνωρες προκλήσεις για τους πελάτες μας. Οι υπηρεσίες crisis management βρέθηκαν σε πρώτη ζήτηση, καθώς οι επιχειρήσεις έπρεπε να επικαιροποιήσουν και να εφαρμόσουν στην πράξη πρωτόκολλα και κανονισμούς ασφαλούς λειτουργίας, για να διασφαλίσουν την ασφάλεια και την υγεία των ανθρώπων τους, εργαζομένων και πελατών. Με την επιβολή των lockdown και την εξάπλωση της τηλεργασίας, η έμφαση μετατοπίστηκε σταδιακά στην internal communication. Το μεγάλο ερώτημα για τις επιχειρήσεις ήταν: πώς διατηρείς την επαφή με διάσπαρτους εργαζομένους, τους εμψυχώνεις, τους καθοδηγείς και τους βοηθάς να προσαρμοστούν σε έναν νέο τρόπο δουλειάς και επικοινωνίας; Η απάντηση ήρθε μέσα από νέα ψηφιακά εργαλεία, όπως οι τηλεδιασκέψεις και τα townhall meetings. Η πανδημία έδωσε επίσης μεγάλη ώθηση στα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας, καθώς οι επιχειρήσεις βρέθηκαν αντιμέτωπες με την πρόκληση της επικοινωνίας με τον καταναλωτή/ πελάτη, την ώρα που αυτός ήταν επί πολλούς μήνες καθηλωμένος στο σπίτι του, με μοναδικό μέσο επικοινωνίας το κινητό ή τον υπολογιστή του. Την ίδια ώρα, άλλοι τομείς, όπως η διοργάνωση εκδηλώσεων (συνέδρια, events κ.λπ.) υπέστησαν σοβαρό πλήγμα. Έχοντας αναπτύξει μια σημαντική δραστηριότητα σε αυτόν τον τομέα τα τελευταία χρόνια, αλλά και τις απαραίτητες ψηφιακές υποδομές, καταφέραμε να καλύψουμε μεγάλο μέρος από το χαμένο έδαφος μέσα από διαδικτυακές και υβριδικές διοργανώσεις. Ποιος είναι ο ρόλος των επαγγελματιών Δημοσίων Σχέσεων στη σημερινή εποχή, όπου το ζήτημα της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία; Οι προσδοκίες του καταναλωτή από τις επιχειρήσεις και τα brands έχουν αλλάξει δραστικά. Μια πρόσφατη έρευνα της ΕΥ για τις καταναλωτικές συνήθειες στη μετά-Covid εποχή, έδειξε ότι τρεις στους τέσσερις καταναλωτές απαιτούν από τις επιχειρήσεις να συμπεριφέρονται με ηθικό τρόπο, ενώ παρόμοιο ποσοστό πιστεύει ότι η συμπεριφορά μιας επιχείρησης είναι εξίσου σημαντική με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει. Επιπλέον, ο καταναλωτής είναι έτοιμος να «τιμωρήσει» όσες επιχειρήσεις δεν συμπεριφέρονται με ηθικό τρόπο. Συνεπώς, μια ισχυρή πολιτική Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και η ενσωμάτωση κανόνων ESG στη στρατηγική της δεν αποτελεί πλέον πολυτέλεια, αλλά προϋπόθεση επιτυχίας. Αντίστοιχα, ο δικός μας ρόλος μετατοπίζεται σταδιακά από την προϊοντική επικοινωνία στην αποτελεσματική και πειστική προβολή της ESG ταυτότητας της επιχείρησης. Ποια είναι η φιλοσοφία της εταιρείας; Πού εξειδικεύεται και ποια στοιχεία την κάνουν να ξεχωρίζει; Αντιμετωπίζουμε τον κάθε πελάτη μας ξεχωριστά, με εξατομικευμένο πλάνο ενεργειών Επικοινωνίας, Γιώργος Λιμπέρης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Αντιμετωπίζουμε τον κάθε πελάτη μας ξεχωριστά

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=