PR Agencies 2021
18 «Τα έχω δει όλα…» Αυτή είναι μια φράση που τα τελευταία χρόνια ακούγεται συχνά από όσους κινούνται στον ευρύτερο χώρο των επιχειρήσεων και της οικονομίας. Ωστόσο, αν κάτι μας έχει διδάξει η εποχή μας, είναι ότι βρισκόμαστε συνεχώς ενώπιον διαρκών αλλαγών και οφείλουμε να περιμένουμε ακόμη και την πιο απίθανη εξέλιξη, ακόμη και το πιο ακραίο σενάριο. Από την οικονομική μέχρι και την υγειονομική κρίση -και με ό,τι έχει μεσολαβήσει στο μεταξύ- αυτό που έχει γίνει σαφές είναι η κρισιμότητα του ρόλου της στρατηγικής επικοινωνίας για τις επιχειρήσεις. Άλλωστε, οι στάσεις, οι συμπεριφορές και οι αντιλήψεις των πελατών, των συνεργατών και των stakeholders είναι αυτές που καθορίζουν την επιτυχία μιας επιχείρησης στο παρόν και -ακόμα περισσότερο- τη βιωσιμότητά τους στο μέλλον. Στα «αχαρτογράφητα νερά» της διαρκούς αλλαγής, οι εταιρείες στρατηγικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων -ο παραδοσιακά πιο ευπροσάρμοστος κλάδος της αγοράς του marketing και της επικοινωνίας- καλούνται να σταθούν στο πλευρό των επιχειρήσεων, δίνοντας λύσεις στις πολλαπλές και αναδυόμενες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν. Σε αυτό το περιβάλλον, η εμπειρία μάς δείχνει ότι οι σύγχρονες επιχειρήσεις χρειάζονται τη συμβουλή, την καθοδήγηση και τη σωστή υλοποίηση των επικοινωνιακών προγραμμάτων τους, με όσο το δυνατόν πιο ποικιλόμορφες προσλαμβάνουσες. Αυτή είναι και η λογική με την οποία είναι «χτισμένη» η ομάδα της Pitch. Οι άνθρωποί μας έχουν πλούσιες και διαφορετικές μεταξύ τους επαγγελματικές εμπειρίες, έχοντας δει τι σημαίνει επικοινωνία από πολλές διαφορετικές «γωνίες» - από την πλευρά του agency έως την πλευρά μεγάλων οργανισμών, εταιρειών και κοινωνικών φορέων. Με αυτή την προσέγγιση, είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε εις βάθος τις ανάγκες των πελατών μας, να χαράξουμε την πλέον κατάλληλη επικοινωνιακή στρατηγική και να υλοποιήσουμε ολοκληρωμένες δράσεις και Γιώργος Χατζόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος Η στρατηγική επικοινωνία δίνει τις λύσεις στην εποχή της διαρκούς αλλαγής
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=