PR Agencies 2021

22 Έχοντας περάσει σχεδόν διαδοχικά μια πολυετή οικονομική κρίση και μια πρωτοφανή υγειονομική κρίση, πώς βλέπετε να διαμορφώνεται η εταιρική επικοινωνία και πώς την αντιμετωπίζετε στη Socialdoo; Τόσο η οικονομική κρίση, όσο και η πανδημία στη συνέχεια, νομίζω ότι έχουν κάνει την εταιρική επικοινωνία πιο ανθρωποκεντρική. Οι εταιρείες δεν μπορούν να επικοινωνούν σε κανένα επίπεδο, χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τους τι συμβαίνει στον κόσμο, ακόμα κι αν οι ίδιες ζουν στο συννεφάκι της επιτυχίας τους. Πρόσφατα, το είδαμε αυτό χαρακτηριστικά στον κλάδο της διανομής φαγητού. Η γεμάτη προκλήσεις πραγματικότητα έχει επηρεάσει τον τρόπο που η επικοινωνία στέκεται μεσολαβητικά ανάμεσα στους εταιρικούς δρώντες και την κοινωνία. Έχει προσθέσει την ενσυναίσθηση ως απαραίτητη προϋπόθεση κάθε επικοινωνιακού εγχειρήματος. Όμως, την ίδια στιγμή, ζούμε σε μια περίοδο τεράστιων τεχνολογικών αλλαγών, με την 4η Βιομηχανική Επανάσταση να αλλάζει τα δεδομένα και να μας δίνει πρωτόγνωρες δυνατότητες. Πρόκειται για δυνατότητες που δεν μπορούμε να μην αξιοποιήσουμε. Με την πρόσφατη προσθήκη στην ομάδα της Socialdoo, του Παναγιώτη Κακολύρη, ο οποίος έχει αναπτύξει και διδάσκει διεθνώς την πρωτότυπη θεωρία των Intelligent Relations, επιδιώκουμε να στραφούμε σταδιακά προς μια πιο πολυδιάστατη προσέγγιση της επικοινωνίας. Διότι οι ευφυείς σχέσεις κάνουν την επικοινωνία πιο αμφίδρομη, πιο άμεση, προσαρμοσμένη στις ανάγκες του κάθε χρήστη ξεχωριστά, δίνοντας τη δυνατότητα μιας καλύτερης αντίληψης και κατανόησης όχι του κοινού γενικώς, αλλά του κάθε «επικοινωνιακού αντικειμένου». Μέσα από την τεχνολογική καινοτομία της τεχνητής νοημοσύνης, δίνεται -για πρώτη φορά- η δυνατότητα ανάπτυξης μια μοναδικής επικοινωνιακής ενσυναίσθησης, μιας εταιρικής επικοινωνίας που δημιουργείται και αναπτύσσεται με βάση την κατανόηση του μεμονωμένου ψηφιακού χρήστη-προσώπου, ενισχύοντας τη διαδραστική επικοινωνία με τους αποδέκτες των εταιρικών μηνυμάτων. Με την καλύτερη κατανόηση του κοινού, που μας επιτρέπει η τεχνητή νοημοσύνη, τα νέα μέσα και εργαλεία, αλλά και τη γνήσια ενσυναίσθηση εκ μέρους μας, δημιουργείται η πολύτιμη ευκαιρία μιας νέας σχέσης εμπιστοσύνης των brands με τους πελάτες τους. Το μότο της εταιρείας σας είναι communi - cation as culture. Πώς προέκυψε αυτό και πώς το κάνετε πράξη; Έχοντας σπουδές και μια πρώτη καριέρα στο χώρο του σύγχρονου πολιτισμού, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η επικοινωνία καλείται να έχει χαρακτηριστικά υψηλής ποιότητας και αισθητικής, να φτάνει στο βάθος, αν θέλει να είναι αποτελεσματική καθ’ ύψος. Να επιδρά δημιουργώντας συναισθήματα στους αποδέκτες της, όποιοι κι αν είναι αυτοί, είτε μιλάμε για μια ενέργεια τυπικής επικοινωνίας της στρατηγικής ενός μεγάλου οργανισμού είτε για μια πρωτότυπη δράση Εταιρικής Υπευθυνότητας. Με αυτές τις αρχές, αντιμετωπίζουμε την επικοινωνία ως μια κουλτούρα, μια διαφορετική αντίληψη, που αναπτύξαμε με τους συνεργάτες μου. Αναδεικνύουμε στην επικοινωνία χαρακτηριστικά όπως η φαντασία και η δημιουργικότητα. Ελένη Σουράνη, Founder, Managing Director Η επικοινωνία προϋποθέτει ενσυναίσθηση

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=