PR Agencies 2021

25 BCS-PR AGENCIES «αμφίβιο» τρόπο λειτουργίας και σε ένα πλαίσιο που ορίζεται από τρία δίπτυχα: • On-off crisis. Το business as usual συνυπάρχει πλέον με το crisis mode, ενώ πρόσφατα παραδείγματα κατέδειξαν πως η απευθείας και προνομιακή σχέση που μια εταιρεία έχει με τα constituencies της δεν αρκεί για να εμποδίσει τον «τραυματισμό» της δημόσιας εικόνας της εντός ελαχίστων ωρών. • On-off line. Οποιαδήποτε εμπειρία και μήνυμα, αν δεν μπορεί να σταθεί αλληλοσυμπληρωματικά και ενισχυτικά και στα δύο επίπεδα, καταλήγει να υστερεί σε ROI και αποτελεσματικότητα. • Values based - value focused. Δεν αρκεί να είσαι αποτελεσματικός, αλλά και ηθικός. Η αξία της εκάστοτε υπηρεσίας και προϊόντος κρίνεται και επί τη βάσει των αξιών που κάθε εταιρεία πρεσβεύει και υπηρετεί στην πράξη, με την ικανότητα της τελευταίας να ξεφεύγει από το αυτο-αναφορικό και να συναντά το κοινό στις ευρύτερου χαρακτήρα προτεραιότητες και αξίες του να είναι καίριος παράγοντας επιτυχίας. Ποιος είναι ο ρόλος των επαγγελματιών Δημοσίων Σχέσεων στη σημερινή εποχή, όπου το ζήτημα της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία; Απαραίτητος. Η αύξηση των προσδοκιών για το κοινωνικό αποτύπωμα των εταιρειών τοποθετεί το PR σε κεντρικό ρόλο ως προς την επικοινωνιακή διαχείριση πολύπλοκων θεμάτων. Αυτό που κάποτε λογιζόταν ως «οικειοθελής δέσμευση σε καλές πρακτικές», έχει εξελιχθεί στο ESG πλαίσιο επενδυτικής αξιολόγησης αλλά και καταναλωτικής προτίμησης. Στο πλαίσιο αυτό, η υλοποίηση ενός πλάνου βιώσιμης επιχειρηματικότητας προϋποθέτει τη συνεργασία του PR σε επίπεδο στρατηγικής επικοινωνίας, διαλόγου με τους stakeholders, συμμετοχής των εργαζομένων, αντίληψης των ευρύτερων τάσεων και θεμάτων και αξιολόγησης της πορείας του πλάνου με προκαθορισμένα KPIs. Η Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα είναι επιχειρηματική επένδυση, που επηρεάζει φήμη και εικόνα, πεδία a priori δράσης των Δημοσίων Σχέσεων. Ποια είναι η φιλοσοφία της εταιρείας; Πού εξειδικεύεται και ποια στοιχεία την κάνουν να ξεχωρίζει; Με μια φράση, “skin in the game”. Η Recipe δημιουργήθηκε τις πρώτες μέρες της πανδημίας, συγκεράζοντας τις δεξιότητες και τις υπηρεσίες των Communication Effect και Giraffes in the Kitchen, αναγνωρίζοντας τη μετάβαση σε μια νέα συνθήκη επικοινωνιακών αναγκών, επενδύοντας προσωπικά στη δημιουργία ενός σχήματος που μπορεί να αντιληφθεί την κάθε περίπτωση μέσα από διαφορετικές οπτικές και εξειδικεύσεις και να υλοποιήσει το ιδανικό μείγμα ενεργειών με γνώμονα το βέλτιστο ουσιαστικό τελικό αποτέλεσμα. Είμαστε το agency όπου το Zero moment of truth συναντά τον Kotler και τον Edward L. Bernays, ενώ η διεθνής γνώση, μέσω του affiliation με την Edelman, προσαρμόζεται και ενσωματώνεται με τη βαθιά εμπειρία που έχουμε από την εγχώρια πραγματικότητα σε Ελλάδα και Κύπρο. Υπάρχουν κάποιες συνεργασίες και κάποια projects που ξεχωρίζετε; Ξεχωρίζουμε τα projects εκείνα που η φιλοσοφία μας ταιριάζει. Που έχουμε συνεργάτες οι οποίοι συμμετέχουν από την πλευρά του πελάτη με διάθεση all in, επενδύοντας προσωπικά σε χρόνο και ζέση, τολμώντας να σκεφτούν χωρίς στεγανά, να δοκιμάσουν, να πάνε την επικοινωνία ένα βήμα μακρύτερα. CONTACT DETAILS ONOMA WEARERECIPEΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Μιλτιάδου 13, Χαλάνδρι 15233 ΤΗΛΕΦΩΝΟ 210 6899500 E-MAIL info@wearerecipe.com URL www.wearerecipe.com ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Γιάννης Καρδαράς, Partner

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=