PR Agencies 2021
8 Ποιες είναι οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί στην ελληνική αγορά Δημοσίων Σχέσεων με την εμφάνιση της υγειονομικής κρίσης; Ποια νέα δεδομένα έχουν δημιουργηθεί; Νομίζω θα συμφωνήσουμε όλοι ότι η υγειονομική κρίση και όλα όσα ακολούθησαν, μας επηρέασε όλους, γιατί κυρίως άλλαξε όλα όσα νομίζαμε ότι ξέραμε: τι σημαίνει δουλειά, συνάντηση, καθημερινότητα. Ειδικά στον κλάδο μας, που η προσωπική, διά ζώσης συνομιλία έδωσε θέση σε ατελείωτα teams meetings, άλλαξαν όλα καταιγιστικά. Άλλαξαν τα μάτια και τα αυτιά μας, όπως άλλαξαν και τα μάτια και τα αυτιά των stakeholders υμών και ημών, καθώς οι προτεραιότητες της αληθινής ζωής ήρθαν στο προσκήνιο. Ειδικά για τον κλάδο της επικοινωνίας, που επιζητά και επιδιώκει τη σύνδεση, η νέα πραγματικότητα μας πήγε όλους κόντρα σε όσα είχαμε συνηθίσει. Συγχρόνως, όμως, μας ώθησε να επαναξιολογήσουμε ταχύτατα τα πάντα. Και να προσαρμοστούμε σε αλλαγές που ήρθαν για να μείνουν. Τηλεσύνδεση, τηλεργασία αλλά και τηλεσυνεννόηση είναι το καινούργιο κανονικό. Με όλους: συναδέλφους, πελάτες καταναλωτές. Στην αία relate η δημιουργικότητά μας ήταν κλειδί για να μη χαθεί ο ρυθμός αλλά και η αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας. Βρήκαμε γρήγορα τους νέους μας ρυθμούς, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά ότι είμαστε ευέλικτοι, διορατικοί και έχουμε πάντα back-up plan. Για να μη μας πέφτει η μπάλα. Ποτέ. Ποιος είναι ο ρόλος των επαγγελματιών Δημοσίων Σχέσεων στη σημερινή εποχή, όπου το ζήτημα της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία; Στην αία relate, βρισκόμαστε μπροστά από τις ανάγκες του πελάτη. Χτίζοντας στοχευμένες επικοινωνιακές στρατηγικές και εργαλεία που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του κοινού και της αγοράς όχι για τώρα και για σήμερα, αλλά και για το μέλλον. Σε αυτό το πλαίσιο, η Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα είναι μια επιλογή ουσίας και όχι απλώς μια μόδα της εποχής ή ένα trend. Είναι πλέον απαίτηση. Εκεί μας πάει και η κοινωνία από μόνη της. Γι’ αυτόν το λόγο άλλωστε στην αία έχουμε μπει σε αυτόν το «διάλογο» ήδη, καιρό πριν. Και πρόσφατα εγκαινιάσαμε το νέο εξειδικευμένο τμήμα ESG, με έμπειρα στελέχη και σύγχρονα εργαλεία, για να προσφέρουμε στους πελάτες μας συγκεκριμένα, μετρήσιμα βήματα και ουσιαστικές πρακτικές προς αυτή την κατεύθυνση. Στην αία έχουμε ξεκάθαρο όραμα, στόχους και άποψη για τη βιωσιμότητα. Και Μυρτώ Γκόνου, Group Account Director, Brand Communication Eίμαστε η αλλαγή που θέλουμε να δούμε στον κλάδο
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=