PR AGENCIES 2023

14 Πού πιστεύετε πως πρέπει να εστιάζουν σήμερα οι επαγγελματίες και οι εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων; Σε μια εποχή που οι κρίσεις είναι πολλαπλές και οι προκλήσεις και οι απαιτήσεις του κλάδου διαρκώς αυξάνονται, η ανάγκη για σχέσεις στρατηγικής συνεργασίας και εμπιστοσύνης είναι πιο επιτακτική από ποτέ. Οι επαγγελματίες της επικοινωνίας πρέπει να είναι αξιόπιστοι και να παρέχουν ακριβείς και έγκυρες πληροφορίες στα εμπλεκόμενα κοινά, ώστε να συνάπτουν σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης. Τρεις είναι οι κύριοι άξονες στους οποίους πρέπει να επικεντρώνεται μια σύγχρονη εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων: Αξιοπιστία, Ειλικρίνεια και Ηθική. Εξάλλου, το σημερινό καταναλωτικό κοινό δίνει μεγάλη σημασία σε αυτές τις έννοιες, καθώς εξελίσσεται σήμερα μια ραγδαία μετατόπιση της καταναλωτικής προτίμησης προς brands τα οποία λειτουργούν απαρέγκλιτα σε ένα ηθικό πλαίσιο. Η σημερινή Gen Z έχει μεγαλώσει σε μια εποχή όπου τα κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα έχουν γίνει ολοένα και πιο σημαντικά, γι’ αυτό και δίνει ιδιαίτερο βάρος σε ζητήματα κοινωνικής και περιβαλλοντικής αντίληψης και πρακτικής ενός brand. Παράλληλα με τις προβλέψεις ότι η Gen Z θα γίνει η κύρια αγοραστική δύναμη σε λίγα χρόνια, διεθνή πρότυπα οδηγούν τις εξελίξεις του χώρου της Επικοινωνίας στο να αναπροσαρμόσουν τις στρατηγικές τους, υιοθετώντας νέες πρακτικές και επιλέγοντας, μεταξύ άλλων, σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας. Η προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα απαιτείται προκειμένου να παραμείνουν βιώσιμοι οι ίδιοι οι σύμβουλοι επικοινωνίας και να οδηγήσουν σε αειφόρο ανάπτυξη τους πελάτες τους. Ποιες είναι οι τάσεις και οι πρακτικές που διαμορφώνουν το τοπίο σήμερα, τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς; Αδιαμφισβήτητα, το hot topic σήμερα είναι η αξιοποίηση σύγχρονων εργαλείων, συμπεριλαμβανομένης και της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ). Η αξιοποίηση της τεχνολογίας σήμερα αποτελεί έναν από τους πιο ελκυστικούς τομείς που αναδύθηκαν τα τελευταία χρόνια, καθώς η χρήση αλγορίθμων βοηθά στην ανάλυση των δεδομένων, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες για τη συμπεριφορά, τις διαθέσεις, την κουλτούρα κ.λπ. των κοινωνικών εταίρων. Βέβαια, δεν πρέπει Κώστας Νοδάρας, Managing Director Oneteam «Ας μιλήσουμε για αποτελέσματα!» Συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες στον τομέα της Ενέργειας και του Περιβάλλοντος: Strategic Communications, Stakeholders Engagement, Crisis Management & Local Communities

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=