18 Πού πιστεύετε πως πρέπει να εστιάζουν σήμερα οι επαγγελματίες και οι εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων; Κωνσταντίνος Λιμπέρης: Η εποχή που διανύουμε είναι κατά κοινή ομολογία η εποχή όπου το περιεχόμενο χαρακτηρίζεται «βασιλιάς». Κι αυτό συμβαίνει γιατί το περιεχόμενο είναι αυτό που συνθέτει την ταυτότητα του κάθε brand και αναδεικνύει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του. Άρα, στο περιεχόμενο πρέπει να δώσουμε το βάρος που του αναλογεί και να το φέρουμε «στα μέτρα» του brand και των αναγκών του. Φυσικά, στην προσπάθεια αυτή, η αλήθεια αυτού του περιεχομένου αποτελεί κριτήριο σημαντικό για την καλύτερη διείσδυση του στα κοινά που μας ενδιαφέρουν. Γενικότερα και πέρα από αυτό, οι επαγγελματίες της Επικοινωνίας και οι εταιρείες του χώρου οφείλουν να είναι πάντα σε επαγρύπνηση, ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται με αμεσότητα και καθαρό μυαλό σε μη προγραμματισμένα ζητούμενα πελατών και σε καταστάσεις που χρήζουν γρήγορης και αποτελεσματικής αντιμετώπισης. Ποιες είναι οι τάσεις και οι πρακτικές που διαμορφώνουν το τοπίο σήμερα τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς; Μαρίτα Καζαδέλλη: Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η Τεχνολογία κάνει αισθητή την παρουσία της σε όλα τα επίπεδα και σε παγκόσμια κλίμακα, ακόμα και στο χώρο της Επικοινωνίας. Η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) με ό,τι αυτή συνεπάγεται για τον κλάδο μας, ανατρέπει τα δεδομένα και δίνει λύσεις σε εργασίες που μέχρι πρότινος υλοποιούνταν από ανθρώπινο δυναμικό με κατάθεση χρόνου και πόρων. Έχοντας πλέον νέα εργαλεία στα χέρια μας, έχουμε τη δυνατότητα να ελιχθούμε και να αφιερώσουμε τις δυνάμεις μας σε δημιουργικά και παραγωγικά πράγματα για τους πελάτες, και όχι σε επαναλαμβανόμενες εργασίες ρουτίνας. Επιπλέον, κι ενώ το περιβάλλον όπου αναπτύσσονται οι επιχειρήσεις και οι συνθήκες στις οποίες ζούμε και εργαζόμαστε όλοι καθημερινά παραμένει ασταθές και απρόβλεπτο, μόνη λύση παραμένει η ενσυναίσθηση και η προσαρμοστικότητά μας σε νέα δεδομένα, με ταχύτητα, οξυδέρκεια και ένα ευέλικτο πλάνο ενεργειών. Ποια είναι η δική σας στρατηγική και φιλοσοφία όσον αφορά το PR; Ποια χαρακτηριστικά θεωρείτε πως κάνουν την εταιρεία να ξεχωρίζει; Κωνσταντίνος Λιμπέρης: Θα σας απαντήσω στην ερώτηση, κάνοντας μια διαπίστωση η οποία (διαχρονικά) αποτελεί ένα ερώτημα σε σχέση με τη χρησιμότητα και την πρακτική εφαρμογή των Κωνσταντίνος Λιμπέρης, Chief Operating Officer Μαρίτα Καζαδέλλη, General Manager Πρωταρχικός μας στόχος η εμπιστοσύνη και ο σεβασμός των πελατών μας
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=