19 BCS PR AGENCIES υπηρεσιών μας από τις εταιρείες και τους πελάτες μας… Πολλοί από αυτούς (περισσότερο στο παρελθόν απ’ ό,τι σήμερα) είχαν μεγάλη δυσκολία να διακρίνουν τις ανάγκες που μπορεί να καλύψει μια εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων, γι’ αυτό και χρειαζόταν μεγάλη προσπάθεια από τις εταιρείες για να εξηγήσουν και να περιγράψουν το ρόλο τους. Η Palladian Communication Specialists, με την πολύχρονη πλέον πείρα της (μετράει αισίως 22 συναπτά έτη στο χώρο της Επικοινωνίας), έχει αντιληφθεί ότι πρωταρχικό στόχο της αποτελεί πάντα να κερδίζει και να διατηρεί σε βάθος χρόνου την εμπιστοσύνη και το σεβασμό των πελατών της. Γι’ αυτό εστιάζουμε την προσπάθειά μας στο να καλλιεργούμε σε καθημερινή βάση τις σχέσεις μας με τους πελάτες μας, να βρισκόμαστε δίπλα τους ανά πάσα στιγμή και να αναδεικνύουμε κάθε τι που πιστεύουμε ότι προσφέρει αξία και κύρος σε αυτούς. Παράλληλα, εστιάζοντας ιδιαίτερα στο κομμάτι της Διαχείρισης Κρίσεων, προτείνουμε εξειδικευμένα εργαλεία και τρόπους αντιμετώπισης, ώστε η έκθεσή τους σε κίνδυνο να είναι η μικρότερη δυνατή. Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες συνεργασίες και projects που έχουν ιδιαίτερη σημασία για την εταιρεία; Μαρίτα Καζαδέλλη: Δύσκολα μπορεί να ξεχωρίσει κανείς κάποιες δουλειές και συνεργασίες σε σχέση με κάποιες άλλες, καθώς η καθεμιά έχει μια ξεχωριστή αξία και σημασία για την εταιρεία. Μια τέτοια λοιπόν, η οποία μάλιστα επαναλαμβάνεται κάθε χρονιά από το 2019 κι έχει καθιερωθεί ως ένας σημαντικός θεσμός της επιχειρηματικότητας, είναι η εκδήλωση των Επιχειρηματικών Βραβείων «Θαλής ο Μιλήσιος». Φέτος, η βασική θεματολογία των βραβείων ήταν η Καινοτομία σε διάφορους κλάδους της επιχειρηματικής ζωής, όπου επιβραβεύτηκαν ελληνικές εταιρείες οι οποίες, μέσα από τις πρωτοβουλίες, το έργο και τη δράση τους, αλλάζουν τα δεδομένα στον κλάδο τους και συμβάλλουν στην τεχνολογική πρόοδο και στο μετασχηματισμό της ελληνικής οικονομίας. Επειδή η συγκεκριμένη εκδήλωση αποτελεί μια αρκετά απαιτητική διοργάνωση, με πολλούς και διαφορετικούς stakeholders, θα ήθελα, μ’ αυτή την ευκαιρία, να ευχαριστήσω όλα τα μέλη της ομάδας της εταιρείας που εργάστηκαν σκληρά γι’ αυτό το άρτιο αποτέλεσμα, την Κριτική μας Επιτροπή, που αποτελεί σταθερό αρωγό της προσπάθειάς μας και τις φετινές «καινοτόμες» εταιρείες που αναδείχθηκαν, η καθεμιά στον κλάδο της. Επιπλέον, είμαστε πολύ υπερήφανοι που φέτος, σε συνεργασία με την DASC Branding, λάβαμε δύο διακρίσεις στα Tourism Awards 2023 για την πρόταση brand Γαστρονομικού Προορισμού για το νησί της Χίου (‘’Taste: like Chios!” - Gold award), αλλά και τη μελέτη destination branding για την πόλη της Καλαμάτας (“Kalamata, a city to live in!” - Silver award). Ειδικά για τη μελέτη της Χίου, η αναγνώριση λαμβάνει και μια διεθνή και επιστημονική διάσταση, καθώς επιλέχτηκε και παρουσιάζεται ως ξεχωριστό case study στο παγκόσμιο επιστημονικό συνέδριο της ΙPBA (International Place Branding Association / Διεθνής Ένωση Βranding Τόπου), μαζί με άλλες επιλεγμένες μελέτες από όλο τον κόσμο. Όλο το κομμάτι των μελετών των προορισμών πραγματοποιείται σε άμεση συνεργασία μας με τον Brand strategist Δημοσθένη Μπρούσαλη. Η μεταξύ μας συνεργασία μετράει πολλά δημιουργικά χρόνια και τα αποτελέσματα αυτής είναι πάντα εντυπωσιακά και ξεχωριστά για εμάς. CONTACT DETAILS ΟΝΟΜΑ Palladian Communication Specialists ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Σκουφά 60, Αθήνα 10680 ΤΗΛΕΦΩΝΟ 210 3392321 E-MAIL klimperis@palladian.gr URL www.palladian.gr ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Κωνσταντίνος Λιμπέρης, Chief Operating Officer
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=