20 Πού πιστεύτε πως πρέπει να εστιάζουν σήμερα οι επαγγελματίες και οι εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων; -Ποιες είναι οι τάσεις και οι πρακτικές που διαμορφώνουν το τοπίο σήμερα τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς; Η επανάσταση στον κλάδο της επικοινωνίας είναι διαρκής. Οι δομικές αλλαγές την τελευταία δεκαετία είναι τέτοιας έκτασης και τόσης βαρύτητας, που στην πραγματικότητα οι επαγγελματίες του κλάδου οφείλουμε να προσαρμοζόμαστε διαρκώς σε νέα δεδομένα. Μέσα στον όγκο των αλλαγών και των νέων δεδομένων, ωστόσο, μπορεί να ξεχωρίσει κανείς βασικούς άξονες και κοινούς παρονομαστές, που δίνουν ένα σαφές στίγμα των νέων τάσεων. Ο πρώτος βασικός άξονας στρέφεται γύρω από τον πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό και την επικοινωνία. Η digital κατεύθυνση αποτελεί πλέον κυρίαρχη επιλογή, τόσο για τις καμπάνιες corporate και brand awareness όσο και για την ανάπτυξη εργαλείων dayto-day επικοινωνίας και στρατηγικής. Ο δεύτερος άξονας αφορά στην προτεραιοποίηση της έννοιας sustainability. Η ραγδαία ανάδειξη των συνεπειών της κλιματικής αλλαγής και οι αλλεπάλληλες και αλληλένδετες πολιτικές, οικονομικές και υγειονομικές κρίσεις με διεθνή αντίκτυπο, τοποθετούν την ανάδειξη της εταιρικής υπευθυνότητας στο επίκεντρο της στρατηγικής κάθε εταιρείας. Το νέο πλαίσιο έχει μετακινηθεί από αυτό που γνωρίζαμε ως εταιρική υπευθυνότητα στο πιο σύνθετο πεδίο ESG που αγκαλιάζει ευρύτερα την έννοια της εταιρικής διακυβέρνησης. Ο τρίτος άξονας απορρέει από την ολοένα αυξανόμενη συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα στην υλοποίηση προγραμμάτων και δράσεων που μέχρι πρόσφατα αποτελούσαν αποκλειστική αρμοδιότητα του δημοσίου. Η τάση αυτή γεννά την ανάγκη για εμβάθυνση της δουλειάς μας στους τομείς Public Affairs, Lobbying και stakeholders management με σύγχρονους τρόπους και προσεγγίσεις, άγνωστους μέχρι πρότινος για το ελληνικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Ποια είναι η δική σας στρατηγική και φιλοσοφία όσον αφορά το PR; Ποια χαρακτηριστικά θεωρείτε πως κάνουν την εταιρεία να ξεχωρίζει; Η Perception προσαρμόζεται στις νέες τάσεις, κρατώντας αναλλοίωτους τους πυλώνες της στρατηγικής και της φιλοσοφίας της. Στους πυλώνες αυτούς συγκαταλέγονται η έμφαση στα μετρήσιμα αποτελέσματα και η βασισμένη στο τρίπτυχο, κατανόηση-ευελιξία-αμεσότητα, μεθοδολογία μας. Από τη στρατηγική επικοινωνίας και τα media relations, μέχρι τις υπηρεσίες γραφείου Τύπου, τη διοργάνωση εκδηλώσεων, την εκπαίδευση και τη διαχείριση κρίσεων επιμένουμε σε μια προσέγγιση Tailor-made παροχής υπηρεσιών που απαντούν στις συγκεκριμένες ανάγκες του εκάστοτε πελάτη, αποφεύγοντας τις έτοιμες, «δοκιμασμένες» λύσεις που θεωρητικά ταιριάζουν σε όλους, αλλά στην πράξη σε κανέναν. Έτσι, συνεχίζουμε να διεκδικούμε -και να κερδίζουμε- την εμπιστοσύνη των πελατών μας και τη φήμη της αξιοπιστίας στην αγορά. Ταυτόχρονα, Τάσος Γκοτσόπουλος, General Manager Με σταθερή φιλοσοφία και νέες προσεγγίσεις
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=