24 Ποιες είναι οι τάσεις και οι πρακτικές που διαμορφώνουν το τοπίο σήμερα τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς; Η επικοινωνία είναι κομμάτι της κοινωνίας και αντικατοπτρίζει τις εξελίξεις που συντελούνται σε αυτή. Μεταξύ άλλων, λοιπόν, έχουν έρθει στο προσκήνιο ζητήματα και τάσεις όπως η πρόοδος της τεχνολογίας και της τεχνητής νοημοσύνης, η επιχειρηματική ηθική, η διαφάνεια, η ισότητα και η συμπερίληψη, η αυξανόμενη ανάγκη των ανθρώπων για συμμετοχή, καθώς και η κλιματική κρίση και τα νέα δεδομένα που έχει διαμορφώσει. Με άλλα λόγια, το περιεχόμενο των προγραμμάτων επικοινωνίας γίνεται όλο και περισσότερο συμπεριληπτικό, οι εταιρικές δράσεις καταδεικνύουν την αγωνία τους για τα ακραία κλιματικά φαινόμενα, ενώ γίνονται ολοένα και μεγαλύτερες επενδύσεις σε σύγχρονα τεχνολογικά κανάλια που ευνοούν τη διάδραση με το κοινό. Ακόμη, η στροφή των επιχειρήσεων στη βιώσιμη ανάπτυξη δημιουργεί συνθήκες για πρωτοβουλίες ουσιαστικές, με θετικό πρόσημο και μετρήσιμο αντίκτυπο για την κοινωνία, την οικονομία και το περιβάλλον. Σε αυτό το πλαίσιο, οι εταιρείες του κλάδου μας οφείλουν να επιδείξουν ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία και προσαρμοστικότητα, ώστε να παράγουν ιδέες και περιεχόμενο που να έχουν συνάφεια με τα κοινά στα οποία απευθύνονται. Ταυτόχρονα, πρέπει όλοι να θυμόμαστε ότι οι «ιστορίες» που μοιραζόμαστε οφείλουν να αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα και όχι επίπλαστες εικόνες, καθώς μόνο έτσι επιτυγχάνεται ουσιαστική και ειλικρινής αλληλεπίδραση με τα κοινά-στόχος. Πού πιστεύτε πως πρέπει να εστιάζουν σήμερα οι επαγγελματίες και οι εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων; Για εμάς στην Pitch, αυτό που κάνει ένα σύμβουλο επικοινωνίας να ξεχωρίζει, είναι η ικανότητα να αποτελεί trusted advisor. Ως εταιρεία, λοιπόν, εστιάζουμε ιδιαίτερα σε αυτόν τον τομέα. Ένας trusted advisor καταφέρνει να είναι πάντα alert σε σχέση με δεδομένα και εξελίξεις στο ευρύτερο περιβάλλον, να αναλύει και να ερμηνεύει κατάλληλα νέα και προσλαμβάνουσες από ΜΜΕ, social media και άλλες πηγές πληροφόρησης και -εν τέλει- να προσφέρει υπηρεσίες consulting που ανταποκρίνονται ή υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελάτων. Στο πλαίσιο αυτό, απαιτείται να δοθεί έμφαση σε συγκεκριμένες δεξιότητες. Σε αυτές περιλαμβάνονται, η καινοτόμος και κριτική σκέψη, που είναι απαραίτητη για την επίλυση σύνθετων προκλήσεων και την προαγωγή νέων ιδεών, η συναισθηματική νοημοσύνη και η ενσυναίσθηση, που επιτρέπουν στο σύμβουλο επικοινωνίας να μπαίνει στη θέση του πελάτη και των κοινών στα οποία καλείται να απευθυνθεί, η δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου, που διαχρονικά αποτελεί κύριο αντικείμενο των Δημοσίων Σχέσεων, και τέλος, η διαχείριση χρόνου, υπό την έννοια όχι μόνο της τήρησης χρονοδιαγραμμάτων, αλλά και της δυνατότητας άμεσης ανταπόκρισης σε έκτακτες εξελίξεις. Ποια είναι η δική σας στρατηγική και φιλοσοφία όσον αφορά το PR; Ποια χαρακτηριστικά θεωρείτε πως κάνουν την εταιρεία να ξεχωρίζει; Η φιλοσοφία μας αντικατοπτρίζεται στην ομάδα μας, η οποία αποτελείται από καταξιωμένα στελέχη και νεότερους επαγγελματίες της επικοινωνίας, που λειτουργούν στρατηγικά και συμβουλευτικά, αλλά ταυτόχρονα δίνουν μεγάλη έμφαση και Γιώργος Χατζόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Είμαστε ένας trusted advisor
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=