PR AGENCIES 2023

28 Πού πιστεύετε πως πρέπει να εστιάζουν σήμερα οι επαγγελματίες και οι εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων; Θεωρώ σημαντικό για τις εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων και τα στελέχη τους σήμερα (και πάντα!) να εστιάζουν στο να γνωρίσουν σε βάθος τους οργανισμούς και τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάζονται. Η κατανόηση της κουλτούρας του οργανισμού αλλά και του ανθρώπινου δυναμικού απαιτεί επένδυση χρόνου από την πλευρά των εταιρειών δημοσίων σχέσεων, για να γίνονται οι σωστές ερωτήσεις και να αντιλαμβανόμαστε -σε βάθος- τι εκπροσωπεί, τι στοχεύει και τι επιδιώκει ο συνεργάτης που μας εμπιστεύεται. Σκοπός της deep dive γνώσης είναι να νιώσουμε και να καταλάβουμε τις αξίες και τις προτεραιότητες. Κάτι που βεβαίως δεν μπορεί να γίνει με ένα απλό brief, όσο ολοκληρωμένο κι αν είναι. Πολύ σημαντικά στοιχεία είναι η επαγγελματική αντίληψη ως προς την αμεσότητα που έχει ανάγκη κάθε ενέργεια που πραγματοποιούμε μαζί, η ισορροπία ταχύτητας και λεπτομέρειας, αλλά και η επιλογή του τρόπου με τον οποίο προτιμά να επικοινωνεί ο κάθε άνθρωπος με τον οποίο συνεργαζόμαστε. Ως επαγγελματίες του χώρου, οφείλουμε επίσης να προσαρμοζόμαστε στις ανάγκες του σύγχρονου μάρκετινγκ, το οποίο χαρακτηρίζεται από συνεχείς αλλαγές και ανάγκη για σκέψη «έξω από το κουτί». Στη Socialdoo έχουμε δημιουργήσει το concept “Atypical Excellence”, ως απόσταγμα της διαπίστωσης ότι η μη τυπική αριστεία είναι μια δεξιότητα που δεν έχει αναγνωριστεί επαρκώς. Είτε αφορά τη δική μας ομάδα είτε την ομάδα που εκπροσωπούμε, οι μη τυπικά άριστοι άνθρωποι κρύβουν ταλέντα ανεξερεύνητα και πολύ συχνά είναι εκείνοι οι τολμηροί άνθρωποι που σκέφτονται διαφορετικά και καινοτόμα, ενισχύοντας τις ομάδες ως προς τις ανάγκες της εποχής. Ως ομάδα αποτελούμε μια τέτοια φυλή “Atypicals” και έχουμε εκπαιδευτεί στο να τους αναγνωρίζουμε και να τους αναδεικνύουμε. Και κάτι τελευταίο, αλλά για εμένα, στο top of my list. Ας αποβάλουμε την άποψη ότι «το agency ξέρει καλύτερα». Κανείς δεν ξέρει καλύτερα από τον ίδιο τον οργανισμό. Ποιες είναι οι τάσεις και οι πρακτικές που διαμορφώνουν το τοπίο σήμερα τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς; Μια από τις μεγαλύτερες τάσεις -αν όχι ανάγκη- είναι τα στιβαρά, σχετικά με το business, Παυλίνα Κωνσταντάρα, Head of Corporate Communications “Atypical Excellence” και Intellemo προσέγγιση Athens Pride 2023, για την Teleperformance Greece

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=