PR AGENCIES 2023

7 BCS PR AGENCIES εξελισσόμενου ψηφιακού περιβάλλοντος είναι ότι η τεχνολογική καινοτομία απαιτεί αντιστοίχως καινοτόμο περιεχόμενο, δημιουργική σκέψη και στρατηγική - ένα πεδίο κατ’ εξοχήν προνομιακό για τις εταιρείες μας. Πώς μετράτε την αποτελεσματικότητα των καμπανιών PR και ποια είναι τα κριτήρια επιτυχίας που χρησιμοποιείτε; Βασίλης Δασκαλόπουλος: Από τα παραδοσιακά KPIs της δημοσιότητας έχουμε περάσει σε ένα πολύ πιο μετρήσιμο περιβάλλον εργασίας, που μας παρέχουν οι περισσότερες διαθέσιμες ψηφιακές πλατφόρμες. Κριτήρια παραμένουν η προσέγγιση των κοινών με τα μηνύματά μας (reach), η σύμπλεξη/σύζευξη (engagement), η οργανική κάλυψη, οι κυκλοφορίες και η αναγνωσιμότητα, η κάλυψη των μηνυμάτων με ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά. Ζούμε στην εποχή της μετρήσιμης αποτελεσματικότητας για κάθε ενέργεια, και αυτό είναι κάτι που δίνει την ευκαιρία σε εταιρείες του κλάδου να ξεχωρίσουν. Ποιες είναι οι προοπτικές και οι τάσεις που προβλέπετε για τον τομέα των δημοσίων σχέσεων στο μέλλον; Γιώργος Λιμπέρης: Όπως είναι λογικό, προβλέψεις για τις προοπτικές και την εξέλιξη του τομέα των Δημοσίων Σχέσεων μέσα σ’ έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει, με ελάχιστες σταθερές, είναι πολύ δύσκολο έως και αδύνατο να κάνει κανείς. Αυτό που μπορούμε και πρέπει να κάνουμε ως επαγγελματίες της Επικοινωνίας, είναι το περιεχόμενο που επικοινωνούμε για τους πελάτες μας να έχει ουσία, να είναι αυθεντικό και με ενσυναίσθηση του περιβάλλοντος και των συνθηκών που βιώνουμε καθημερινά. Τα δεδομένα που έχουμε στα χέρια μας και αξιολογούμε καθημερινά προσαρμόζουν τις τακτικές μας και οξύνουν την ευελιξία και την προσαρμοστικότητά μας. Αυτά θεωρώ ότι είναι αναγκαίες δεξιότητες για κάθε εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων που έχει ένα μακροχρόνιο πλάνο δράσης. Σε παγκόσμιο επίπεδο και ενώ η Τεχνητή Νοημοσύνη αναπτύσσεται ραγδαία με διάφορες εφαρμογές και στον δικό μας κλάδο, η καινοτομία μοιάζει να είναι ένα ζητούμενο από όλους, εταιρείες και πελάτες, με τα σύγχρονα εργαλεία να την κάνουν ακόμα περισσότερο εφικτή. Την ίδια ώρα, ένα στοιχείο που αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο είναι η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, στοιχείο που αξιολογούν πολύ ψηλά πλέον και οι πελάτες, επιβραβεύοντας τα brands που δείχνουν την ενεργή συμμετοχή τους στα κοινά με πράξεις που φτάνουν ακόμα και στη συμμόρφωση της παραγωγικής τους διαδικασίας στα δεδομένα του σήμερα και στα ζητούμενα του αύριο.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=