9 BCS PR AGENCIES επιτυχημένου PR Specialist Course, που «έτρεξε» με μεγάλη συμμετοχή και ανταπόκριση για αρκετά χρόνια στο παρελθόν. Το PR Masterclass Series απευθύνεται στους νέους συναδέλφους μας, αυτούς που βρίσκονται στο επάγγελμά μας το πολύ για 1-2 χρόνια. Είναι ένας τρόπος να τους «υποδεχτούμε» σωστά, να τους δείξουμε τις τάσεις και τις εξελίξεις στον κλάδο μας, να τους βοηθήσουμε να κατανοήσουν τις πρακτικές διαστάσεις της δουλειάς μας, αλλά και να μοιραστούμε μαζί τους τον ενθουσιασμό και τη διάθεσή μας για δημιουργικότητα και καινοτομία. Δίνουμε μεγάλη σημασία σ’ αυτό το πρόγραμμα και έχουμε δεσμευτεί, οι επικεφαλής των εταιρειών του τομέα μας, να συμμετάσχουμε προσωπικά στην υλοποίησή του. Οι λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές πολύ σύντομα. Πώς θα αντιμετωπίσετε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος των δημοσίων σχέσεων στην Ελλάδα, όπως η ψηφιακή μετάβαση και η αυξανόμενη ανταγωνιστικότητα; Γιώργος Λιμπέρης: Ο ανταγωνισμός ήταν πάντοτε οξύς στο χώρο της επικοινωνίας, άρα αυτό δεν αποτελεί κάτι το νέο, ούτε πρέπει να το αντιμετωπίζουμε ως απειλή. Ωστόσο, αυτό που πρέπει να εξασφαλίσουμε, είναι ότι ο ανταγωνισμός διεξάγεται επί ίσοις όροις, πράγμα που δυστυχώς δεν ισχύει πάντα, ιδιαίτερα σε δουλειές του δημοσίου. Από την άλλη πλευρά, ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι πράγματι μια μεγάλη πρόκληση, με την έννοια κυρίως της μεγάλης ευκαιρίας για τον κλάδο. Η τεχνητή νοημοσύνη, που αναπτύσσεται με απίστευτους ρυθμούς, μας παρέχει σήμερα εργαλεία που οφείλουμε να αξιοποιήσουμε. Σε λίγο καιρό, οι αρμοδιότητες και η καθημερινότητα των στελεχών μιας εταιρείας Επικοινωνίας δεν θα θυμίζουν σε τίποτε αυτά που έχουμε συνηθίσει. Μπορούμε να πολλαπλασιάσουμε τις δυνατότητες των ανθρώπων μας, να τους απαλλάξουμε από δουλειές ρουτίνας και να τους δώσουμε τη δυνατότητα να ασχοληθούν με πιο δημιουργικές δουλειές με πιο παραγωγικό τρόπο. Αυτό προϋποθέτει να επενδύσουμε σοβαρά στην εκπαίδευση και στις σύγχρονες δεξιότητες των ανθρώπων μας αλλά και στον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό. Βέβαια, όπως κάθε νέα τεχνολογία, χρειάζεται προσοχή και επαγρύπνηση. Η τεχνητή νοημοσύνη πολλαπλασιάζει τις δυνατότητες παραγωγής fake news, όπως, για παράδειγμα, με τη δημιουργία πλαστών εικόνων ή βίντεο που είναι αδύνατο να ξεχωρίσεις από την πραγματικότητα. Οφείλουμε να εξοπλιστούμε με τα εργαλεία που θα μας επιτρέψουν να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά αυτήν τη σημαντική απειλή για τους πελάτες μας, αλλά και για την κοινωνία στο σύνολό της.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=