PR Agencies 2018
12 Πρωτοπόρος ήδη από το 2008 στον τομέα των Δημοσίων Σχέσεων και της Επικοινωνίας, η “Beautiful People” απαρτίζεται από στελέχη που διαθέτουν ευελιξία, βαθιά γνώση της αγοράς, δημιουργικότητα, εφευρετικότητα και ανταποκρίνονται πλήρως στα κελεύσματα της νέας εποχής. Ποιος θα λέγατε πως είναι ο ρόλος μιας εταιρείας PR στη σημερινή ελληνική αγορά; Πώς έχουν επηρεάσει την αγορά αλλά και την πρακτική των Δημοσίων Σχέσεων η ύφεση και τα περικομμένα budgets, αλλά με μεγαλύτερα παραδοτέα, που έχει επιφέρει; Η πρώτη επίσημη εφαρμογή δημοσίων σχέσεων στην Ελλάδα καταγράφεται το 1951 όταν ο ΕΟΤ οργάνωσε γραφείο δημοσίων σχέσεων για την προβολή του Ελληνικού Τουρισμού και του φυσικού περιβάλλοντος. Μέχρι τότε αγνοούνταν η πραγματική αξία των δημοσίων σχέσεων. Σήμερα, 67 χρόνια μετά, δεν γνωρίζω να υπάρχει επιχείρηση που, έστω και μία φορά στη ζωή της, δεν έχει συμβουλευτεί ή ακόμα και στηριχθεί στη δύναμη του PR προς όφελος των συμφερόντων της. Ο ρόλος μας είναι σπουδαίος και απαραίτητος. Δημιουργούμε τάσεις, φέρνουμε τις εταιρείες σε συστηματική επαφή με το σήμερα και εξασφαλίζουμε λύσεις που καλύπτουν όλο το φάσμα της επικοινωνίας. Είμαστε σύμβουλοι, «βλέπουμε» , «ακούμε» και μελετούμε τις ανάγκες της εποχής και της αγοράς. Σε απόλυτη συνεργασία με τον πελάτη, δημιουργούμε την κατάλληλη για εκείνον στρατηγική επικοινωνίας. Η ύφεση της ελληνικής οικονομίας έχει επηρεάσει και συνεχίζει να επηρεάζει αρνητικά όλες τις εταιρείες PR του χώρου μας και αυτό μπορεί επικίνδυνα να οδηγήσει σε αθέτηση της υποσχόμενης ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Οφείλουμε, κατά συνέπεια, να εστιάσουμε στην αρτιότητα όλων των υπηρεσιών που προσφέρουμε. Είναι πολύ σημαντικό, ό,τι υποσχόμαστε να μπορούμε και να το κάνουμε. Ο επαγγελματισμός, η τεχνογνωσία, η εξειδίκευση, το ταλέντο και η ακεραιότητα των στελεχών που μας απαρτίζουν, σε συνδυασμό με το δυναμισμό της εταιρείας, θα πρέπει να είναι βασική μας προτεραιότητα. Οι τοπικές δυσκολίες μάς επηρεάζουν, ναι, αλλά δεν μας πτοούν. Μας αφυπνίζουν για να γινόμαστε καθημερινά δημιουργικότεροι. Η άνοδος της ψηφιακής επικοινωνίας και των social media τι σημαίνει για τις Δημόσιες Σχέσεις και τη διαχείριση φήμης; Ποια νέα δεδομένα έχουν έρθει στο προσκήνιο και πώς έχουν επηρεάσει τα agencies; Αυτή είναι αναμφισβήτητα μια pure digital εποχή, που δύσκολα μπορεί κανείς να κερδίσει την προσοχή και το ενδιαφέρον του κοινού αν δεν «υπάρχει» στα social media. Πρέπει να επικοινωνείς τη δουλειά σου στον κόσμο και -ευτυχώς ή δυστυχώς- αυτός είναι ο σύγχρονος τρόπος να το κάνουμε. Η άνοδος της ψηφιακής τεχνολογίας μάς έχει κάνει πιο ευέλικτους, ταχύτερους στον τρόπο που δουλεύουμε και μας δίνει καθημερινά, ρεαλιστικά -on time αποτελέσματα της απήχησης που έχουμε στα ακροατήριά μας. Μου είναι ξεκάθαρο πως όλοι οι παράγοντες που έχουν οδηγήσει τον τομέα σε ανάπτυξη, έχουν ωριμάσει και θα υπάρχουν και μελλοντικά. Έχουμε δημιουργήσει τον κατάλληλο κερδοφόρο χώρο, ώστε να μπορούν να συνυπάρχουν και οι social αλλά και οι παραδοσιακές δεξιότητες. Τα fake news αλλά και η γενικότερη έλλειψη εμπιστοσύνης των πολιτών απέναντι σε επιχειρήσεις, media και θεσμούς έχουν Χάρης Σιανίδης, CEO/Founder, Beautiful People PR Events Χτίζουμε συνεργασίες εμπιστοσύνης και μέγιστης αποδοτικότητας σε εκδηλώσεις, συνέδρια & εταιρικά events υψηλών προδιαγραφών
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=